Helemat paukkuu

Anonyymi

Kyllä se on varmaan kohta niin että valkoinen on mustaa ainakin jos vasemmisto saapi asiasta päättää.Vasemmiston suuri periaateaatteelinen asia sodan jälkeen on ollut rauhanliike ja Suomen liittoutumisen estäminen Natoon.Mutta hei, nyt mennään Natoon vasemmiston siunauksella niin jotta helemat paukkuu, puolueessa sovittu jotta muutama edustaja on leikisti erimieltä ettei nyt vallan maine puolueelta menisi.Kokoomuslaiset leimattu sotahulluiksi 30 vuoden ajan vasemmiston taholta koska Nato myönteisiä olivat ja ovat.Mykkäsen mielipide jossa hän vaati muutama kuukausi sitten aidan rakentamista itärajalle pidettiin järjettömä vasemmiston edustajien mielestä, nyt taitaa Kyllöskä olla jo kaivamassa talkootöinä muiden utopistien kanssa monttuja aitatolpille.

13

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taitaa joutilaita kylmätä jotta pakotetaan aidan tekkoon ! 🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Juntusessa aitaa rakennetaan kovvaa vauhtia, liekkö lukeneet piirrustuksia veärin kun aita tulloo niin että kylä jääpi aidan sissään Venäjän puolelle.

      • Anonyymi

        Oisko ollut kartta väärin päin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko ollut kartta väärin päin ?

        Liekkö Lumperi siellä nokkamiehenä .


    • Anonyymi

      Vasemmisto pitää kiinni periaatteistaan samoin kuin vihreät, jyrkkä ei ydinvoimalle ja vakinaiselle armeijalle. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Maailma muuttuu niin muuttuu periaatteet, ei siinä kai mitään ihmeellistä ole!

      • Anonyymi

        Eikö tosiaan oo mittään ihmeellistä ? Arvot joille nämä puolueet on aikoinaan perustettu ja asiat joita ovat ovat painottaneet ja hokeneet on nyt heitetty romukoppaan niin eikö sillon pitäsi lakkauttaa puolueet joiden arvomaailma romutettu.Mitä vasemmistolaisuuden arvoja on nykyisillä demareilla ja vasemmistoliittolaisilla ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tosiaan oo mittään ihmeellistä ? Arvot joille nämä puolueet on aikoinaan perustettu ja asiat joita ovat ovat painottaneet ja hokeneet on nyt heitetty romukoppaan niin eikö sillon pitäsi lakkauttaa puolueet joiden arvomaailma romutettu.Mitä vasemmistolaisuuden arvoja on nykyisillä demareilla ja vasemmistoliittolaisilla ?

        Jättävät hirveeseen rytekkö paekkaan apkon niin siitä peäsöö suet ja karhut tänne. Iivana ei mee semmoseen ees lähellekkää .


    • Anonyymi

      Ei ou tuo aitahankke kovinkaan viksu itea ihmisten lisäksi myös elukat tulloo sisäsiittosiksi jos aeta rakennettaan estämään parempieen keenien suaminen vennäältä tänne.

      • Anonyymi

        👍👍👍🤳


    • Anonyymi

      Onko se tuo meiän resitenttikin jo lumperin mielestä hyvä, ennen kovasti moitit Niinistöä

      • Millon oon moettinu resitenttiä? En millonkaan!!


    • Anonyymi

      Vastenmielistä luettavaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      374
      4764
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1914
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1641
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      241
      1486
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1254
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe