Morienttes kaikki alan autoilijat
2014 tdi ocusta meni aamulla startti hajalle.
Saako jostain tarvikeosana alkuperäistä vastaavan ja jos saa niin mikä niistä olisi hyvä? Katsoin autodocista jo alakuun mutta en mä näistä ymmärrä
Jos joku auttais?
Startti rikki
Anonyymi
6
359
Vastaukset 6
- Anonyymi
Ne yleisosia joita valmistaa muutama valmistaja.
- Anonyymi
Komponenttipula kun rajat on kiinni.
- Anonyymi
Onneton trolli. Kyykmanin ja Putinin poikia.
- Anonyymi
Yritin viedä termarivikaista oktaaviaani korjattavaksi.
Tiskillä minut haukuttiin kyykmaniksi, työttömäksi, putinistiksi ja annettiin pitkä esitelmä jonkun Toyotan vioista. Lähdin ajamaan kotiin, tuulilasin sisäpinta jäätyi ja suistuin johonkin rotkoon. - Anonyymi
Venäläissä majakoissa on ydinvirtalähteet, niitä voi käyttää jos muinainen sähkömoottori vetää liikaa virtaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921456
- 701186
- 65971
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste165868- 114810
Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78774Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?103694- 45663
Oothan sä erilainen mies
Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️37656Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova61653