Minulla on synnynäinen nikamansiirtymä, joka on vaan pahentunut, kovat kivut alaselässä. Ois jo nuorempana leikattu, kävin ortopedin vastaan otolla, silloin Ortopedi antoi kuntoutus ohjeita, kokeilla niitä jos ei auta niin tulla sitten takasin ja sitten leikataan. Kun menin vastaan otolle, ei ollut Ortopedia vaan Kirurgi jonka mielestä ei tartte mennä leikkaukseen. Nyt sitten lääkäri kirjoitti lähetteen röngeniin
ja siellä näkyi että oli mennyt huonompaan suuntaan, kuvista lääkäri totesi sen. Sanoi että pitää tulla uudestaan heti jos kovenee kivut. Niinpäs yritin aikaa lääkärille hyvinvointikeskukseen, menin akuuttivastaan otolle, siellä hoitaja ei päästänyt lääkärille eikä kuunnellut mistä sairaudesta on kysymys. Soitin sitten Palvelu esimiehelle, siellä oli kans erikoinen palvelu, vähätteli sairauttani. Tälläistä on nykypalvelu Suomessa, Toukokuulla 2022!
Nikamansiirtymä
Anonyymi
2
165
Vastaukset
- Anonyymi
Niin kävi meikällekin. Vuonna -90 todettiin nikamansiirtymä S1-L5 välissä ja välilevyrappeuma. Jatkuvat säryt eikä terveyskeskuslääkärit jatkossakaan reagoineet. 2017 hätäleikkaukseen, että säilyisi edes kävelykyky. Miehenä meni erektiokyky, rakonhallinta ja osittain suolenhallinta vajaassa viikossa. Ei tämän elämän näin pitänyt mennä, hylkiönä, jätteenä ja erakkona lopun elämän ajan. Jotain sentään jäi, loputon katkeruus, viha ja kostonhimo. Se minut vielä hengissä pitää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1566899Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334033Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1142022- 611906
- 821446
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1931444Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20213984- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947