finlandssvenska barn firar 25 -års- jubileum.
BUU - klubben = BARN, UNGDOM och UTBILDNING.
Det enda tv- programmet på svenska" BUU - klubben "för
37
204
Vastaukset
- Anonyymi
I vår tvåspråkiga familj tittades det på "Pikku kakkonen" och Buu-klubben.
- Anonyymi
Hyvä esimerkki maamme kaksikielisyydestä. Kielet ovat luontevasti mukana arjessa.
P.S. Laitetaan tähän varmuuden vuoksi vielä lisäys, että tämä ei tietenkään koske KOKO Suomea, koska kohta on vähintään yksi aktiivi huutamassa, että 'en kuule ruotsia missään'... - Anonyymi
Bra språkdusch för barn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä esimerkki maamme kaksikielisyydestä. Kielet ovat luontevasti mukana arjessa.
P.S. Laitetaan tähän varmuuden vuoksi vielä lisäys, että tämä ei tietenkään koske KOKO Suomea, koska kohta on vähintään yksi aktiivi huutamassa, että 'en kuule ruotsia missään'...Sådana finns förstås alltid här.
- Anonyymi
Nu tittar barnbarnen.
- Anonyymi
Det hörde till kvällsritualen.
- Anonyymi
Mycket bra språkduschar.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det hörde till kvällsritualen.
Litet mera kunde erbjudas för yleskatten.
- Anonyymi
Favoritprogrammen i vår familj också.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nu tittar barnbarnen.
Tiden går så fort.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bra språkdusch för barn.
Lätt och roligt.
- Anonyymi
Hieno saavutus lasten ohjelmalta!
- Anonyymi
Finlandssvensk kultur det också.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Finlandssvensk kultur det också.
Det är inte samma sak med rikssvenska barnprogram,det ska vara "eget språk"också.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det är inte samma sak med rikssvenska barnprogram,det ska vara "eget språk"också.
Totta kai pitää olla oman kulttuurin tuotantoa. Naapurimaan vastaavanlainen ohjelma ei ole sama asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai pitää olla oman kulttuurin tuotantoa. Naapurimaan vastaavanlainen ohjelma ei ole sama asia.
Eget språk och kultur i eget land.
Anonyymi kirjoitti:
Eget språk och kultur i eget land.
Måste man dock skrika hela tiden?
- Anonyymi
Kirsi.Vackelin kirjoitti:
Måste man dock skrika hela tiden?
Vem skriker ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eget språk och kultur i eget land.
Det viktigaste.
- Anonyymi
Kirsi.Vackelin kirjoitti:
Måste man dock skrika hela tiden?
Jos halutaan varmistaa, että tietyt asiat säilyvät, niin silloin on hyvä pitää asiasta hieman ylimääräistä meteliä. "Huutaminen" on hyväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos halutaan varmistaa, että tietyt asiat säilyvät, niin silloin on hyvä pitää asiasta hieman ylimääräistä meteliä. "Huutaminen" on hyväksi.
Om vi svenskspråkiga inte skulle bry oss om vårt modersmål så gör ingen annan det heller.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Om vi svenskspråkiga inte skulle bry oss om vårt modersmål så gör ingen annan det heller.
Se, että vähemmistöt pitävät asioitaan esillä, tuntuu aina häiritsevän joitakin ihmisiä.
- Anonyymi
Ruotsin kieltä ei saa pitää tärkeänä. Jos pitää, on "pakkoruotsittaja".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruotsin kieltä ei saa pitää tärkeänä. Jos pitää, on "pakkoruotsittaja".
Fenno lyö leimojaan ihan kunnon populistin tavoin, se säästää turhalta ajattelemiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fenno lyö leimojaan ihan kunnon populistin tavoin, se säästää turhalta ajattelemiselta.
Ruotsin kieli tuntuu kovin uhkaavan fennomaanisia. Pitää kieltä vastaan taistella joka päivä.
- Anonyymi
Strömsö är ett annat svenskspråkigt program för vuxna som länge funnits.
- Anonyymi
Mycket bra barnprogram.
- Anonyymi
Det har följt med tiden också förnyat sig.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det är inte samma sak med rikssvenska barnprogram,det ska vara "eget språk"också.
Precis , Sverige är inte samma som svensk - Finland.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Precis , Sverige är inte samma som svensk - Finland.
Enligt språkaktivist är alla 'ruotsalaisia'.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det är inte samma sak med rikssvenska barnprogram,det ska vara "eget språk"också.
Fel språk och annorlunda kultur i någon mån i rikssvenska program.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eget språk och kultur i eget land.
Svenskfinland är inte lika med Sverige.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Finlandssvensk kultur det också.
Förstås ser man på rikssvenska barnfilmer också med det är inte samma sak.Inte äkta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Om vi svenskspråkiga inte skulle bry oss om vårt modersmål så gör ingen annan det heller.
Det är vår plikt.
- Anonyymi
Det programmet skulle aktiva gärna ha bort.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Finlandssvensk kultur det också.
I alla högsta grad.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I alla högsta grad.
Klart he.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483