olenko hoikka tai kurvikas/pullea

Anonyymi

olen 14v haluun vaan tietää mun vartalo tyypistä kun ite olen DAM, en tiiä itteni. niin olen 167cm ja paino 53kg. vaatte mene mulle ja housut kokot: XS-S. olenko siis pullea tai hoikka. nolottaa teidän puolesta:D

21

128

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet hoikka,Kiinostaa tietää mikä vaate koko on ennen xs :ää.Mikä sun vaatekoko tavoite on tuosta jos meinaat laihduttaa.Ite en tiiä mikä on tosta pienmpi vaatekoko.

• Anonyymi

eik tuossa ole kyse laihdutamista, kun itse mainitsin "paino hallinta" ei ollu mikää muu mainitusta ja päätin laitta se

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eik tuossa ole kyse laihdutamista, kun itse mainitsin "paino hallinta" ei ollu mikää muu mainitusta ja päätin laitta se

Meinaako aloittaja saada anoreksian kun pitää itteään pulleana noilla mitoilla ja vaatekoolla.

• Anonyymi

Meinaatko seuraavalla kerralla ostaa pikkutytön vaatteita?onko se sun tavoite kun haluat laihduttaa tos XS vielä?Eikö nuorten vaatteet ole sopivan pieniä vaan haluat pikkutyttöjen osastolle ostaa pieniä vaatteita.

• Anonyymi

Juttele ongelmastasi koulusi rehtorin kanssa.

• Anonyymi

En ole oikeasti enää koulussa, olen keski-ikäinen mies. Tunnet kyllä tapauksen.

• Anonyymi

Noilla mitoilla et todellakaan ole pullea saatika kurvikas. Käytät s-koon vaatteita joten olet selvästikin hoikka. Miksi edes kyselet tälläisiä? Ja miksi sinua muuten nolottaa meidän puolestamme?

• Anonyymi

Koska hän häpeää läskejään koska näkee itsensä lihavana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska hän häpeää läskejään koska näkee itsensä lihavana.

No sitten hän kyllä näkee pahasti väärin.

• Anonyymi

Kiva kun teini-ikäinen tyttö kirjoittaa eläväistä normaalien nuorten kieltä eikä mitään kuivakasta ja teoreettista kirjakieltä.

• Anonyymi

Olipa todella typerä avaus.

• Anonyymi

Aloittaja on paljon aikuismaisempi kuin moni tämän palstan vakioteinikasvoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On vai.Kun ei osaa edes kirjoittaa sanoja oikein. Esim mikä on vaatte?

• Anonyymi

Meni nähtävästi hieman tunteisiin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaus oli silti totaalisen typerä.

• Anonyymi

Olet hoikka ja upea teinityttö.

• Anonyymi

Tuo oli hyvä vitsi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo oli hyvä vitsi!

Eihän ollut!

• Anonyymi

Et kuulosta terveeltä. Pyydä vanhempiasi hakemaan itsellesi apua, kun et itse tilannettasi ymmärrä.

• Anonyymi

Kyllä nauratti tuo avaus! Kiitos, lisää näitä pilailijan tekemiä avauksia. Ja lisää proteenia.

• Anonyymi

Hyljekamerakin on jo suljettu.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      228
      3945
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      139
      1418
    5. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      126
      925
    6. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      909
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      900
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      288
      759
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      757
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      736
    Aihe