Foilaavan moottoriveneen muodossa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2de78f1e-d3cb-47be-a493-6acee48eebd6
Minkähän kokoisia koneita?
Kesä saapui venesatamaan
7
103
Vastaukset
- Anonyymi
Oho, parinkymmenen metrin loikka. Kyllä lähti! Mulle faija opetti että kuusheppaisessa pitää aina muistaa se turvaremmi kiinni, mutta ehkä tämän faija on opettanut jotain muuta. Vaikka että pitää olla tehokkaampi kuin naapurilla.
- Anonyymi
Ei noi ihan äärimmäisen isoilta koneilta näytä mutta toi vauhditon pituushyppy kertois kyllä riittävästä konetehosta. Ei riitä enää että soutelijat ja purjehtijat joutuu tulilinjalle, nyt jo maallakin on vaarassa. Hyvä ettei ollut jalankulkijoita tai autoja.
- Anonyymi
Tästä se kausi lähtee. Ei varmaan jää viimeiseksi. Kyllä näitä saa pelätä.
- Anonyymi
Wau, nyt on miehekästä toimintaa!
- Anonyymi
Ihanan tehokasta!
- Anonyymi
Katsellut koko talven jenkkien opetusvideoita youtubesta. Venekin ilmiselvästi rakennettu jenkkien standardien mukaan.
- Anonyymi
Eikä mitään tappokytkimiä. Miten sitä muuten jääkaapilla käy ajon aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984