olenko hoikka tai kurvikas/pullea

Anonyymi

olen 14v haluun vaan tietää mun vartalo tyypistä kun ite olen DAM, en tiiä itteni. niin olen 167cm ja paino 53kg. vaatte mene mulle ja housut kokot: XS-S. olenko siis pullea tai hoikka. nolottaa teidän puolesta:D

21

107

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet hoikka,Kiinostaa tietää mikä vaate koko on ennen xs :ää.Mikä sun vaatekoko tavoite on tuosta jos meinaat laihduttaa.Ite en tiiä mikä on tosta pienmpi vaatekoko.

• Anonyymi

eik tuossa ole kyse laihdutamista, kun itse mainitsin "paino hallinta" ei ollu mikää muu mainitusta ja päätin laitta se

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eik tuossa ole kyse laihdutamista, kun itse mainitsin "paino hallinta" ei ollu mikää muu mainitusta ja päätin laitta se

Meinaako aloittaja saada anoreksian kun pitää itteään pulleana noilla mitoilla ja vaatekoolla.

• Anonyymi

Meinaatko seuraavalla kerralla ostaa pikkutytön vaatteita?onko se sun tavoite kun haluat laihduttaa tos XS vielä?Eikö nuorten vaatteet ole sopivan pieniä vaan haluat pikkutyttöjen osastolle ostaa pieniä vaatteita.

• Anonyymi

Juttele ongelmastasi koulusi rehtorin kanssa.

• Anonyymi

En ole oikeasti enää koulussa, olen keski-ikäinen mies. Tunnet kyllä tapauksen.

• Anonyymi

Noilla mitoilla et todellakaan ole pullea saatika kurvikas. Käytät s-koon vaatteita joten olet selvästikin hoikka. Miksi edes kyselet tälläisiä? Ja miksi sinua muuten nolottaa meidän puolestamme?

• Anonyymi

Koska hän häpeää läskejään koska näkee itsensä lihavana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska hän häpeää läskejään koska näkee itsensä lihavana.

No sitten hän kyllä näkee pahasti väärin.

• Anonyymi

Kiva kun teini-ikäinen tyttö kirjoittaa eläväistä normaalien nuorten kieltä eikä mitään kuivakasta ja teoreettista kirjakieltä.

• Anonyymi

Olipa todella typerä avaus.

• Anonyymi

Aloittaja on paljon aikuismaisempi kuin moni tämän palstan vakioteinikasvoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On vai.Kun ei osaa edes kirjoittaa sanoja oikein. Esim mikä on vaatte?

• Anonyymi

Meni nähtävästi hieman tunteisiin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaus oli silti totaalisen typerä.

• Anonyymi

Olet hoikka ja upea teinityttö.

• Anonyymi

Tuo oli hyvä vitsi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo oli hyvä vitsi!

Eihän ollut!

• Anonyymi

Et kuulosta terveeltä. Pyydä vanhempiasi hakemaan itsellesi apua, kun et itse tilannettasi ymmärrä.

• Anonyymi

Kyllä nauratti tuo avaus! Kiitos, lisää näitä pilailijan tekemiä avauksia. Ja lisää proteenia.

• Anonyymi

Hyljekamerakin on jo suljettu.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      160
      8805
    2. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      104
      4082
    3. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      114
      3922
    4. 55
      3383
    5. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      42
      2714
    6. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      384
      1988
    7. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      56
      1911
    8. Yliajo Heinolassa

Mikä ihme ihmisiä vaivaa nykyään? Vähän ensin kähistellään nakkikioskilla ja sen jälkeen kostoksi murhataan autolla! Voi
      Heinola
      44
      1873
    9. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      11
      1861
    10. Kauhea ikävä iski

Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko
      Ikävä
      20
      1531
    Aihe