olenko hoikka tai kurvikas/pullea

Anonyymi

olen 14v haluun vaan tietää mun vartalo tyypistä kun ite olen DAM, en tiiä itteni. niin olen 167cm ja paino 53kg. vaatte mene mulle ja housut kokot: XS-S. olenko siis pullea tai hoikka. nolottaa teidän puolesta:D

21

119

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet hoikka,Kiinostaa tietää mikä vaate koko on ennen xs :ää.Mikä sun vaatekoko tavoite on tuosta jos meinaat laihduttaa.Ite en tiiä mikä on tosta pienmpi vaatekoko.

• Anonyymi

eik tuossa ole kyse laihdutamista, kun itse mainitsin "paino hallinta" ei ollu mikää muu mainitusta ja päätin laitta se

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eik tuossa ole kyse laihdutamista, kun itse mainitsin "paino hallinta" ei ollu mikää muu mainitusta ja päätin laitta se

Meinaako aloittaja saada anoreksian kun pitää itteään pulleana noilla mitoilla ja vaatekoolla.

• Anonyymi

Meinaatko seuraavalla kerralla ostaa pikkutytön vaatteita?onko se sun tavoite kun haluat laihduttaa tos XS vielä?Eikö nuorten vaatteet ole sopivan pieniä vaan haluat pikkutyttöjen osastolle ostaa pieniä vaatteita.

• Anonyymi

Juttele ongelmastasi koulusi rehtorin kanssa.

• Anonyymi

En ole oikeasti enää koulussa, olen keski-ikäinen mies. Tunnet kyllä tapauksen.

• Anonyymi

Noilla mitoilla et todellakaan ole pullea saatika kurvikas. Käytät s-koon vaatteita joten olet selvästikin hoikka. Miksi edes kyselet tälläisiä? Ja miksi sinua muuten nolottaa meidän puolestamme?

• Anonyymi

Koska hän häpeää läskejään koska näkee itsensä lihavana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska hän häpeää läskejään koska näkee itsensä lihavana.

No sitten hän kyllä näkee pahasti väärin.

• Anonyymi

Kiva kun teini-ikäinen tyttö kirjoittaa eläväistä normaalien nuorten kieltä eikä mitään kuivakasta ja teoreettista kirjakieltä.

• Anonyymi

Olipa todella typerä avaus.

• Anonyymi

Aloittaja on paljon aikuismaisempi kuin moni tämän palstan vakioteinikasvoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On vai.Kun ei osaa edes kirjoittaa sanoja oikein. Esim mikä on vaatte?

• Anonyymi

Meni nähtävästi hieman tunteisiin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaus oli silti totaalisen typerä.

• Anonyymi

Olet hoikka ja upea teinityttö.

• Anonyymi

Tuo oli hyvä vitsi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo oli hyvä vitsi!

Eihän ollut!

• Anonyymi

Et kuulosta terveeltä. Pyydä vanhempiasi hakemaan itsellesi apua, kun et itse tilannettasi ymmärrä.

• Anonyymi

Kyllä nauratti tuo avaus! Kiitos, lisää näitä pilailijan tekemiä avauksia. Ja lisää proteenia.

• Anonyymi

Hyljekamerakin on jo suljettu.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      4028
    2. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      155
      3827
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      45
      3639
    4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2815
    5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      77
      2659
    6. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      1938
    7. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      44
      1455
    8. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      404
      1202
    9. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      12
      1198
    10. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      61
      1191
    Aihe