KKK mies on kadonnut, trolli joka etsi ku klux kaunotarta
huomasitteko muuten
25
171
Vastaukset
- Anonyymi
Taisi katketa pää siltä kaipailulta
- Anonyymi
Perinteinen suomi 24-palstalainen on suomalainen versio trailer trashista, joka ei omasta kuplastaan ikinä pääse pois vaan näkee kuplan sisäpinnassa vain oman peilikuvansa.
Höpötä itseksesi, aloittaja. - Anonyymi
Aloittaja on perinteinen säälipillun hakija omalla habituksella ja hubriksella.
- Anonyymi
Vois tulla hyvä nykyaikainen.. julkkis. Aloittajasta siis. Koko maailma ihailee sua sitten. Kuulostaako hyvältä. Kuhan letti on hyvin niin ei voi maailmanvalloitusta estää kuule. Ainakaa Nakkilan mittakaavassa.
- Anonyymi
Nyt paikallissanomalehteen ilmoitus että osaat Frederikin kaikki biisit!
- Anonyymi
Et ole minkään helpon leivän perässä sit. Jaarittelet niitä lapsuuden venereissuja ja korjauksia ja vähän päivittelet niitä nykyaikaan niin olet kalamies!
Oikeen uus Jeesus kuule! Semmonen Elviksen näköinen. Vanhoilla päivillänsä. - Anonyymi
Vittu, teitähän oli jo 2,5 miljoonaa tässä maassa. Jos värjäät hiukset pinkeiksi niin sit saat etulyöntiaseman.
- Anonyymi
Ja tuollaisillekko vielä annetaan Suomen passi?? Mene siitä zetoines!!
- Anonyymi
Ihan sama mä tiiän Supon päällikkö on sun paras kaveri ja sillä on suhteita. Siis sanan varsinaisessa merkityksessä. Oikee saunakerho. Semmoinen perseestä vedettävä malli.
- Anonyymi
Pelaatko lätkää muuten tai olymppialaistatko?
- Anonyymi
Vielä hugo bossit ja koppalakit niin voitte 5 promillessa sanoo, ettei hitler ikinä hävinnyt.
- Anonyymi
Ei sitä tartte niin paljoa hävetä. Hitlerillä oli charmia. Oli oli!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä tartte niin paljoa hävetä. Hitlerillä oli charmia. Oli oli!
Sen oikee käsi muistutti erektiota. Saksalaisetkin syttyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen oikee käsi muistutti erektiota. Saksalaisetkin syttyy.
Et semmoista nykyaikaista Jägermeister-koulutusta tässä maassa tapahtuu. Nato-yhteensopivaa meininkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et semmoista nykyaikaista Jägermeister-koulutusta tässä maassa tapahtuu. Nato-yhteensopivaa meininkiä.
Vähintään smägmä CUM lauteilla-arvosana niin koulutuksen seuraava osio voi alkaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähintään smägmä CUM lauteilla-arvosana niin koulutuksen seuraava osio voi alkaa...
Toi tapahtuu sit etänä noille ukraina-raiskausvideoille. Kukaan uskalla muutenkaan teistä julkisesti runkata niille. Vaan kotona piilossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi tapahtuu sit etänä noille ukraina-raiskausvideoille. Kukaan uskalla muutenkaan teistä julkisesti runkata niille. Vaan kotona piilossa.
Vähän taustalle sinne J. Karjalaisen olin lentäjän poikaa niin menee aika siivillä. Se sisäinen punainen paroni sieltä tulee kohta. Tarvii yhtään ujostella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän taustalle sinne J. Karjalaisen olin lentäjän poikaa niin menee aika siivillä. Se sisäinen punainen paroni sieltä tulee kohta. Tarvii yhtään ujostella.
Muistakaa että maailma kieppuu teidän nelitahti-puikon mukaa. Vähän LaGaten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistakaa että maailma kieppuu teidän nelitahti-puikon mukaa. Vähän LaGaten.
Mitään focke-wulfia ja tähtimoottoria nähnykkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään focke-wulfia ja tähtimoottoria nähnykkään.
Ootte luonnossa kun teillä on meikit niin kyllä ilosen näkösiä pikku hipsetereitä kaikki. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootte luonnossa kun teillä on meikit niin kyllä ilosen näkösiä pikku hipsetereitä kaikki. :)
Kaikki naisetkin on lespoja kun teidän sotamaalaukset on niin erikoisia. Soluttaudutte naisiksi tai jotain. Onks tää joku tasa-arvojuttu?
- Anonyymi
Pakko sanoo että tää glitterin määrä häikäsee silmiä. L'Oreal on ovela.
Meinaa ihan kusi nousta omaankin hattuun. - Anonyymi
Runebäärin hätäiset sönkötykset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371782
- 50818
- 69766
- 108730
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33619Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15549Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141461- 51453