Haetaan tuuraajaa kesäloman ajaksi

Anonyymi

Voisiko jolu tuurata muutaman viikon kesällä keskustelupalstan sabotoijana?

Homma on aika yksinkertainen eikä vaadi kummoista kekseliäisyyttä, mutta vaatii sitoutumista lähes ympäri vuorokauden. Tehtävänä on kirjoittaa jotakin herjaa aseman ukko nimisestä tubettajasta. Jos tällä palstalla yritetään keskustella ihan mistä pitäjän asiasta tahansa niin pitää vain sotkea keskustelun yritys ja joka väliin työntää jotakin höpötystä aseman ukosta, oikeastaan ihan sama mitä. Esimerkkejä voi katsoa täältä kaikista keskustelun avauksista.

Jos vaikka pari viikkoa jossakin kohtaa kesää onnistuisi niin vakituinen päivystäjä saisi vähän huilia.

21

1466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä vaimoko se täällä kailottaa tuuraajaa??? Voi voi on siellä pelastusarmeijassa aikaa roikkua netissä.

      • Mahtavaa, mahtavaa, lisää juttua aseman ukosta!!


    • Anonyymi

      Kyllä loma tulisi tarpeeseen vakituiselle trollille. On ollut jo kauan niin väsynyttä juttua ja samojen aiheiden loputonta toistamista, yksinpuhelua ja itsensä kiittämistä.

    • Anonyymi

      Oikia homma! Katsojia, tilaajia ja mainostulovirtoja ohjautuu tätä kautta ukon kanavalle joten tuuraaja on erittäin tarpeellinen!!! Talkoo työstähän tuuraajakin saa palkaksi hyvän mielen!! Win Win!!

    • Anonyymi

      Saisitta hävetä ja pyytää Mannelta anteeksi.

    • Anonyymi

      Homman voi hoitaa myös helposti jos ei mielikuvitus riitä. Tekee saman kuin nykyinen päivystäjä. Toistaa samoja asioita päivästä toiseen.

      • Anonyymi

        Tuo pesti ei tosiaan suurta lahjakkuutta vaadi. Toistaa papukaijan lailla samoja juttuja ja vastailee itselleen.


    • Anonyymi

      Kuka vaan kateellisista tuuraamaan,ei nääs heti lopu tuuraajat.

      • Anonyymi

        Saisitta hävetä ja pyytää Valtterilta anteeksi.


    • Anonyymi

      Nättiä ja helppoa hommaa. Pikkusen höystää niin kyllä täällä aina jotain supatusta syntyy :P

    • Anonyymi

      Antakaa itsellenne anteeksi,ja hävetkää jos ällyyttä.

    • Anonyymi

      Ei kai kukaan täyspäinen alennu tuollaiseksi ressukaksi.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuo oli asiaa, syyttä suotta aloitti videollaan syyttämään konemyyjää.
        Eräs pohjois-savolainen tubettaja tuomittiin muutama päivä sitten käräjillä 30 000 euron korvauksiin koska levitti Youtube videoillaan kokemaansa kaunaa tunnistettavasta henkilöstä.

        Kyllä tubettajilla pitää vastuu tekemisistään olla.
        Melko monella tubettajalla nousee vähäinenkin suosio ja kiitokset hattuun, niin alkavat esiintymään kaiken tietävinä tähtinä.
        Tubettajat itse tunkevat sisältöineen julkisuuteen ja videoille tallennettu sisältö levitetään koko maailman kansojen katseltaviksi.

        Videoiden sisältöä ei mikään laki ainakaan Suomessa kiellä arvostelemasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli asiaa, syyttä suotta aloitti videollaan syyttämään konemyyjää.
        Eräs pohjois-savolainen tubettaja tuomittiin muutama päivä sitten käräjillä 30 000 euron korvauksiin koska levitti Youtube videoillaan kokemaansa kaunaa tunnistettavasta henkilöstä.

        Kyllä tubettajilla pitää vastuu tekemisistään olla.
        Melko monella tubettajalla nousee vähäinenkin suosio ja kiitokset hattuun, niin alkavat esiintymään kaiken tietävinä tähtinä.
        Tubettajat itse tunkevat sisältöineen julkisuuteen ja videoille tallennettu sisältö levitetään koko maailman kansojen katseltaviksi.

        Videoiden sisältöä ei mikään laki ainakaan Suomessa kiellä arvostelemasta.

        Tarviiko sen arvostelumanian takia sotkea kokonainen keskustelupalsta??? Eikö asia tule vähemmälläkin selväksi ja on kai sille parempikin kanava. Tämä on tarkoitettu Pudasjärven asioista keskustelua varten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarviiko sen arvostelumanian takia sotkea kokonainen keskustelupalsta??? Eikö asia tule vähemmälläkin selväksi ja on kai sille parempikin kanava. Tämä on tarkoitettu Pudasjärven asioista keskustelua varten

        Kait se Suomi24 ylläpito ei katso asiattomiksi kyseisiä viestiketjuja vaan on täysin tubettajan tekemisistä samaa mieltä.
        Esim. Suomi24 Kiuruvesi sivustolla tämän päivän metsureita käsittelevät viestiketjut poistuvat salaman nopeasti.
        Samalla katoaa asiallisia viestejä joissa on asiantuntijoiden, eli 70-80-luvun oikeiden metsureiden kirjoituksia oikeiden metsureiden työstä.
        Eikä tarinoista mistään risusavotoista joihin pystyy kaikki jotka vain jaksavat metsään raahustaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kait se Suomi24 ylläpito ei katso asiattomiksi kyseisiä viestiketjuja vaan on täysin tubettajan tekemisistä samaa mieltä.
        Esim. Suomi24 Kiuruvesi sivustolla tämän päivän metsureita käsittelevät viestiketjut poistuvat salaman nopeasti.
        Samalla katoaa asiallisia viestejä joissa on asiantuntijoiden, eli 70-80-luvun oikeiden metsureiden kirjoituksia oikeiden metsureiden työstä.
        Eikä tarinoista mistään risusavotoista joihin pystyy kaikki jotka vain jaksavat metsään raahustaa.

        Pointti on siinä, että eikö tosiaan asian selväksi tulemiseen riitä kymmenet aiheesta aloitetut keskustelut? Onko pakko sotkea ihan jokainen keskustelu vaikka ne ei liity asiaan mitenkään??? Voisiko jättää rauhaan muut aiheet kun luultavasti kovinkaan monella täällä ei kiinnosta pätkääkään mikään aseman ukko ja hänen tekemisensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pointti on siinä, että eikö tosiaan asian selväksi tulemiseen riitä kymmenet aiheesta aloitetut keskustelut? Onko pakko sotkea ihan jokainen keskustelu vaikka ne ei liity asiaan mitenkään??? Voisiko jättää rauhaan muut aiheet kun luultavasti kovinkaan monella täällä ei kiinnosta pätkääkään mikään aseman ukko ja hänen tekemisensä.

        Jos ihmisellä on hallitsematon pakkomielle niin hän on syyntakeeton eikä pysty kontrolloimaan itseään vaan pakkomielle ajaa häntä toisten silmissä omituisiin tekoihin.


    • Anonyymi

      Hyviä videoita tarmokas pari tekee,seurataan.

    • Anonyymi

      Tubettaminen ei ole mikään takuu osaamisesta vaan osoittaa ihmisen osaamattomuuden ja vajavaisuuden.


      Mutta tubettaja seuraaja määrän kasvaessa alkaa paisua, muuttuu omassa mielessään osaajaksi ja kaikki tietäväksi jaarittelijaksi.

      Tubettajien isoksi paisuva ego ja ihan tavallinen tärkeäksi itsensä tunteva harrastajaukon kuhjake on semmoinen yhdistelmä joka varmasti herättää suurimmassa osassa seuraajia joko hilpeyttä tai myötähäpeää.
      Jos tubettaja hahmoja esittäisivät oikeat näyttelijät, niin tubehahmot olisivat vain harmittomia mielikuvituksen luomuksia.
      Mutta kyllä moni näyttelijä on suuren yleisön mielissä muuttunut näyttelemänsä hahmon kaltaiseksi.
      Eikä tuo näyttelemänsä hahmon kaltaiseksi muuttuminen ole näyttelijälle aina eduksi ollut.
      Tubettaja sitä vastoin on aina oman hahmonsa vanki.

    • Anonyymi

      Milloin voi aloittaa palkallisen kateilun,ei jaksa enää ilmaiseksi.

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe