huomasitteko muuten

Anonyymi

KKK mies on kadonnut, trolli joka etsi ku klux kaunotarta

25

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taisi katketa pää siltä kaipailulta

    • Anonyymi

      Perinteinen suomi 24-palstalainen on suomalainen versio trailer trashista, joka ei omasta kuplastaan ikinä pääse pois vaan näkee kuplan sisäpinnassa vain oman peilikuvansa.

      Höpötä itseksesi, aloittaja.

    • Anonyymi

      Aloittaja on perinteinen säälipillun hakija omalla habituksella ja hubriksella.

      • Anonyymi

        Vois tulla hyvä nykyaikainen.. julkkis. Aloittajasta siis. Koko maailma ihailee sua sitten. Kuulostaako hyvältä. Kuhan letti on hyvin niin ei voi maailmanvalloitusta estää kuule. Ainakaa Nakkilan mittakaavassa.


    • Anonyymi

      Nyt paikallissanomalehteen ilmoitus että osaat Frederikin kaikki biisit!

    • Anonyymi

      Et ole minkään helpon leivän perässä sit. Jaarittelet niitä lapsuuden venereissuja ja korjauksia ja vähän päivittelet niitä nykyaikaan niin olet kalamies!

      Oikeen uus Jeesus kuule! Semmonen Elviksen näköinen. Vanhoilla päivillänsä.

    • Anonyymi

      Vittu, teitähän oli jo 2,5 miljoonaa tässä maassa. Jos värjäät hiukset pinkeiksi niin sit saat etulyöntiaseman.

      • Anonyymi

        Ja tuollaisillekko vielä annetaan Suomen passi?? Mene siitä zetoines!!


    • Anonyymi

      Ihan sama mä tiiän Supon päällikkö on sun paras kaveri ja sillä on suhteita. Siis sanan varsinaisessa merkityksessä. Oikee saunakerho. Semmoinen perseestä vedettävä malli.

      • Anonyymi

        Pelaatko lätkää muuten tai olymppialaistatko?


    • Anonyymi

      Vielä hugo bossit ja koppalakit niin voitte 5 promillessa sanoo, ettei hitler ikinä hävinnyt.

      • Anonyymi

        Ei sitä tartte niin paljoa hävetä. Hitlerillä oli charmia. Oli oli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä tartte niin paljoa hävetä. Hitlerillä oli charmia. Oli oli!

        Sen oikee käsi muistutti erektiota. Saksalaisetkin syttyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen oikee käsi muistutti erektiota. Saksalaisetkin syttyy.

        Et semmoista nykyaikaista Jägermeister-koulutusta tässä maassa tapahtuu. Nato-yhteensopivaa meininkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et semmoista nykyaikaista Jägermeister-koulutusta tässä maassa tapahtuu. Nato-yhteensopivaa meininkiä.

        Vähintään smägmä CUM lauteilla-arvosana niin koulutuksen seuraava osio voi alkaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähintään smägmä CUM lauteilla-arvosana niin koulutuksen seuraava osio voi alkaa...

        Toi tapahtuu sit etänä noille ukraina-raiskausvideoille. Kukaan uskalla muutenkaan teistä julkisesti runkata niille. Vaan kotona piilossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi tapahtuu sit etänä noille ukraina-raiskausvideoille. Kukaan uskalla muutenkaan teistä julkisesti runkata niille. Vaan kotona piilossa.

        Vähän taustalle sinne J. Karjalaisen olin lentäjän poikaa niin menee aika siivillä. Se sisäinen punainen paroni sieltä tulee kohta. Tarvii yhtään ujostella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän taustalle sinne J. Karjalaisen olin lentäjän poikaa niin menee aika siivillä. Se sisäinen punainen paroni sieltä tulee kohta. Tarvii yhtään ujostella.

        Muistakaa että maailma kieppuu teidän nelitahti-puikon mukaa. Vähän LaGaten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistakaa että maailma kieppuu teidän nelitahti-puikon mukaa. Vähän LaGaten.

        Mitään focke-wulfia ja tähtimoottoria nähnykkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään focke-wulfia ja tähtimoottoria nähnykkään.

        Ootte luonnossa kun teillä on meikit niin kyllä ilosen näkösiä pikku hipsetereitä kaikki. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootte luonnossa kun teillä on meikit niin kyllä ilosen näkösiä pikku hipsetereitä kaikki. :)

        Kaikki naisetkin on lespoja kun teidän sotamaalaukset on niin erikoisia. Soluttaudutte naisiksi tai jotain. Onks tää joku tasa-arvojuttu?


    • Anonyymi

      Pakko sanoo että tää glitterin määrä häikäsee silmiä. L'Oreal on ovela.

      Meinaa ihan kusi nousta omaankin hattuun.

    • Anonyymi

      Runebäärin hätäiset sönkötykset

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe