huomasitteko muuten

Anonyymi

KKK mies on kadonnut, trolli joka etsi ku klux kaunotarta

25

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taisi katketa pää siltä kaipailulta

    • Anonyymi

      Perinteinen suomi 24-palstalainen on suomalainen versio trailer trashista, joka ei omasta kuplastaan ikinä pääse pois vaan näkee kuplan sisäpinnassa vain oman peilikuvansa.

      Höpötä itseksesi, aloittaja.

    • Anonyymi

      Aloittaja on perinteinen säälipillun hakija omalla habituksella ja hubriksella.

      • Anonyymi

        Vois tulla hyvä nykyaikainen.. julkkis. Aloittajasta siis. Koko maailma ihailee sua sitten. Kuulostaako hyvältä. Kuhan letti on hyvin niin ei voi maailmanvalloitusta estää kuule. Ainakaa Nakkilan mittakaavassa.


    • Anonyymi

      Nyt paikallissanomalehteen ilmoitus että osaat Frederikin kaikki biisit!

    • Anonyymi

      Et ole minkään helpon leivän perässä sit. Jaarittelet niitä lapsuuden venereissuja ja korjauksia ja vähän päivittelet niitä nykyaikaan niin olet kalamies!

      Oikeen uus Jeesus kuule! Semmonen Elviksen näköinen. Vanhoilla päivillänsä.

    • Anonyymi

      Vittu, teitähän oli jo 2,5 miljoonaa tässä maassa. Jos värjäät hiukset pinkeiksi niin sit saat etulyöntiaseman.

      • Anonyymi

        Ja tuollaisillekko vielä annetaan Suomen passi?? Mene siitä zetoines!!


    • Anonyymi

      Ihan sama mä tiiän Supon päällikkö on sun paras kaveri ja sillä on suhteita. Siis sanan varsinaisessa merkityksessä. Oikee saunakerho. Semmoinen perseestä vedettävä malli.

      • Anonyymi

        Pelaatko lätkää muuten tai olymppialaistatko?


    • Anonyymi

      Vielä hugo bossit ja koppalakit niin voitte 5 promillessa sanoo, ettei hitler ikinä hävinnyt.

      • Anonyymi

        Ei sitä tartte niin paljoa hävetä. Hitlerillä oli charmia. Oli oli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä tartte niin paljoa hävetä. Hitlerillä oli charmia. Oli oli!

        Sen oikee käsi muistutti erektiota. Saksalaisetkin syttyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen oikee käsi muistutti erektiota. Saksalaisetkin syttyy.

        Et semmoista nykyaikaista Jägermeister-koulutusta tässä maassa tapahtuu. Nato-yhteensopivaa meininkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et semmoista nykyaikaista Jägermeister-koulutusta tässä maassa tapahtuu. Nato-yhteensopivaa meininkiä.

        Vähintään smägmä CUM lauteilla-arvosana niin koulutuksen seuraava osio voi alkaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähintään smägmä CUM lauteilla-arvosana niin koulutuksen seuraava osio voi alkaa...

        Toi tapahtuu sit etänä noille ukraina-raiskausvideoille. Kukaan uskalla muutenkaan teistä julkisesti runkata niille. Vaan kotona piilossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi tapahtuu sit etänä noille ukraina-raiskausvideoille. Kukaan uskalla muutenkaan teistä julkisesti runkata niille. Vaan kotona piilossa.

        Vähän taustalle sinne J. Karjalaisen olin lentäjän poikaa niin menee aika siivillä. Se sisäinen punainen paroni sieltä tulee kohta. Tarvii yhtään ujostella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän taustalle sinne J. Karjalaisen olin lentäjän poikaa niin menee aika siivillä. Se sisäinen punainen paroni sieltä tulee kohta. Tarvii yhtään ujostella.

        Muistakaa että maailma kieppuu teidän nelitahti-puikon mukaa. Vähän LaGaten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistakaa että maailma kieppuu teidän nelitahti-puikon mukaa. Vähän LaGaten.

        Mitään focke-wulfia ja tähtimoottoria nähnykkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään focke-wulfia ja tähtimoottoria nähnykkään.

        Ootte luonnossa kun teillä on meikit niin kyllä ilosen näkösiä pikku hipsetereitä kaikki. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootte luonnossa kun teillä on meikit niin kyllä ilosen näkösiä pikku hipsetereitä kaikki. :)

        Kaikki naisetkin on lespoja kun teidän sotamaalaukset on niin erikoisia. Soluttaudutte naisiksi tai jotain. Onks tää joku tasa-arvojuttu?


    • Anonyymi

      Pakko sanoo että tää glitterin määrä häikäsee silmiä. L'Oreal on ovela.

      Meinaa ihan kusi nousta omaankin hattuun.

    • Anonyymi

      Runebäärin hätäiset sönkötykset

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1231
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      919
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      825
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      611
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      557
    7. 52
      541
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe