Haluaisin kuolla

Anonyymi

Minusta ei välitä kukaan eikä elämällä ole mitään annettavaa minulle!

4

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa lähteä siitä, että tiedostaa tilanteensa, eli ne hyvät asiaat joita elämässäsi on, ne voivat olla hyvinkin pieniä.Ne sinun todelliset, entiset selviytymiset ja niiden tuoma opetus.Aina kannattaa muistaa,että huominen voi jo yhden myönteisen ajatuksen, tuntemuksen kautta kasvattaa näkymätöntä siltaa tulevaan. Uteliaisuus tulevaisuudesta kannattaa. Jaksamista.

• Anonyymi

Miks susta tuntuu siltä? Ootko puhunu sun vanhemmille tai onko sulla ystäviä joille voit puhua. Sä oot tärkee ja sun lähellä olevat ihmiset haluaa varmasti auttaa sua <3

• Hei,

Saitkin jo hyviä vastauksia, mutta vastaan vielä minäkin. Jos haluat jutella ajatuksistasi jonkun turvallisen aikuisen kanssa, niin tässä tiedoksesi mahdollisia paikkoja:

https://sekasin247.fi/

Sekasin-chat nuorille on auki vuoden jokaisena päivänä, maanantaista perjantaihin klo 9-24 sekä lauantaisin ja sunnuntaisin 15-24. Chatissa päivystävät mielenterveyden ammattilaiset sekä koulutetut vapaaehtoiset.

Myös Tukinetissä on monenlaisia palveluita, joita voit halutessasi käyttää. Tukinetissä voi jutella ammattilaisten kanssa tai saada vertaistukea. Palvelumuotoina ovat tukisuhteet, ryhmäkeskustelut, ryhmächatit ja yksilöchatit.

Tukinet -tukipisteesi netissä, https://tukinet.net/

Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä. Tukinetin kaikki palvelut saa maksutta käyttöönsä, kun on anonyymisti rekisteröitynyt ja kirjautunut sivuille. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.

Ystävällisin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

• Anonyymi

Minä välitän. <3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      225
      8514
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      116
      6187
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5692
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3980
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      68
      3868
    6. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      30
      3038
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      26
      2793
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      28
      2755
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      25
      2717
    10. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      47
      2650
    Aihe