Kyllä näin voi Suomessakin käydä ja tuomio tulee.
>Törkeästä laittomasta raskauden keskeyttämisestä voidaan tuomita neljästä kuukaudesta neljään vuotta vankeutta. Tekoa tutkitaan törkeänä sen takia, että nainen itse halusi raskauden jatkuvan.>
>Myös törkeä laittoman raskauden keskeyttämisen yrittäminen on rangaistavaa.>
Ilman törkeä -nimikettä lienee sitten sellainen missä nainen(kin) haluaa lapsen hengiltä?
Tällä tarinalla on ehkä kuitenkin onnellinen loppu.
>Kävi niin onnekkaasti, että naisen raskaus jatkuu. Näyttää siis siltä, että tämä laiton raskauden keskeytys jäi yritykseksi.>
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yle-mies-vangittu-epailtyna-torkeasta-laittomasta-raskauden-keskeyttamisesta-ja-tapon-yrityksesta/8422626#gs.10008pm
Törkeä laiton abortti, esimerkki
Anonyymi
1
337
Vastaukset
- Anonyymi
Hirveetä. Lähestymiskieltoon ja seurantaan se häiriintynyt hirviö jos vapaaksi pääsee ennen vankilareissua että nainen saa olla rauhassa. Kaikenlaisia vapaana kulkeekin!
Ei ole kauaa linnassa ku ei aiempaa taustalla. Vähällä selvii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831601Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661252Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64827Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811- 40797
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771