Kuka muu kiimassa juuri nyt?

Anonyymi

Pakko lukea taas muiden kirjoituksia, kun panettaa täällä yksin ollessa. Käsi eksyy peiton alle klitorikselle ja hitaasti hieron itseäni. kun tuntuu orgasmi lähestyvän, pidän taukoa ja hetken päästä jatkan. Näin pitkitettyä orgasmi tulee mielettömän voimakkaana. Samalla usein pidän sisälläni geishapalloja tai runkkaan dildolla. Haaveilen siitä, että joku katsoo salaa. Nyt makaan selälläni jalat levällään, ihana tekopenis sisälläni, jota ohjailen toisella kädelläni hitaasti sisään ja ulos. Samalla hieron klitorista ja tunnen kuinka orgasmi lähestyy. Pidän taukoa, annan hengityksen tasoittua ja jatkan. Olisi mahtavaa tehdä tätä jonkun nähden, keskeyttää ja taas jatkaa, toinen vain katsoisi ja samalla runkkaisi itseään, lopulta ei pystyisi enää keskeyttämään mies ottaisi dildon pois ja nussisi rajusti meidät taivaalliseen orgasmiin.

Aah, pakko runkata orkku tässä kohtaa, nousen ratsastamaan samalla surisevalla jelly dildolla.

29

2574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihanaa tekstiä, haluaisin runkata katsellen sua. Saatais yhtä aikaa orkut.

    • Anonyymi

      Runkkaan parhaillaan kivikovaa kyrpääni, tuntuu niin mielettömän hyvältä ja oon ihan koukussa runkkaamiseen😛
      Sitä on tehtävä päivittäin monta kertaa😛
      Löytyisikö ketään naista joka haluaisi katsella?

      • Anonyymi

        Olis ihanaa nähdä kuvia ja videoita kun vatkaat sun kovaa kullia 🤤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis ihanaa nähdä kuvia ja videoita kun vatkaat sun kovaa kullia 🤤

        Vatkaa vaan keskenäs niitä mikro munias


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vatkaa vaan keskenäs niitä mikro munias

        Sori mut ihan 25v nainen oon :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori mut ihan 25v nainen oon :D

        Onko 25v nainen kiimassa🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vatkaa vaan keskenäs niitä mikro munias

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣Sait minut nauramaan tuollanen vedätys...


      • 😂😂😂😂😂🤣🤣🤣Sää olet hauka ja vistsin murjannu...


      • Onko kovakin kulli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori mut ihan 25v nainen oon :D

        Haluatko soittaa minulle jos annan numeroni. Orikalu


    • Anonyymi

      Ei kannata yksin tyydyttää naisen kun on kullitkin suorana miehillä.

      • ☺☺☺😋🤣🤣🤣Älä viitti naurattaa noilla killu jutuillasi...vai haluatko että runkkaa mukana vai kirjoitanko sulle vain hävytöntä tekstiä...


    • Anonyymi

      Kuulema tällä kuuluisalla "Heinolan sedällä" on kestokiima päällä. Kokeileppa häntä.

      • 😂😂😂🤣🤣🤣😗Älä viitti naurattaa noilla sun jutuilla....relaa niin seuraavana viikon loppuna olen taas mukana ...oli enne pääsiäistä sairas kolmen viikon pääkipu ajo lasrettiin...


    • Anonyymi

      Täällä kans herätessä tuntui alakerrassa ihana tunne. Näin kivaa unta niin siitä johtuen. Kävin peseytymässä ja kipaisin takaisin peiton alle alastomana. Hivelyä rinnoille ja nänneille. Yöpöydän laatikosta ja liukastetta sormilla hipaisin klitorikselle. Kuinka ihanalta sormet tuntuivatkaan. Hiljaa pyörittelin klitoriksella sormiani. Käytin kaksi sormea sisälläni, ihana kosteus leviää koko vakoni pituudelta. Kiihtyvällä nopeudella pyörittelen sormiani klitoriksella ja toinen käsi puristelee nännejäni. Ihana tunne alkaa tulla alapäähäni ja puristan nännin tiukasti, melkein kipeää sormeni välissä. Klitoris tuntuu paisuvan ja paisuvan ja ihana orgasmi alkaa tärisyttää vartaloani. Työnnän vielä sormet sisääni nii hyvän olon tunne vain voimistuu.

      Arvelin vielä ajaa alapään karvoituksen vähemmäksi niin onpas ihana odottaa iltaa ja mieheni kosketusta.

      • Anonyymi

        Pöperö maijan löpinöitä


      • Anonyymi

        No mites ilta meni.Kerro


    • Kiihotuin kun kerroit kuinka tyydytät itseäsi, nautinnollista ja alkoi seisomaan ...

      • Samoin täällä sormet on pillussa ja runkkaan.....


    • Anonyymi

      Moi. Asutko missäpäin? Voitas livenä keskustella ja tehdä vaikka mitä.. Oon 32v ja asun Tampereella. T. Tummamies

    • Anonyymi

      olet mies

    • Anonyymi

      hmmmm....hyvä intro

    • Anonyymi

      Kiimasii naisia täällä?

      • 😂😂😂😙😙😗😗😏😮🤤😲👅💖💞♌
        Voipi olla tai ei niin tuosta voipi löytyä selitys tulevan viikon perjantaiiltana....sitä en sano mihin aikaan mutta kuitenkin jonakin aikaa....itetyvyttäjii kaipoot niinkö?


    • Onko sulla kivikova kyrpä täällä on sulla märkä pillu...

    • Anonyymi

      KIIMA LIMAAA😘

    • Voisin katsella whatsapilla

    • Anonyymi

      Niin haluan että joku nainen tekee yhtäaikaa kun runkkaan kyrpääni . Reilusti vaan linjalle kun tekee mieli hyviäillä pillua ja nähdä kun kun laukaisen kullini syvälle sykkivääsi .Soita 0404609318. Whatapilla hyvä samassa numerossa ..Aah

    Ketjusta on poistettu 67 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6153
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3738
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1768
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1626
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1455
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1448
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      31
      1365
    Aihe