Eikö putin vois hoitaa nää kersat kun kerran Ukrainassa hän toisen valtion lapsia tappaa??Tarviiko kokkolassa tälle hullulle ja sen maalle kerätä rahaa??
Laittakaa se kirppari kiinni,kehtaako siellä joku kokkolalainen vielä edes käydä ja rahansa venäläisille antaa???Mitä nämä kirpparin pitäjät oikein ajattelee kun kehtaavat joka päivä ovensa avata???
Pietarin lasten kirpputori kokkola
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikuttaa vahvasti et aloittaja on ainua hullu, suomessahan tosin hullutkin on terveiden seassa kun pöpilöitä ei ole vara ylläpitää,
- Anonyymi
Ei meidän tarvii alkaa venäjän kansalaisia ruokkia,ruokkikoon pudleri ne omansa
- Anonyymi
Aivan samaa mieltä! Sitä olen jo vuosia ihmetellyt miten tuota kirpparia täytyy yleensä ylläpitää. Onko vaan että parhaat päältä ensin pyörittäjille ja rahat taskuun jos jotain omaa myy. Miksi sinne kukaan yleensä lahjoittanut yhtikäs mitään. Pitäköön Olikarkkien maa omistaan huolen ilman ryysyjen roudaamista sinne.
- Anonyymi
Turhat ryysyt pois silmistä, niin oikeastaan aivan sama minne menevät. Ukrainaankin meni jo alkuunsa liiaksi kaikenlaista lumppua, joille ei riittänyt enää porukkaa edes pusseja availemaan. Mihin lie jätevuoriksi jäänyt?
- Anonyymi
Niille turhille ryysyille on kehitteillä parempi hyötykäyttö, tiedä mitä niistä vielä tulee/tehdään, kaikki on mahdollista nykyään.
- Anonyymi
Ukrainaan kannattaa ja pitääkin tehdä lahjoituksia nyt,minäkin eilen lahjoitin 30e ukrainaan kun ostin arpoja ja olen laittanut sinne hygieniatarvikkeita keräyksen mukana edes sanna marin sdp ja marin ohosalo vihr eivät pysty samaan hah!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311021
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452473- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6916