Prisman vessa

Anonyymi

Miten tuo prisman vessa voi olla joka ikinen päivä ihan hirvee sikolätti ja viel aamusta lähtien. Pönttö, potta, lattia, seinät, tasot...ihan kaikki! yököttää. Käyköhän sitä joku muka siivoomassa? Ja mite usein?

18

1220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuollainen vessa sotkeentuu käytössä tosi äkkiä varsinkin, jos on ainoa vessa.

      Ei se siivooja kutsumatta tai maksamatta tule. Kaupalle palautetta. Turha se on täällä itkeä.

      • Anonyymi

        alottaja siellä vessassa joka päivä kulkee, eikö sullo oo omaa WC:tä
        Pysy Pois Sieltä, Sotket Vain Paikkoja !


      • Anonyymi

        Kai nyt lestojen lapsetkin tarvitsevat paikan missä tehdä tarpeensa jos kotia ei saa mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai nyt lestojen lapsetkin tarvitsevat paikan missä tehdä tarpeensa jos kotia ei saa mennä.

        Tarvii mitä tarvii.jos ei kotona välitetä mitään niin tuollaista sotkua se on.no lestathan eivät opta eivätkä välitä mitä lapset tekevät ja miten.heillä pääasia vain lasten teko ja muu asia on tousarvoista.näin se lestat on.


    • Anonyymi

      Kammottavaa.

    • Anonyymi

      Salessa kassa ravisteli oluset käyttökelvottomiksi. Miksi?

    • Anonyymi

      Jos Prismaa laajennetaan niin toivottavasti tulee eri vessat naisille ja miehille! On muissakin liikkeissä siivottomia vessoja. Jospa miehet kerkiäisivät nostaa pytystä istuinrinkulankin ylös eivätkä sihhuuttas virtsaa siihen ja lattialle. Eipä huvita naisihmisen mennä istumaan 😣..

    • Anonyymi

      Kaikille yhteisessä käytössä olevat saniteettitilat pitäisi puhdistaa joka päivä.

      • Anonyymi

        Eikä riitä kerran päivässä, esim. huoltamoilla käydään ainakin kolmesti työvuoron aikaan, parin tunnin välein.


    • Anonyymi

      Asia oli mediassa esillä noin 10 v sitten. Tuolloin syntyneen keskustelun seurauksena Prisma asensi vessan oveen lukon, joka avattiin käyttäjälle infopisteestä. Tämä lukko on kuitenkin sittemmin poistettu käytöstä.

      Jostain syystä on yhä olemassa ihmisiä joille kaikki yhteiseen käyttöön tarkoitettu on sellaista, minkä saa hajottaa tai sotkea, syitä tälle on vaikea käsittää.

      • Anonyymi

        Jos ei kotona ole opetettu tapoja niin tulos on mitä on.jätetään kaikki kuin paska perseestä.vessat kauheassa kunnossa ja grilliruoka paketit ym ympäri torigrilliä.nykyajan nuoriso on paskaa.no raahessa paljon lestojen penikoita ja niillä tavat ihan persrestä yleensä.tehkää perkele asialle jotain.nämä penikst haluavat muka pelastaa ilmadton ja muuta paskaa mutta normi asioita ei ymmärretä saatanan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei kotona ole opetettu tapoja niin tulos on mitä on.jätetään kaikki kuin paska perseestä.vessat kauheassa kunnossa ja grilliruoka paketit ym ympäri torigrilliä.nykyajan nuoriso on paskaa.no raahessa paljon lestojen penikoita ja niillä tavat ihan persrestä yleensä.tehkää perkele asialle jotain.nämä penikst haluavat muka pelastaa ilmadton ja muuta paskaa mutta normi asioita ei ymmärretä saatanan.

        Jos menisit käymään terapeutilla tämän "lestavihasi" takia. Sotkijoita löytyy muualtakin eikä nämä juttusi kovin siistejä ole 🤔.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos menisit käymään terapeutilla tämän "lestavihasi" takia. Sotkijoita löytyy muualtakin eikä nämä juttusi kovin siistejä ole 🤔.

        Mene itse hevonkuuseen.prismahan on lestojen kauppa.vai väitätkö toista kaikkitietävä vatipää.raahen psykologit ym ovat lestoja myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene itse hevonkuuseen.prismahan on lestojen kauppa.vai väitätkö toista kaikkitietävä vatipää.raahen psykologit ym ovat lestoja myös.

        Joo niin on.laittakaa prisman vessaan raamattu myös jos papeti loppuu niin on millä pyyhkiä perse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos menisit käymään terapeutilla tämän "lestavihasi" takia. Sotkijoita löytyy muualtakin eikä nämä juttusi kovin siistejä ole 🤔.

        Narkkarit siellä sotkee.


    • Anonyymi

      Viimeksi tänään huomasin,oli Prisman vessa taas tosi siivoton..30.9.2022. Raahen CM on tässä kyllä paljon siistimpi.

    • Anonyymi

      Tarvitaan tosi kova hätä että sinne kehtais mennä enää. Viimeksi kun uskaltauduin menemään sinne niin pöntön istuimen reunat oli kustu ja lattiallakn pikku lammikoita.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      74
      3278
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1182
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1048
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      981
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      933
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      811
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      90
      713
    9. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      690
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    Aihe