Parempi unohtaa meidät

Anonyymi

Arvostat niin paljon kauneutta enkä pysty sitä sinulle tarjoamaan. Aiheuttaisin vain harmia kaikille. Parempi jättää kaikki tähän kun asiat on vielä hyvin.

36

756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvin? Voin erehtyä henkilöstä, mutta sen perusteella kuinka paljon olen takiasi itkenyt viime aikoina niin en ole ihan varma kutsutaanko tätä enää hyväksi.

      • Anonyymi

        Varmasti paremmin kuin olisi sitten minun kanssani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti paremmin kuin olisi sitten minun kanssani.

        Miksi haluat aiheuttaa tuskaa toiselle? Jokainen pystyy itse vaikuttamaan käytökseensä, niin miksi et kohtele kauniisti?

        Vaikka sinulla itselläsi ei olisi tunteita, ei se oikeuta silti käyttäytymään ilkeästi toista kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haluat aiheuttaa tuskaa toiselle? Jokainen pystyy itse vaikuttamaan käytökseensä, niin miksi et kohtele kauniisti?

        Vaikka sinulla itselläsi ei olisi tunteita, ei se oikeuta silti käyttäytymään ilkeästi toista kohtaan.

        Jotkut eivätn kaunnilla kohtelulla tajua. Ensin kaunis kohtelu, jos se ei auta niin hieman kovempaa kolistelua sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut eivätn kaunnilla kohtelulla tajua. Ensin kaunis kohtelu, jos se ei auta niin hieman kovempaa kolistelua sitten.

        Sä et kolistele yhtään ketään, ymmärrätkö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haluat aiheuttaa tuskaa toiselle? Jokainen pystyy itse vaikuttamaan käytökseensä, niin miksi et kohtele kauniisti?

        Vaikka sinulla itselläsi ei olisi tunteita, ei se oikeuta silti käyttäytymään ilkeästi toista kohtaan.

        On tunteita ja tulisin vaan satuttamaan myös itseäni koska hänelle ei riitä minun tasoinen nainen. Siinä olisi lopulta molemmilla paha olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tunteita ja tulisin vaan satuttamaan myös itseäni koska hänelle ei riitä minun tasoinen nainen. Siinä olisi lopulta molemmilla paha olla.

        Älykkyys on kaunein piirre ihmisissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älykkyys on kaunein piirre ihmisissä.

        Miksi kukaan edes vastaa näin selvään valheelliseen provoon?


    • Anonyymi

      Vaimoni on verhottu julkisesti näyttää sulonsa vain minulle

    • Anonyymi

      Kauneutta on monenlaista. Kauneus on myös katoavaista. Älä päätä toisen puolesta, oletko hänelle riittävä.

      • Anonyymi

        Jos näkee miten somessa on mallien perään niin eikö siitä voi vetää omat johtopäätökset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos näkee miten somessa on mallien perään niin eikö siitä voi vetää omat johtopäätökset?

        Voihan sitä katsoa, kunhan ei koske? Ymmärrän pointtisi. Onko sellaisesta parisuhteeseen joka kuolaa kaikkien perään? Sellainen ei taida tuntea rakkautta.


    • Anonyymi

      Voi rakas, pidän sinusta juuri sellaisena kuin sinä olet,
      omana itsenäsi. Toit mulle valoa elämään, olit ensi-ihastukseni
      jota kaipaan. Arvostan ja ihailen sinua.

    • Anonyymi

      Kyllä sä mies oot ihan nätti . Ja kun laittaa valot pois niin ei sievempää nähty.

      • Anonyymi

        Saatan olla nätti, mutta miksi olisin somessa
        mallien perään.?
        En ymmärrä kun tykkään että nainen on tavallinen.
        Jos hän tutustuisi minuun, niin hänelle selviäisi
        että en ole sellainen kuin hän luulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatan olla nätti, mutta miksi olisin somessa
        mallien perään.?
        En ymmärrä kun tykkään että nainen on tavallinen.
        Jos hän tutustuisi minuun, niin hänelle selviäisi
        että en ole sellainen kuin hän luulee.

        Aloittajaon nähnyt et kyseinen mies on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajaon nähnyt et kyseinen mies on.

        Onko mies jäänyt kiinni siitä että hän on katsellut malleja somessa, vai onko
        nämä jotain kuulopuheita vain?. Voin sanoa että kyseinen mies ei somessa
        koko ajan ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatan olla nätti, mutta miksi olisin somessa
        mallien perään.?
        En ymmärrä kun tykkään että nainen on tavallinen.
        Jos hän tutustuisi minuun, niin hänelle selviäisi
        että en ole sellainen kuin hän luulee.

        Enkait nyt tuntemattomaan mieheen rupea tutustumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkait nyt tuntemattomaan mieheen rupea tutustumaan.

        Mutta täysin tuntematon hän ei ehkä ollut sinulle.? Jotain saatoit hänestä tietää ja
        jopa puoliksi tuntea.? Etunimenkin jopa, ainakin ekan kirjaimen.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta täysin tuntematon hän ei ehkä ollut sinulle.? Jotain saatoit hänestä tietää ja
        jopa puoliksi tuntea.? Etunimenkin jopa, ainakin ekan kirjaimen.?

        No sittenhän tunnen hänet. Miksi kukaan tuttuni täällä kommentoisi minulle. Kun voi kanssasi ihan muutenkin jutella. Ja vinkki viikoksi kukaan nainen ei pidä jos häntä sanotaan tavallisen näköiseksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sittenhän tunnen hänet. Miksi kukaan tuttuni täällä kommentoisi minulle. Kun voi kanssasi ihan muutenkin jutella. Ja vinkki viikoksi kukaan nainen ei pidä jos häntä sanotaan tavallisen näköiseksi

        Ainiin???? Tuossa kysymysmerkkejä kun ne unohtu. Voi vastata jos haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sittenhän tunnen hänet. Miksi kukaan tuttuni täällä kommentoisi minulle. Kun voi kanssasi ihan muutenkin jutella. Ja vinkki viikoksi kukaan nainen ei pidä jos häntä sanotaan tavallisen näköiseksi

        Minäkin tunnen sinut. Sinun kanssasi
        haluaisin jutella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin tunnen sinut. Sinun kanssasi
        haluaisin jutella.

        No juttele. Se on niinkin yksinkertaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainiin???? Tuossa kysymysmerkkejä kun ne unohtu. Voi vastata jos haluaa.

        Sitten tunnet minutkin. Epäilen myös että omat tuttuni ei kirjoita täällä,
        mutta minulla on sellainen tunne, että se olet sinä.? Tiedän että kukaan nainen ei tykkää
        jos hänelle puhutaan tuolla tavalla, anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten tunnet minutkin. Epäilen myös että omat tuttuni ei kirjoita täällä,
        mutta minulla on sellainen tunne, että se olet sinä.? Tiedän että kukaan nainen ei tykkää
        jos hänelle puhutaan tuolla tavalla, anteeksi.

        Ei taida olla pahinta mitä oot minusta tänne mussuttanut. Ei sillä kyllähän niitäkin löytyy jotka näkevät minussakin kauneutta. Eli enpä siihen sinun mielipidettä oikeastaan kaipaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla pahinta mitä oot minusta tänne mussuttanut. Ei sillä kyllähän niitäkin löytyy jotka näkevät minussakin kauneutta. Eli enpä siihen sinun mielipidettä oikeastaan kaipaa

        En tiedä mitä olen sinun mielestäsi tänne mussuttanut, kun itsekkin kirjoitan nimettömänä. Tietäisitpä vain että näin
        sinussa kauniin naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sittenhän tunnen hänet. Miksi kukaan tuttuni täällä kommentoisi minulle. Kun voi kanssasi ihan muutenkin jutella. Ja vinkki viikoksi kukaan nainen ei pidä jos häntä sanotaan tavallisen näköiseksi

        Kyllä pitää. Tavallinen, eli epätäydellinen on aina kaunein. Liika symmetrisyys ihmisessä tekee ihmisestä epämiellyttävämmän, kuten tekee liika epäsymmetrisyyskin. Tavallinen on ihan mieletön kehu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla pahinta mitä oot minusta tänne mussuttanut. Ei sillä kyllähän niitäkin löytyy jotka näkevät minussakin kauneutta. Eli enpä siihen sinun mielipidettä oikeastaan kaipaa

        Oletko varma että juuri minä olisin kirjoittanut tänne sinusta jotain sellaista
        josta olisit loukkaantunut.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla pahinta mitä oot minusta tänne mussuttanut. Ei sillä kyllähän niitäkin löytyy jotka näkevät minussakin kauneutta. Eli enpä siihen sinun mielipidettä oikeastaan kaipaa

        En käsitä miksi olisin kirjoittanut sinusta tänne jotain henkilökohtaista mitä ei saa tehdä.? En haluaisi
        koskaan tehdä sulle niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käsitä miksi olisin kirjoittanut sinusta tänne jotain henkilökohtaista mitä ei saa tehdä.? En haluaisi
        koskaan tehdä sulle niin.

        No en ole varma mistään täällä. Enkä ole varma nytkään. Jos olisit tuttuni niin todennäköisesti olisit puhunut kanssasi suoraan. En muuta osaa sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ole varma mistään täällä. Enkä ole varma nytkään. Jos olisit tuttuni niin todennäköisesti olisit puhunut kanssasi suoraan. En muuta osaa sanoa.

        Siis kanssani *


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ole varma mistään täällä. Enkä ole varma nytkään. Jos olisit tuttuni niin todennäköisesti olisit puhunut kanssasi suoraan. En muuta osaa sanoa.

        Itselläni on sama tuntemus kun miljoona anonyymiä kirjoittelee tyyliin täällä. En tiedä käykö hän täällä edes ja lukee mitään viestejä. Minulla on myös elämäntilanne että jäin kaipaamaan yhtä kaunista naista johon yhteys katosi, hän ei saanut koskaan tietää että
        ihastuin häneen. Ylläpidon tehtävä on poistaa
        viestit heti joissa on jotain arkaluonteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni on sama tuntemus kun miljoona anonyymiä kirjoittelee tyyliin täällä. En tiedä käykö hän täällä edes ja lukee mitään viestejä. Minulla on myös elämäntilanne että jäin kaipaamaan yhtä kaunista naista johon yhteys katosi, hän ei saanut koskaan tietää että
        ihastuin häneen. Ylläpidon tehtävä on poistaa
        viestit heti joissa on jotain arkaluonteista.

        * Arkaluonteista kirjoitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni on sama tuntemus kun miljoona anonyymiä kirjoittelee tyyliin täällä. En tiedä käykö hän täällä edes ja lukee mitään viestejä. Minulla on myös elämäntilanne että jäin kaipaamaan yhtä kaunista naista johon yhteys katosi, hän ei saanut koskaan tietää että
        ihastuin häneen. Ylläpidon tehtävä on poistaa
        viestit heti joissa on jotain arkaluonteista.

        Ethän sinä täältä tule häntä löytämään. Äläkä luota ylläpitoon. Huomannut että täällä herjataan porukkaa surutta eikä ketään kiinnosta. Minä en se nainen ole . Mutta sanout että tunnette kaipa teillä siis on jotain yhteisiä tuttuja tai joku juttu mistä tunnette niin ehkäpä niiden kautta aukeaa jotain. Paremmin kuin täältä.


    • Anonyymi

      Sinä ihana olet kaunein kaikista. T:J

    • Anonyymi

      Sitä kaikki jäkättää. Demoa vaan ei näe juuri missään 😂🤣😅

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe