Tässä on Tekniikan Maailman koeajossa seitsemän vuotta vanha Avensis. Sen pohja on tässä kuvassa täysin ruosteeton:
https://tekniikanmaailma.fi/wp-content/uploads/tm/editor/7_09_pisto_avensis4.jpg
Tässä koko juttu:
https://tekniikanmaailma.fi/toyota-avensis-2002-2009/
Avensis on kaikkein vähiten ruostuva auto
43
600
Vastaukset
- Anonyymi
Vai niin....🤭
- Anonyymi
Että ihan 2009 vuoden jutulla onneen, aika epätoivoista.
Valitettavasti 2010 jälkeen tehdyt Toyotat on halpuutettuja ja ruostesuojaus laiminlyöty ja viimeisten vuosien malleista se puutuu kokonaan.
Eli suomeksi, Toyota on tämän ajan pahin ruostuja.- Anonyymi
Juttu ei ole lainkaan vanha. Avensista ei ole edes valmistettu viiteen vuoteen.
Muilta osin on vain todettava, että on sulla kuvitelmat. - Anonyymi00043
6 vinkit
- Anonyymi
Minun Avensikseni ei myöskään ole ruostunut.
- Anonyymi00030
Erinomainen ruostesuojaus tojoissa kautta malliston.
- Anonyymi
Toyotat on halpuutettuja ja ruostesuojaus laiminlyöty ja viimeisten vuosien malleista se puutuu kokonaan.
Eli suomeksi, Toyota on tämän ajan pahin ruostuja.- Anonyymi
Halpuutus menee vielä niin, että niin 25 vuotta- kuin 15 vuotta- tai 1 vuosi sitten tehdyt Toyotat aloittavat ruostumisen kilpaa juuri tästä päivästä lähtien.
- Anonyymi
-99 Starlet koko ajan käytössä, ei ruostetta.
- Anonyymi
Varmaan hieno😂😂😂
- Anonyymi
Tuo suojus moottorin alla on täysin, koska 100% tapahtuu sen perästä. Toyota on laittanut sellaisen tiedon, että pohja olisi galvanoitu, eipä se näytä ilmenevän näissä ruostekatiskoissa mitenkään. Surullisen kuuluisa Fordkaan ei ruostu niin pahasti.
- Anonyymi
Carinan jälkeläinen ykköskorimallin Avensis -'02 oli sekin yllättävän vähäruosteinen, ainakin rippikouluikäiseksi saakka. Ja
Kakkoskorimallin 2003 -'09 Avensikset on yks parhaimpia ruostetta vastaan käsitellyistä koreista mitä Toyota on koskaan valmistanut.- Anonyymi
Täyttä fantasiaa.
- Anonyymi
Tojoterot luulee, että taka-apurungot ei ruostu, mutta katsastuksen mielestä kyllä.
- Anonyymi
"Jopa hienoin suolaveteen joutunut miekka lopulta ruostuu." - Sun Tzu, The Art Of War.
- Anonyymi
Ei se ruoistu muuta kuin valheissa.
- Anonyymi
Tekniikan Maailma kerrtoo, että Avensikset ovat ruostettomia.
- Anonyymi
Taka -akselisto Toyotasta ruostuu ja takapäästä alustasta muutenkin. Jarruputket myös lahoaa yllättävän nopeasti ..Kylä Tojo ruostuu ihan turha väittää että ei ruostu...
- Anonyymi
TRÖÖÖÖÖLLL ! ! TOJO HÖNÖN MASSAPOSTAUSTA ! ! N 90 % KAIKESTA ON TOJO HÖNÖN MASSAPOSTAUSTA ! ! LISÄKSI TOJO HÖNÖ ON PIETARIN TROLLI ! ! ÄLÄ KOMMENTOI ! !
- Anonyymi
Ruostumisesta voidaan olla toistakin mieltä ja ihan löytyy jopa vidotakin.
https://www.youtube.com/watch?v=O1bPQcbq64c- Anonyymi
Löytyyhän niitä videoita, mutta kenen tekemiä ja miksi?
- Anonyymi
Ei se minunkaan 12 vuotias Avensis ole ollenkaan ruosteessa.
- Anonyymi
Vai puhalletaan sitä taas Avensista. Tässä totuus aloituksessa.
- Anonyymi00027
juupis
- Anonyymi00028
Totta tuo!
- Anonyymi00029
Pop
- Anonyymi00031
Nyt se Avensis on jo 24 vuotias. Vieläkö on ruosteeton?
- Anonyymi00032
Ok.
- Anonyymi00033
Avensis ei ruostu muuta kuin Skoda-valehtelijan jutuissa.
- Anonyymi00034
Ylös oikaisuna valehtelijan tekstiin.
- Anonyymi00035
Nii on
- Anonyymi00037
Ässät
- Anonyymi00038
Minulla on 12-vuotias Avensis. Ruostetta ei lainkaan.
- Anonyymi00039
Avensiksen pohjaa ei tarvitse paikata kuten aloituksen kuvasta näkyy.
- Anonyymi00040
Näin toki
- Anonyymi00041
Tulee mieleen kun katselin paikalliselta ja se oli niin että ee toimi näin
- Anonyymi00042
Juuri
- Anonyymi00044
Juu ja niin
- Anonyymi00045
Totta
- Anonyymi00046
Noin on
- Anonyymi00047
Noin
- Anonyymi00048
Juu noin on näin
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1742139Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3131819- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821268Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251101
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972