Eikö putin vois hoitaa nää kersat kun kerran Ukrainassa hän toisen valtion lapsia tappaa??Tarviiko kokkolassa tälle hullulle ja sen maalle kerätä rahaa??
Laittakaa se kirppari kiinni,kehtaako siellä joku kokkolalainen vielä edes käydä ja rahansa venäläisille antaa???Mitä nämä kirpparin pitäjät oikein ajattelee kun kehtaavat joka päivä ovensa avata???
Pietarin lasten kirpputori kokkola
6
88
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikuttaa vahvasti et aloittaja on ainua hullu, suomessahan tosin hullutkin on terveiden seassa kun pöpilöitä ei ole vara ylläpitää,
- Anonyymi
Ei meidän tarvii alkaa venäjän kansalaisia ruokkia,ruokkikoon pudleri ne omansa
- Anonyymi
Aivan samaa mieltä! Sitä olen jo vuosia ihmetellyt miten tuota kirpparia täytyy yleensä ylläpitää. Onko vaan että parhaat päältä ensin pyörittäjille ja rahat taskuun jos jotain omaa myy. Miksi sinne kukaan yleensä lahjoittanut yhtikäs mitään. Pitäköön Olikarkkien maa omistaan huolen ilman ryysyjen roudaamista sinne.
- Anonyymi
Turhat ryysyt pois silmistä, niin oikeastaan aivan sama minne menevät. Ukrainaankin meni jo alkuunsa liiaksi kaikenlaista lumppua, joille ei riittänyt enää porukkaa edes pusseja availemaan. Mihin lie jätevuoriksi jäänyt?
- Anonyymi
Niille turhille ryysyille on kehitteillä parempi hyötykäyttö, tiedä mitä niistä vielä tulee/tehdään, kaikki on mahdollista nykyään.
- Anonyymi
Ukrainaan kannattaa ja pitääkin tehdä lahjoituksia nyt,minäkin eilen lahjoitin 30e ukrainaan kun ostin arpoja ja olen laittanut sinne hygieniatarvikkeita keräyksen mukana edes sanna marin sdp ja marin ohosalo vihr eivät pysty samaan hah!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475500Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222747Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521031995Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351443