Mistä saisi ostettu Kiuru Vedeltä herkullisia grilli makkaroita?
Herkullisia grilli makkaroita?
14
972
Vastaukset
- Anonyymi
Kaupasta.
- Anonyymi
Yhdys sanojen oikein kirjoitus on yli voimaisesti vaikein äidin kielen ongelma kohta.
- Anonyymi
Ymmärsit kuitenkin asian
- Anonyymi
Isänmaani äidinkieli on suomenkieli. Onko oikein?
- Anonyymi
Se näkyy olevan metsäsuomalaisten ominaisuus.
Kiurut lentelee Vetten päällä.
Anna mun kaikki kestää.
- Anonyymi
– Huiluntuhdin kuoreton versio on aloittanut makkaratiskien valloituksen tässä kesän korvalla. Olemme ajatelleet sellaisia kuluttajia, jotka ovat tähän asti ehkä kuorineet makkaran. Esimerkiksi moni lapsi ei syö kuorta. Nyt vanhempien ei tarvitse nuotiolla tai mökkiolosuhteissa ryhtyä kuorimishommiin.
- Anonyymi
K-Supermarket Kiuruvesi
- Anonyymi
Minä herkullisen grillimakkaran näytän, mutta for ladies only.
- Anonyymi
Saattaapa grillattuna makkarasi muistuttaa prinssin nakkia 🤣, on siinä ladyille näyttämistä 🙈
- Anonyymi
Kauanko olet ollut metsurina?
- Anonyymi
Mielestäni hk: savupekoni kabanossi on ihan hyvä.
- Anonyymi
Auragrillimakkara paras.
- Anonyymi
salamia sen olla pitää BiFi Original Pyökkisavustettu salamimakkara Kyllä maistuu.
- Anonyymi
Ois se mukava kun sais kun non mus taa mak karaa
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1866691- 1531915
- 1131638
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511123Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢411011Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98982Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6917Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41869