Hyvänyön kirje miehelle

Anonyymi

Tuli vain mieleeni.. että kaikki nämä vuodet tämä tunteeni sinua kohtaan on kääntynyt minua vastaan. Se ei ole ollut puolellani.

Tunteeni sinua kohtaan eivät ole saavuttaneet sitä hyvää, mitä minä toivoin.

Sinä et nähnyt minussa tai meissä mahdollisuutta.

Ei sinua missään. Ei minulle. Kävelin seuduillasi lauantaina. Se oli pelkkää sattumaa. Mutta salama ei iske kahta kertaa jne.

Jos olisit vaikka kävellyt mua vastaan, olisitko uskonut, että vain sattuma toi minut niille kaduille. Tosiasiassa minua olisi näkemisesi siellä hävettänyt, ajatus siitä, että olisit uskonut minun tulleen tarkoituksella. Ei, edelleenkin haluan antaa sun elää rauhassa. Et ole pyytänyt minua minnekään. Et minnekään.

Joskus vielä ymmärrän sen täysin.

Sitä ennen annathan minun vielä haaveilla hetken. Elämä kuluu ja hetket taipuvat ikuisuudeksi, pitenevät kuin etäisyytemme.

Ja sitten lopulta, vaikka kävelisimme toisiamme vastaan, olisimme toisillemme vain ohikiitävä heijastus jostain, mitä joskus oli.

Ei. Minä juoksisin perääsi, kohti muistojani. Tarkistaakseni, että se olit sittenkin sinä. Yhä yhtä todellinen.

-naiselta

11

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro kaupunkisi ensimmäinen kirjain, niin saadaan kaikki ylimääräiset ihmettelijät noista aatoksista pois.

      • Anonyymi

        Se ei ollut minun kaupunkini. Se oli hänen kaupunkinsa.

        -aloitt.


    • Anonyymi

      Kauniita ajatuksia. Kannattaisi varmasti kysellä kuulumisia tms. Ei siinä pahaa ole, jos kulkee jossain toivoen kohtaavansa toisen. Ne on taas ihan eri juttuja, jos joku kyttää kotioven takana tai jotain sellaista. Se on tietysti huonoa käytöstä. Jos julkisella paikalla kävelee ja toivoo kohtaavansa, niin sehän on ihan ok. Aina voi onnistaakin. Toisen ajatuksia ei aina tiedä, jos ei ole suoraan kysynyt. Onhan voinut luulla, että olet varattu tms. Tsempit!

      • Anonyymi

        Kiitos! 🙂

        -aloitt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! 🙂

        -aloitt.

        Ole hyvä!


    • Anonyymi

      Jos ei ymmärrä, on helppoa arvostella. Ja jos käsittäisikin, arvostelu muuttuu asenteeksi.
      Päivien hajatelmia xxx

      • Anonyymi

        Ai, en itse hoksannut kirjoitukseni olevan arvosteleva 🙂

        Lähinnä arvostelin itseäni tunteitteni vuoksi.

        Häntä minä mielessäni olen yrittänyt ja hslunnut ymmärtää. Jotta olisi helpompaa.


      • Anonyymi

        Hän olisi voinut auttaa ymmärtämään..

        -aloitt.


    • Anonyymi

      "Et ole pyytänyt minua minnekään. Et minnekään."
      ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

      Mitäpä, jos oletkin KVVKV ja on käsketty pysyä sinusta erossa sanktioinin uhalla.

      Luettu ns. madonluvut, vielä pilkallisesti! Onko oma toimintasi asioissa saanut aikaan sen, että mies ei voi tehdä mitään aloitetta sinun suhteesi, kun toimintasi noudattaa sitten aina samaa kaavaa.

      Oletko tullut ajatelleeksi asiaa???

      • Anonyymi

        Tämä ei koske minua.

        -aloitt.


    • Anonyymi

      Hienosti kirjoitettu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      4108
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      299
      3534
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      29
      2431
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2339
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      139
      2071
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      1916
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1801
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1515
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1393
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      19
      1300
    Aihe