Ihmisten ylimielisyys

Anonyymi

Pysäköidään auto kerrostalon pihaan vieras-paikalle ja lähdetään lompsimaan muualle, eli viedään taloyhtiön vierailta parkkipaikka, toinen asia, ajetaan autolla kerrostalon roskakatoksen viereen ja kipataan roskat jätesäiliöihin! Eikö kaupungissa ole lakisääteinen jätehuolto eli pitäisi olla omat roskikset, kaupunkialueella ei pitäisi olla mahdollista elää ilman omia roskiksia? Mikä motiivi?

11

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan yleistä itä Helsinki. missä kerrostalot koulu tai Päiväkodit. Autot kerrostalon vierasparkin ja menään koulun tai päiväkodin juhla. Keskustelut ope vanhemaat.Tai info tilaisuudet nissä kasvatajille.

• Anonyymi

Mitä tänne itket tee parkkipatelle valvontapyyntö käy lätkäsemässä pikavoiton tuulilasiin

• Anonyymi

Eipä ole sopimusta paten kanssa.

• Anonyymi

Sukulainen asuu toisella paikkakunnalla rivitalossa ja siellä talojen vieraspaikat ovat valloittaneen ne asukkaat joilla sattuu olemaan kaksi autoa. Eli "ykkösautolle" on oma paikka ja "kakkosautolle" kun ei ole omaa parkkiruutua, niin pysäköidään se vieraspaikalle. Aikoinaan kaveri asui keskustassa ja talon pihassa oli yksi ainoa vieraspaikka heti kyseisen rapun kohdalla. Usein vieraspaikalla oli auto, mutta se ei ollut kenenkään vierailijan auto, vaan erään talon asukkaan.

• Anonyymi

Tuollainen käytös vain kertoo ihmisten välinpitämättömyydestä muita kohtaan ja todella pahasta itsekkyydestä. Ei tajuta, että ne kerros- ja rivtalojen vieraspaikat on todellakin vain talossa vieraileville. Roskat heitetään toisten laatikoihin, kun ei itse haluta maksaa jätemaksuja - samalla kun pysäköidään luvattomasti, niin nakataan se roskapussi siihen viereiseen katokseen.

• Anonyymi

Joo tuttua toimintaa tässäkin taloyhtiössä ja tämä kyseinen eukko oikasee toisten pihojen läpi , kuin euroopan omistaja ja tämä sama eukko jättää talon ulkoovet raolleen, jotta hänen elukkansa pääsee livahtamaan sisään ja nämä pysäköi autonsa vieraspaikalle vaikka oma autopaikka. V*ttu mitä pikku putineja!

• Anonyymi

Tässä taloyhtiössä yläkerroksessa asuu porukkaa, jotka suihkuttaa hajustetta niin ,että tulee eteiseen asti käryt!! Isännöitsijän pyysin paikalle toteamaan hajun. Näin ikkunasta isännöitsijän tulon ja ihmettelin missä se viipyy niin jonkun ajan kuluttua soitti ja sano, "en minä vaan haista mitään", no kyllä siinä haisi vaikka oli laittanu rappukäytävän parvekkeen oven auki, yritti häivyttää hajua pois siinä onnistumatta, että niin kieroutunut isännöitsjä on ilmarisenkadulla. Tässä neljännessä kerroksessa tätä kiusan tekoa tapahtuu. Äskenkin jouduin tuulettamaan kunnolla ja menin tuulettamaan rappukäytävääkin niin nämä K: set kyttäs siellä ovensa takana ja kävi laittamassa tuuletuksen pois, kävinpä laitttamassa takasin tuuletuksen ja kyttäsin, että varmasti saa tuulettua.
      Jos vain löytys normaalista taloyhtiöstä asunto. Toki on tässä talossa ihan järki-ihmisiäkin.

• Anonyymi

Kyllä se on muuallakin tuo parkkipaikka ongelma.talonasukas jos omistaa auton on pakollinen maksu parkkipaikalla tämä ei koske romaaneja eikä pakolaisija. parkkipirkko ei tule edes katsomaan

• Anonyymi

Onko asennettu Äänekoskella kerrostaloihin auton latauspisteitä? Jos, niin mihin hintaan?

• Anonyymi

Vittuako se kellekään kuuluu voit myös maksaa kahdesta paikasta samaan aikaan eli se Pirkko voi pyyhkiä pyllyä sillä lapulla haha

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4267
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3475
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3100
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2578
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2247
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2019
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1959
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1817
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      394
      1516
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1348
    Aihe