huomasitteko muuten

Anonyymi

KKK mies on kadonnut, trolli joka etsi ku klux kaunotarta

25

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taisi katketa pää siltä kaipailulta

    • Anonyymi

      Perinteinen suomi 24-palstalainen on suomalainen versio trailer trashista, joka ei omasta kuplastaan ikinä pääse pois vaan näkee kuplan sisäpinnassa vain oman peilikuvansa.

      Höpötä itseksesi, aloittaja.

    • Anonyymi

      Aloittaja on perinteinen säälipillun hakija omalla habituksella ja hubriksella.

      • Anonyymi

        Vois tulla hyvä nykyaikainen.. julkkis. Aloittajasta siis. Koko maailma ihailee sua sitten. Kuulostaako hyvältä. Kuhan letti on hyvin niin ei voi maailmanvalloitusta estää kuule. Ainakaa Nakkilan mittakaavassa.


    • Anonyymi

      Nyt paikallissanomalehteen ilmoitus että osaat Frederikin kaikki biisit!

    • Anonyymi

      Et ole minkään helpon leivän perässä sit. Jaarittelet niitä lapsuuden venereissuja ja korjauksia ja vähän päivittelet niitä nykyaikaan niin olet kalamies!

      Oikeen uus Jeesus kuule! Semmonen Elviksen näköinen. Vanhoilla päivillänsä.

    • Anonyymi

      Vittu, teitähän oli jo 2,5 miljoonaa tässä maassa. Jos värjäät hiukset pinkeiksi niin sit saat etulyöntiaseman.

      • Anonyymi

        Ja tuollaisillekko vielä annetaan Suomen passi?? Mene siitä zetoines!!


    • Anonyymi

      Ihan sama mä tiiän Supon päällikkö on sun paras kaveri ja sillä on suhteita. Siis sanan varsinaisessa merkityksessä. Oikee saunakerho. Semmoinen perseestä vedettävä malli.

      • Anonyymi

        Pelaatko lätkää muuten tai olymppialaistatko?


    • Anonyymi

      Vielä hugo bossit ja koppalakit niin voitte 5 promillessa sanoo, ettei hitler ikinä hävinnyt.

      • Anonyymi

        Ei sitä tartte niin paljoa hävetä. Hitlerillä oli charmia. Oli oli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä tartte niin paljoa hävetä. Hitlerillä oli charmia. Oli oli!

        Sen oikee käsi muistutti erektiota. Saksalaisetkin syttyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen oikee käsi muistutti erektiota. Saksalaisetkin syttyy.

        Et semmoista nykyaikaista Jägermeister-koulutusta tässä maassa tapahtuu. Nato-yhteensopivaa meininkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et semmoista nykyaikaista Jägermeister-koulutusta tässä maassa tapahtuu. Nato-yhteensopivaa meininkiä.

        Vähintään smägmä CUM lauteilla-arvosana niin koulutuksen seuraava osio voi alkaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähintään smägmä CUM lauteilla-arvosana niin koulutuksen seuraava osio voi alkaa...

        Toi tapahtuu sit etänä noille ukraina-raiskausvideoille. Kukaan uskalla muutenkaan teistä julkisesti runkata niille. Vaan kotona piilossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi tapahtuu sit etänä noille ukraina-raiskausvideoille. Kukaan uskalla muutenkaan teistä julkisesti runkata niille. Vaan kotona piilossa.

        Vähän taustalle sinne J. Karjalaisen olin lentäjän poikaa niin menee aika siivillä. Se sisäinen punainen paroni sieltä tulee kohta. Tarvii yhtään ujostella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän taustalle sinne J. Karjalaisen olin lentäjän poikaa niin menee aika siivillä. Se sisäinen punainen paroni sieltä tulee kohta. Tarvii yhtään ujostella.

        Muistakaa että maailma kieppuu teidän nelitahti-puikon mukaa. Vähän LaGaten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistakaa että maailma kieppuu teidän nelitahti-puikon mukaa. Vähän LaGaten.

        Mitään focke-wulfia ja tähtimoottoria nähnykkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään focke-wulfia ja tähtimoottoria nähnykkään.

        Ootte luonnossa kun teillä on meikit niin kyllä ilosen näkösiä pikku hipsetereitä kaikki. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootte luonnossa kun teillä on meikit niin kyllä ilosen näkösiä pikku hipsetereitä kaikki. :)

        Kaikki naisetkin on lespoja kun teidän sotamaalaukset on niin erikoisia. Soluttaudutte naisiksi tai jotain. Onks tää joku tasa-arvojuttu?


    • Anonyymi

      Pakko sanoo että tää glitterin määrä häikäsee silmiä. L'Oreal on ovela.

      Meinaa ihan kusi nousta omaankin hattuun.

    • Anonyymi

      Runebäärin hätäiset sönkötykset

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      766
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      730
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      619
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      549
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe