Prisman vessa

Anonyymi

Miten tuo prisman vessa voi olla joka ikinen päivä ihan hirvee sikolätti ja viel aamusta lähtien. Pönttö, potta, lattia, seinät, tasot...ihan kaikki! yököttää. Käyköhän sitä joku muka siivoomassa? Ja mite usein?

18

1221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuollainen vessa sotkeentuu käytössä tosi äkkiä varsinkin, jos on ainoa vessa.

      Ei se siivooja kutsumatta tai maksamatta tule. Kaupalle palautetta. Turha se on täällä itkeä.

      • Anonyymi

        alottaja siellä vessassa joka päivä kulkee, eikö sullo oo omaa WC:tä
        Pysy Pois Sieltä, Sotket Vain Paikkoja !


      • Anonyymi

        Kai nyt lestojen lapsetkin tarvitsevat paikan missä tehdä tarpeensa jos kotia ei saa mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai nyt lestojen lapsetkin tarvitsevat paikan missä tehdä tarpeensa jos kotia ei saa mennä.

        Tarvii mitä tarvii.jos ei kotona välitetä mitään niin tuollaista sotkua se on.no lestathan eivät opta eivätkä välitä mitä lapset tekevät ja miten.heillä pääasia vain lasten teko ja muu asia on tousarvoista.näin se lestat on.


    • Anonyymi

      Kammottavaa.

    • Anonyymi

      Salessa kassa ravisteli oluset käyttökelvottomiksi. Miksi?

    • Anonyymi

      Jos Prismaa laajennetaan niin toivottavasti tulee eri vessat naisille ja miehille! On muissakin liikkeissä siivottomia vessoja. Jospa miehet kerkiäisivät nostaa pytystä istuinrinkulankin ylös eivätkä sihhuuttas virtsaa siihen ja lattialle. Eipä huvita naisihmisen mennä istumaan 😣..

    • Anonyymi

      Kaikille yhteisessä käytössä olevat saniteettitilat pitäisi puhdistaa joka päivä.

      • Anonyymi

        Eikä riitä kerran päivässä, esim. huoltamoilla käydään ainakin kolmesti työvuoron aikaan, parin tunnin välein.


    • Anonyymi

      Asia oli mediassa esillä noin 10 v sitten. Tuolloin syntyneen keskustelun seurauksena Prisma asensi vessan oveen lukon, joka avattiin käyttäjälle infopisteestä. Tämä lukko on kuitenkin sittemmin poistettu käytöstä.

      Jostain syystä on yhä olemassa ihmisiä joille kaikki yhteiseen käyttöön tarkoitettu on sellaista, minkä saa hajottaa tai sotkea, syitä tälle on vaikea käsittää.

      • Anonyymi

        Jos ei kotona ole opetettu tapoja niin tulos on mitä on.jätetään kaikki kuin paska perseestä.vessat kauheassa kunnossa ja grilliruoka paketit ym ympäri torigrilliä.nykyajan nuoriso on paskaa.no raahessa paljon lestojen penikoita ja niillä tavat ihan persrestä yleensä.tehkää perkele asialle jotain.nämä penikst haluavat muka pelastaa ilmadton ja muuta paskaa mutta normi asioita ei ymmärretä saatanan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei kotona ole opetettu tapoja niin tulos on mitä on.jätetään kaikki kuin paska perseestä.vessat kauheassa kunnossa ja grilliruoka paketit ym ympäri torigrilliä.nykyajan nuoriso on paskaa.no raahessa paljon lestojen penikoita ja niillä tavat ihan persrestä yleensä.tehkää perkele asialle jotain.nämä penikst haluavat muka pelastaa ilmadton ja muuta paskaa mutta normi asioita ei ymmärretä saatanan.

        Jos menisit käymään terapeutilla tämän "lestavihasi" takia. Sotkijoita löytyy muualtakin eikä nämä juttusi kovin siistejä ole 🤔.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos menisit käymään terapeutilla tämän "lestavihasi" takia. Sotkijoita löytyy muualtakin eikä nämä juttusi kovin siistejä ole 🤔.

        Mene itse hevonkuuseen.prismahan on lestojen kauppa.vai väitätkö toista kaikkitietävä vatipää.raahen psykologit ym ovat lestoja myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene itse hevonkuuseen.prismahan on lestojen kauppa.vai väitätkö toista kaikkitietävä vatipää.raahen psykologit ym ovat lestoja myös.

        Joo niin on.laittakaa prisman vessaan raamattu myös jos papeti loppuu niin on millä pyyhkiä perse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos menisit käymään terapeutilla tämän "lestavihasi" takia. Sotkijoita löytyy muualtakin eikä nämä juttusi kovin siistejä ole 🤔.

        Narkkarit siellä sotkee.


    • Anonyymi

      Viimeksi tänään huomasin,oli Prisman vessa taas tosi siivoton..30.9.2022. Raahen CM on tässä kyllä paljon siistimpi.

    • Anonyymi

      Tarvitaan tosi kova hätä että sinne kehtais mennä enää. Viimeksi kun uskaltauduin menemään sinne niin pöntön istuimen reunat oli kustu ja lattiallakn pikku lammikoita.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1850
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1016
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      97
      912
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      534
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe