Morienttes kaikki alan autoilijat
2014 tdi ocusta meni aamulla startti hajalle.
Saako jostain tarvikeosana alkuperäistä vastaavan ja jos saa niin mikä niistä olisi hyvä? Katsoin autodocista jo alakuun mutta en mä näistä ymmärrä
Jos joku auttais?
Startti rikki
Anonyymi
6
359
Vastaukset 6
- Anonyymi
Ne yleisosia joita valmistaa muutama valmistaja.
- Anonyymi
Komponenttipula kun rajat on kiinni.
- Anonyymi
Onneton trolli. Kyykmanin ja Putinin poikia.
- Anonyymi
Yritin viedä termarivikaista oktaaviaani korjattavaksi.
Tiskillä minut haukuttiin kyykmaniksi, työttömäksi, putinistiksi ja annettiin pitkä esitelmä jonkun Toyotan vioista. Lähdin ajamaan kotiin, tuulilasin sisäpinta jäätyi ja suistuin johonkin rotkoon. - Anonyymi
Venäläissä majakoissa on ydinvirtalähteet, niitä voi käyttää jos muinainen sähkömoottori vetää liikaa virtaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891465
- 1081172
- 1681110
- 721066
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä454961Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta
Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.81846Salassapito ja kunnan hommat
Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h15834- 112810
Milloin mies aloitetaan
Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.39699En enää mies ikävöi sinua niin paljon
Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik58648