Odottaisitko mies

Anonyymi

Minua..jaksatko vielä? 💙

159

2660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä tiukkaa tekee. Vuosia jo kulunut, ja eiköhän siinä ajassa jo pitäisi tietää mitä haluaa.

      • Anonyymi

        Kuinka monta vuotta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka monta vuotta?

        Kuusi vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuusi vuotta.

        Sivusta. Entä, jos hän ei tiedä tunteistasi, joka voi vaikeuttaa päättämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta. Entä, jos hän ei tiedä tunteistasi, joka voi vaikeuttaa päättämistä.

        Kyllä hän ne varmasti on huomannut. Olen hiukan huono peittelemään.
        K


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta. Entä, jos hän ei tiedä tunteistasi, joka voi vaikeuttaa päättämistä.

        Hän tietää tunteistani. Ei ne ole kuolleet pois vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän ne varmasti on huomannut. Olen hiukan huono peittelemään.
        K

        Niiku muutkin sivust sen huomaa... VANHA MIES.... häpeisit mieluummin kuin tuijottelisit nahistunu nakki siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niiku muutkin sivust sen huomaa... VANHA MIES.... häpeisit mieluummin kuin tuijottelisit nahistunu nakki siellä.

        Tuoreuta nakkini.


    • Anonyymi

      En taida jaksaa

    • Anonyymi

      syöksy sukkulaasi

    • Anonyymi

      Jaksan odottaa 🧡

      • Anonyymi

        Joku provoilee miks ihmeessä pitäis odotella 5-6 vuotta jotain? mitä sitten tapahtuu, kun odotus päättyy? On kyllä tietysti tosi rakkautta mikäli odottelee ja totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku provoilee miks ihmeessä pitäis odotella 5-6 vuotta jotain? mitä sitten tapahtuu, kun odotus päättyy? On kyllä tietysti tosi rakkautta mikäli odottelee ja totta.

        Kuka sanoo että täyt odottaa 5-6 vuotta? Toisaalta, on tässä odoteltu kauemminkin ihmettä tapahtuvaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku provoilee miks ihmeessä pitäis odotella 5-6 vuotta jotain? mitä sitten tapahtuu, kun odotus päättyy? On kyllä tietysti tosi rakkautta mikäli odottelee ja totta.

        Tuli vain mieleen et jos se toinen on vaikka vankilassa ja siksi sen toisen pitäis odottaa.
        Sivusta tämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku provoilee miks ihmeessä pitäis odotella 5-6 vuotta jotain? mitä sitten tapahtuu, kun odotus päättyy? On kyllä tietysti tosi rakkautta mikäli odottelee ja totta.

        Ämmät on juuri tollasia, leikkivät vuosia miesten tunteilla, ja näyttelevät kiinnostunutta, oikein vedättävät vielä, kunnes yhtäkkiä kuuluukin se, että meidän välillämme ei ole koskaan ollut mitään, siinä jää täysin tyhjän päälle, ja kun koittaa kysellä asiaa, olet pian ahdistelija ja stalkkaaja. Ämmät eivät myöskään osaa koskaan pyytää edes anteeksi tekojaan, eivätkä näe, mitä ovat aiheuttaneet. Jos jotakin olen elämässä oppinut, niin parempi pysyä erossa ämmistä, niiltä et saa kuin särkyneen sydämmen ja pettymyksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ämmät on juuri tollasia, leikkivät vuosia miesten tunteilla, ja näyttelevät kiinnostunutta, oikein vedättävät vielä, kunnes yhtäkkiä kuuluukin se, että meidän välillämme ei ole koskaan ollut mitään, siinä jää täysin tyhjän päälle, ja kun koittaa kysellä asiaa, olet pian ahdistelija ja stalkkaaja. Ämmät eivät myöskään osaa koskaan pyytää edes anteeksi tekojaan, eivätkä näe, mitä ovat aiheuttaneet. Jos jotakin olen elämässä oppinut, niin parempi pysyä erossa ämmistä, niiltä et saa kuin särkyneen sydämmen ja pettymyksen.

        En sanoisi noin rumasti ja yleistäisi. Taitaa tuo mainitsemasi juttu olla enemmänkin nuorien naisten ongelma. He ovat vielä niin epäkypsiä näihin juttuihin. Ajattelevat liikaa itseään, eivätkä osaa mennä sen toisen kenkiin. Järki tulee ihmiselle päähän siinä 25 vuotiaana. Silloin osaa ehkä jo paremmin ajatella sen toisenkin tunteita.

        10.05.2022 20:15


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku provoilee miks ihmeessä pitäis odotella 5-6 vuotta jotain? mitä sitten tapahtuu, kun odotus päättyy? On kyllä tietysti tosi rakkautta mikäli odottelee ja totta.

        Kirjoittaa toisenaä itselleen!


    • Anonyymi

      En....tai.

    • Anonyymi

      No kyllä vai ei?

    • Anonyymi

      Yhtä ihanaa naista voin hyvinkin odottaa, jos tietäisin häntä odottaa. Heh, ketä muka huijaan. Ei mua kukaan huoli kuitenkaan. 😅 *Sad J-man noises.*

      • Anonyymi

        Huolisin sinut helposti. Kuka sinua ei nyt huolisi? Pärjäät hyvin ja elämä hymyilee.:)


      • Anonyymi

        🙄🤔😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🙄🤔😅

        Vai hymyileekö? :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai hymyileekö? :-)

        No kyllä se ainakin joskus. Voisi hymyillä enemmänkin. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä se ainakin joskus. Voisi hymyillä enemmänkin. ☺️

        Miksi ei huolisi sinua? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei huolisi sinua? :)

        Hän ei ota minuun yhteyttä. Ei hän varmaan kehtaisi liikkua minun kanssa. 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ota minuun yhteyttä. Ei hän varmaan kehtaisi liikkua minun kanssa. 🤔

        Oletteko aikaisemmin puhuneet keskenään? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko aikaisemmin puhuneet keskenään? :)

        Ollaan vähän. Ihan liian vähän. Ei me tunneta toisiamme niin ku oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan vähän. Ihan liian vähän. Ei me tunneta toisiamme niin ku oikeasti.

        Ihan kasvotusten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kasvotusten?

        Kyllä ollaan oltu kasvotusten. Siitä on jo vähän aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huolisin sinut helposti. Kuka sinua ei nyt huolisi? Pärjäät hyvin ja elämä hymyilee.:)

        Jahas. Joku sivustahuutelia tuli tähän tilalleni. Ei mua kukaan ole huolinut. Toisten mielestä olen liian hyvä ja toisten mielestä liian paska. *Confused J-man noises* Yhteen naiseen olen tykästynyt paljonkin, mutta hän on varattu. Toisaalta tuskin hänkään minua huolisi. Toivon hänelle ihanalle kaikkea hyvää elämäänsä kuitenkin. 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas. Joku sivustahuutelia tuli tähän tilalleni. Ei mua kukaan ole huolinut. Toisten mielestä olen liian hyvä ja toisten mielestä liian paska. *Confused J-man noises* Yhteen naiseen olen tykästynyt paljonkin, mutta hän on varattu. Toisaalta tuskin hänkään minua huolisi. Toivon hänelle ihanalle kaikkea hyvää elämäänsä kuitenkin. 🤗

        Oletteko te sitten sen naisen kanssa puhuneet kasvotusten?


      • Anonyymi

        No mikset tietäisi odotella? Kyllä J-mänit ovat kuumaa ja haluttuja täällä suolipalstalla vähän päästä J-mäniä kaipaillaan! jännä-mänit on jo ihan toinen juttu sellasta en kaipaile.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ota minuun yhteyttä. Ei hän varmaan kehtaisi liikkua minun kanssa. 🤔

        no höpöhöpö taas! tiedän yhden kauniin J-mänin jolla on maailman kauneimmat silmät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no höpöhöpö taas! tiedän yhden kauniin J-mänin jolla on maailman kauneimmat silmät

        Niin on sillä naisellakin jota tämä J-män ihastelee. Silmät, joihin katse jäi jumiin viime vuonna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on sillä naisellakin jota tämä J-män ihastelee. Silmät, joihin katse jäi jumiin viime vuonna.

        Minkä väriset silmät? :) kohtasitteko milloin viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on sillä naisellakin jota tämä J-män ihastelee. Silmät, joihin katse jäi jumiin viime vuonna.

        Ymmärrän hyvin mun silmät jäi myös jumiin sen J-mänin kauniisiin sinisiin silmiin kumma kun ei ole ennen jäänyt kiinni mihkään muihin kiinni no sitähän voi kummastella lopun elämää onpahan mitä miettiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä väriset silmät? :) kohtasitteko milloin viimeksi?

        Sinertävät ja tänään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko te sitten sen naisen kanssa puhuneet kasvotusten?

        Ollaan puhuttu hyvinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan puhuttu hyvinkin.

        Ei osu minuun sitten. Jospa saisit sen naisen. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä väriset silmät? :) kohtasitteko milloin viimeksi?

        Siniset tai vihreät, jotain siltä väliltä, ne taisivat olla, en niin hyvin sitä muista. Syksyllä viimeisen kerran...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siniset tai vihreät, jotain siltä väliltä, ne taisivat olla, en niin hyvin sitä muista. Syksyllä viimeisen kerran...

        Ei tämäkään osu. Olen tavannut vielä talvella miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämäkään osu. Olen tavannut vielä talvella miestä.

        Miten tapasit hänet? Juttelitteko? Meinasin laittaa tähän että talvellakin ollaan nähty. Ei tosin sanottu mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tapasit hänet? Juttelitteko? Meinasin laittaa tähän että talvellakin ollaan nähty. Ei tosin sanottu mitään.

        Ei olla juteltu kertaakaan kasvotusten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olla juteltu kertaakaan kasvotusten.

        Eikö syksylläkään sanottu mitään? Talvella nähtiin. Sekin tapahtui yllättäen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö syksylläkään sanottu mitään? Talvella nähtiin. Sekin tapahtui yllättäen.

        Ei milloinkaan olla juteltu kasvotusten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei milloinkaan olla juteltu kasvotusten.

        Oikeastaan joo. Paremmin tuota mietin, ei olla juteltu oikeasti kertaakaan kasvotusten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeastaan joo. Paremmin tuota mietin, ei olla juteltu oikeasti kertaakaan kasvotusten.

        Mutta hänellä siniset silmät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta hänellä siniset silmät?

        Melko siniset, ehkä tumman siniset. En niin tarkkaan muista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko siniset, ehkä tumman siniset. En niin tarkkaan muista.

        Niin ja minulla ei ole siniset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja minulla ei ole siniset.

        Ovatko ne vihreät? Minulla on vihreät silmät. En ole hänen silmiään nähnyt niin läheltä, paitsi yhdessä kuvassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko ne vihreät? Minulla on vihreät silmät. En ole hänen silmiään nähnyt niin läheltä, paitsi yhdessä kuvassa.

        Eivät ole vihreätkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ole vihreätkään.

        No sitten en tiedä kuka olet. Minkä väriset hiukset sulla on? Kuinka pitkät? Oltiinko samassa työpaikassa viime vuonna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten en tiedä kuka olet. Minkä väriset hiukset sulla on? Kuinka pitkät? Oltiinko samassa työpaikassa viime vuonna?

        En ollut hänen kanssaan samassa työpaikassa viime vuonna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ollut hänen kanssaan samassa työpaikassa viime vuonna.

        niinpä niin... Tulen siihen tulokseen tämänmyötä, että tuhlaan palstalla aikaani. Ei hän täällä ole. Eikä hän minua kaipaile. On se tullut ilmi muutenkin, ihan irl tapahtumien myötä. Jokohan nyt osaan päästää tästä ja hänestä irti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö syksylläkään sanottu mitään? Talvella nähtiin. Sekin tapahtui yllättäen.

        Ei olla sanottu ja minä katselin kyllä J-mäniä silmiin vasta taannoin pienen matkan päästä ei sittenkään puhuttu. Ollaan kyllä puhuttu irl vähän pidempi aika sitten ja joskus olen kertonut jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten en tiedä kuka olet. Minkä väriset hiukset sulla on? Kuinka pitkät? Oltiinko samassa työpaikassa viime vuonna?

        Vähän kuin Tuhkimon lasikenkää soviteltais? Kuka olisi hän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän kuin Tuhkimon lasikenkää soviteltais? Kuka olisi hän?

        Sellaista se täällä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten en tiedä kuka olet. Minkä väriset hiukset sulla on? Kuinka pitkät? Oltiinko samassa työpaikassa viime vuonna?

        Kenestä sä puhut ilman lupaa? Oletko mt-ongeömainen?


    • Anonyymi

      Naurattaa.

      • Anonyymi

        Niin mikä sua naurattaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mikä sua naurattaa?

        Hänellä on varmaan joku fundamentalistinen usko näihin aloituksiin ja toisekseen hyvin syvään rakennettu illuusio siitä, että hän tietää kuka aloitusten takana on ja elää jossain keinotodellisuudessa, että saa loukattua vaikka kaikki kuhina tapahtuu oman pään sisällä


    • Anonyymi

      Hihhuhhii

      • Anonyymi

        Päivän ainoa ilo tulla ilakoimaan näihin geneerisiin ja toistuviin provoihin kuin jonkun tutummankin puheille pääsis? Ulkokäsin näyttää very naurettavalta ja melko sad också


    • Anonyymi

      Porvoon lgbtdbtl vielä välissä.

      • Anonyymi

        Välissä ei ole mitään.


    • Anonyymi

      No jos ensimmäiseen suudelmaan menee yhtä kauan ja ensimmäiseen rakasteluun samoin... Niin tiukkaa kyllä tekee. Kävisikö sinulle siinä tapauksessa polyamorinen suhde? Voit olla se suhteen etäinen osapuoli ja kehua kaikille miten palstalta voi löytää rakkauden ja kuinka palstarakkaus senkun kukoistaa. Kyllähän kaikki fyysinen kanssakäyminen on loppujen lopuksi ällöä ja yliarvostettua, nettisuhteissa on tulevaisuus. Ne ovat siistejä ja hygieenisiä, ei tarvitse välittää toisen eritteistä tai kosteasta lerssin päästä. Hyi.

      • Anonyymi

        Näinkö mies prosessoit näitä juttujasi, kirjoitat itse aloituksia joihin tulet raivoamaan jostain polyamoriasta ym sekavaa? Jos et kestä ns nettisuhteitasi, niin panosta muuhun kuin mielikuvitusleikkeihin. Niin nähty kaava jo, mutta toiset ei vaan saa tarpeekseen millään tai ei vaan ymmärrä kuka tahallaan kuka tahtomattaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinkö mies prosessoit näitä juttujasi, kirjoitat itse aloituksia joihin tulet raivoamaan jostain polyamoriasta ym sekavaa? Jos et kestä ns nettisuhteitasi, niin panosta muuhun kuin mielikuvitusleikkeihin. Niin nähty kaava jo, mutta toiset ei vaan saa tarpeekseen millään tai ei vaan ymmärrä kuka tahallaan kuka tahtomattaan

        Kuka täällä muka raivonnut on? Maalituksesi menee (jälleen kerran) ohi.


    • Anonyymi

      Onneksi on kaljaa. Se auttaa aina pahemman puutteessa. Siinä vaiheessa kun ajatukset alkavat kiertää alituista ihmissuhteiden noidankehää, niin sellaista en vesiselvänä rupea katselemaan. Jos tiedät että sydämesi kuuluu juuri tietylle ihmiselle, niin kyllä häntä odottaa vaikka loputtomasti. Se on sitten ihan eri asia kannattaako se vai ei, mutta se keneen lankeaa ei ole tosielämässä kuitenkaan mikään valinnan paikka. Niin tapahtuu kuin sattuu tapahtumaan.

      • Anonyymi

        Näin se on, valitettavastikin. Tosin jätän tuon kaljan pois.


    • Anonyymi

      Jaksan kyllä. Keväästä 2016.

      • Anonyymi

        Sinkun sivukommentti:
        Kyllä sä olet sitten kärsivällinen.
        🏆🥇


      • Anonyymi

        Mikä saa jaksamaan?


      • Anonyymi

        Miksi vain odotat)”?


      • Anonyymi

        Sivusta. Tämä sopisi meihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta. Tämä sopisi meihin.

        Toinen sivusta. Niin sopisi.


      • Anonyymi

        no huh miten kauan sitten meneekään mun täytyy nyt lopetella en saa enää henkeä kun nauran näille since 2016


      • Anonyymi

        Voi kuunnella odotellessa silläaikaa vaikka Ellinooraa:

        ...Ja mä odotan sua
        ja luotan et sä mua
        vaik kesät viilenee
        ja kasvot vanhenee
        ja mä uskon ihmeisiin (=kohtaloon?)
        tai ainakin sanon niin
        oliha tääl joskus lentävii dinosauruksii...

        laulan tätä ajaessa kun muistelen sua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen sivusta. Niin sopisi.

        Missä tutustuimme?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä tutustuimme?

        Ihan siviilielämän tutustuminen kyseessä, ei koulussa, eikä työpaikalla.


    • Anonyymi

      Kyllä minä ainakin jaksan odottaa jos olisit hän😘

      • Anonyymi

        ymmärrän minä myös ajattelin, että jaksaisin jos olis hän


    • Anonyymi

      Odotan kunnes tiedän mitä tehdä.

    • Anonyymi

      No menin just naimisiin joten take your time.

    • Anonyymi

      Missiä ehkä kiinnostaa

    • Anonyymi

      En.

    • Anonyymi

      Kukkuu

    • Anonyymi

      Mä putoan

    • Anonyymi

      Ootte siis sopineet miehen kanssa, että mies oottaa?
      Ja on vain kyse kuinka kauan jaksaa oottaa.

    • Anonyymi

      Ei jaksa, tämä oli tässä. Turha yrittää jaksaa, kun kaikki on vain totaalisen huonoa. Suoraan sanottuna täyttä paskaa. Ei muuta kuin lopputili, alkon kassalle ja pää sekaisin. Ei enää päiväkään sen jonkun hyvän etsimistä, ei sellaista ole olemassakaan. Se on täysin turhaa. Turhaa perkeleen työtä itsensä eteen vailla mitään palkintoa mistään. Antaa vittu vaan olla.

      • Anonyymi

        Ei kait nyt noin vakavaa voi olla elo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kait nyt noin vakavaa voi olla elo?

        Mä olen nyt puol vuotta ryypänny. Äitin sekä mun rahat on menny, mut ai että kun oli kivaa. Mitähän sitä nyt sitten tekisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kait nyt noin vakavaa voi olla elo?

        Kyllä se on, se on ollut jo kauan. Eikä se siitä miksikään muutu. Mitä sitä sitten enää minkään takia mitään yrittää. Parempi vain antaa olla. Huumeetkin olisi varmasti monesti parempi, täytyy netin syövereistä etsimäänkin jotain millä elämä paranee, kun ei se muuten miksikään muutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on, se on ollut jo kauan. Eikä se siitä miksikään muutu. Mitä sitä sitten enää minkään takia mitään yrittää. Parempi vain antaa olla. Huumeetkin olisi varmasti monesti parempi, täytyy netin syövereistä etsimäänkin jotain millä elämä paranee, kun ei se muuten miksikään muutu.

        Onko se sitten jotenkin oletettua, että kadun juopolla menee paremmin kuin niillä jotka yrittää? Koska niin se vain yleisesti näyttäisi olevan, se kyllä passaa varsin hyvin. Parempaa elämää sitä onkin etsitty jo monta vuotta, yrittämällä se ei miksikään muutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen nyt puol vuotta ryypänny. Äitin sekä mun rahat on menny, mut ai että kun oli kivaa. Mitähän sitä nyt sitten tekisi?

        En tiedä, sinun varmaan pitää koittaa etsiä uusi kukkaro. Lähtisin vetoamaan myötätunnon kautta kun olet ryypännyt äidin rahat buhuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, sinun varmaan pitää koittaa etsiä uusi kukkaro. Lähtisin vetoamaan myötätunnon kautta kun olet ryypännyt äidin rahat buhuu

        Donkey mixed ape se siellä huutoloo :D täytyy sitä apinoita ihmisissäkin olla :D mikä juntti


    • Anonyymi

      Eiköhän odottelut ole jo odoteltu. Mitään ei ole tapahtunut, eikä tule kuitenkaan ikinä tapahtumaan.

      • Anonyymi

        Älä huijaa itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä huijaa itseäsi.

        Juu. En todellakaan enää huijaa itseäni.


    • Anonyymi

      Aiotko ikinä enää nähdä minua nainen? Tiedän että olen hankala, siksi ymmärrän jos olet ikiajoiksi unohtanut ja hylännyt minut.

      • Anonyymi

        minä en ole häntä hylännyt enkä unohtanut


    • Anonyymi

      Blått hjärta? Varför i världen??? Du berhärskar väl svenska eller hur?

      Jahas, sydämes on kylmenemäs... Uusi vai se vanha K, KS tarkemmin, häiskäkö on saanut sut pauloihinsa työpaikalla? Vai onko ML tulossa kesämieheksi sinne homottelemaan 2h tunnin päästä toisia miehiä, jos kiinnostuneita sinusta, samalla kun tsiikaa suupielet kuolassa sun muotojas. Ja viivyttelee jopa avaintenhaussa luullen, ettei sitä huomais. Niitä nysvääjiä on siellä sisällä toinenki, muuten! Hyvä, ettei ole saunottamas jo siellä työpisteellä suakin takaa ja lujaa niin, kuin pukkarissa elvisteli nykyään jo esihenkilölle. Ai, s**tana mikä hujoppijuntti! Naiset on vaan kiinnostuneit heidän ittesä mukaan miehist 193cm & vm65 siellä, vaikka mitään takuit noist ei oo. Lapsiviikonlopunviettäjii kumpikin!!!

      En mä tiedä jaksamisesta, kun 2,5v kohta sua ihastellu kuitenkin ja kuraa on lapattu vain sitten esihenkilöiden toimesta - sun käskystäkö? Ja se yksi vanhahor*tsu teki sivusta mustasukkaisena miehistä jälkeenpäin sen ilmoituksenkin, joka ei johtanut mihinkään. Oliko ex-aviomies vänkärinä sillä isolla kirkolla vielä? Silti veti vesiperän.

      Jos sä jottain kaunist, jopa vielä uskottavaa, voit sanoo mulle, voin sitten harkita. Mullakii on varmast ottajii, tiiäthä sen, jos haluan vaan... muuallaki ja muita kuin ne 3 kuuluisaa, vielä nimeltä mainitsematonta naista!

      • Anonyymi

        *behärskar


    • Anonyymi

      Minkälaista odottamista tarkoitat?

      • Anonyymi

        Odotat sydämenroihu kiivaasti palaen, että päästään vällyjen väliin. Sitten sanotaan taas morjes pariksi vuodeksi. Sivusta,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotat sydämenroihu kiivaasti palaen, että päästään vällyjen väliin. Sitten sanotaan taas morjes pariksi vuodeksi. Sivusta,

        Mitä mies saat tästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mies saat tästä?

        Ei kai näitä sen kirjoittamia aloituksia juuri muut edes kommentoi kun hieman katsoo ympärilleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai näitä sen kirjoittamia aloituksia juuri muut edes kommentoi kun hieman katsoo ympärilleen

        Kyllä ihan varmasti kommentoi. Mutta ei omasta puolesta. Motiivia voi vain arvailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ihan varmasti kommentoi. Mutta ei omasta puolesta. Motiivia voi vain arvailla.

        Ei kommentoi omasta puolesta, eli tarkoitatko noita huvittavia mene eteenpäin ja rumakin oot- julistajia vai jotain muuta?


    • Anonyymi

      Jaksan... Kunpa tietäisit miten kaipaan sinua.

      • Anonyymi

        Haluaisin tietää. 😊


    • Anonyymi

      odotellaan ❤️

      • Anonyymi

        Tuntuu siltä että minulla on joku yhteys edelleen sinuun, vaikka se on kadonnut.
        Yksi T (täällä on joku toinen t mies, mutta se on joku muu.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu siltä että minulla on joku yhteys edelleen sinuun, vaikka se on kadonnut.
        Yksi T (täällä on joku toinen t mies, mutta se on joku muu.)

        A-naiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        A-naiseen?

        Kyllä 💕🍀


    • Anonyymi

      En jaksa sinua enää yhtään

      • Anonyymi

        Minä jaksan sinua koska olet minulle tärkeä. ):


    • Anonyymi

      Kaikki on menetetty

      • Anonyymi

        En haluaisi uskoa niin.


      • Anonyymi

        En tosiaan tiedä käykö ikävöimäni nainen edes täällä. Hän eli sinäkään et voi tietää olenko
        juuri minä kommentoimassa täällä.


      • Anonyymi

        Pidä susi kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä susi kiinni.

        Et varmaan ollut se jota ajattelin ): Hän jota kaipaan on saanut minut herkistymään jopa
        itkemään.
        Hän on nätti nainen jota en voinut olla huomaamatta, hänen luonteeseen myös ihastuin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et varmaan ollut se jota ajattelin ): Hän jota kaipaan on saanut minut herkistymään jopa
        itkemään.
        Hän on nätti nainen jota en voinut olla huomaamatta, hänen luonteeseen myös ihastuin.

        Voi sua💗ymmärrän tosi hyvin miltä tuntuu. Minä myös 6v sitten ihastuin yhteen sitten taisin rakastua eikä koskaan lähde mielestä pois. Onhan se raastavaa. Mua on myös itkettänyt kun siitä ei voi tulla mitään ja kuitenkin olis halunnut. Itkettänyt myös se, että miksi tällainen kokemus annetaan kun siitä epätoivosta tulee niin suuri suru. Se vasta itkettääkin! Sitähän ei voi kukaan ymmärtää ennenkuin kokee. Mulle ei ole koskaan kolahtanut yksikään samalla tavalla ja kuinla paljon ihmisiä tullut ja mennyt ohi?? En tajua miten yksi ihminen voi mennä niin ihon alle. Niin ja silmät juuttuneet tähän J-mäniin muutaman kerran. Hänen luonteeseen olen ihastunut joskus myös ja koko olemukseen. Hän herkkä ja vahva yhtäaikaa ja se nimenomaan uponnut muhun kuten ne silmät! Niistähän näkyy ihan kaikki. Oikeasti miettinyt, että onko ollut entisessä elämässä mun joku, vaikka onkin vaan hyvän päin tuttu ollut jo kauan todella tuntuu kuin tuntisin kokonaan hänet . Siis kyseessähän Hän joka on J,män 😄 Sitten ajattelee, että olen seonnut päästäni kunnolla. Se yhteys on sitten varmaan mun päässä. Joskus ällistyttänyt miten voi olla niin samanlaisia juttuja kun mulla. Olen yrittänyt repiä irti itseäni tästä, mutta tulee aina takas joten en enää jaksa en edes halua antaapa olla sitten mun sielussa pidän siellä hyvää huolta sinusta kun en muuten voi. Tosin ei ole hän mun pakkomielle ja elelen tätä arkea ihan samalla tavalla kuin ennenkin (hänhän tietysti seuraa mukana mielessä kaikkialle) En aio mennä itseäni hänelle tyrkyttämäänkään. Yritetään katsoa aurinkoon vaan vaikka joskus kyynelten läpi .
        Nauruakin mahtunut mukaan ja kaikkea itkun ja naurun väliltä. Silti olen tosi onnellinen ja kiitollinen, että olen saanut kokea ne kaikki tunteet💗💛💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tosiaan tiedä käykö ikävöimäni nainen edes täällä. Hän eli sinäkään et voi tietää olenko
        juuri minä kommentoimassa täällä.

        Sen takia just jäin kiinni tähän ikäväpalstaan jos vaikka siltävaralta käviskin onpahan saanut tänne vuodatettua kaipauksensa kum ei muuten voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sua💗ymmärrän tosi hyvin miltä tuntuu. Minä myös 6v sitten ihastuin yhteen sitten taisin rakastua eikä koskaan lähde mielestä pois. Onhan se raastavaa. Mua on myös itkettänyt kun siitä ei voi tulla mitään ja kuitenkin olis halunnut. Itkettänyt myös se, että miksi tällainen kokemus annetaan kun siitä epätoivosta tulee niin suuri suru. Se vasta itkettääkin! Sitähän ei voi kukaan ymmärtää ennenkuin kokee. Mulle ei ole koskaan kolahtanut yksikään samalla tavalla ja kuinla paljon ihmisiä tullut ja mennyt ohi?? En tajua miten yksi ihminen voi mennä niin ihon alle. Niin ja silmät juuttuneet tähän J-mäniin muutaman kerran. Hänen luonteeseen olen ihastunut joskus myös ja koko olemukseen. Hän herkkä ja vahva yhtäaikaa ja se nimenomaan uponnut muhun kuten ne silmät! Niistähän näkyy ihan kaikki. Oikeasti miettinyt, että onko ollut entisessä elämässä mun joku, vaikka onkin vaan hyvän päin tuttu ollut jo kauan todella tuntuu kuin tuntisin kokonaan hänet . Siis kyseessähän Hän joka on J,män 😄 Sitten ajattelee, että olen seonnut päästäni kunnolla. Se yhteys on sitten varmaan mun päässä. Joskus ällistyttänyt miten voi olla niin samanlaisia juttuja kun mulla. Olen yrittänyt repiä irti itseäni tästä, mutta tulee aina takas joten en enää jaksa en edes halua antaapa olla sitten mun sielussa pidän siellä hyvää huolta sinusta kun en muuten voi. Tosin ei ole hän mun pakkomielle ja elelen tätä arkea ihan samalla tavalla kuin ennenkin (hänhän tietysti seuraa mukana mielessä kaikkialle) En aio mennä itseäni hänelle tyrkyttämäänkään. Yritetään katsoa aurinkoon vaan vaikka joskus kyynelten läpi .
        Nauruakin mahtunut mukaan ja kaikkea itkun ja naurun väliltä. Silti olen tosi onnellinen ja kiitollinen, että olen saanut kokea ne kaikki tunteet💗💛💗

        Sujuvasti mies kerroskelet itsestäsi erittäin epäuskottavaan sävyyn ja edes nimikirjain ei taida olla totta tässä feikkikeskustelussa, mutta silmät loisti kun tähdet ja hän/sinä oli ensisessä elämässään selvästi ruhtinas ym ym


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sujuvasti mies kerroskelet itsestäsi erittäin epäuskottavaan sävyyn ja edes nimikirjain ei taida olla totta tässä feikkikeskustelussa, mutta silmät loisti kun tähdet ja hän/sinä oli ensisessä elämässään selvästi ruhtinas ym ym

        Ps ja aina vaan itkettää, kunnes ei itketä ja sitten taas itkettää. no jos vaikka sipulikeittoa keittelee päivästä toiseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sujuvasti mies kerroskelet itsestäsi erittäin epäuskottavaan sävyyn ja edes nimikirjain ei taida olla totta tässä feikkikeskustelussa, mutta silmät loisti kun tähdet ja hän/sinä oli ensisessä elämässään selvästi ruhtinas ym ym

        älä sönkötä! et tiedä kuka puhui ja kenelle hanki oma elämä!


    • Anonyymi

      Haluat siis tappaa

      • Anonyymi

        Siis mitä... Miksi haluat että ajattelisin jotain tuollaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitä... Miksi haluat että ajattelisin jotain tuollaista.

        Henkisesti


    • Anonyymi

      En taida enää jaksaa näitä palstan pelejä ja leikkejä. Ensin on osuvinaan, sitten jatkokysymysten myötä homma vesittyy. Eli, täällä hän ei siis ole, koskaan ollukaan. Palsta kiinni ja elämään normaalia tylsää elämää ilman ketään. Ei meitä siis tullut. Terveisin vanhempi J-män.

    • Anonyymi

      Rantakylän suuntaan ja suihin ottaa

      • Anonyymi

        Rantakylä on joensuussa.


    • Anonyymi

      =/

      masentaa että on Syntynyt Suomeen,

      miten ihmeessä Demokratia, voikin olla näin WC-pöntöstä,

      mikään ei ole kiittämättömämpi kuin Suomalainen, ja mikään ei ole

      ajattelemattomampi kuin Suomalainen, Ja, mikään, ei jyrää,

      heikoimpiaan alleen, kuten äärimmäisen vaikeasti sairaita,

      skitsofreenikkoja,

      kuten, Suomalainen,

      ja, arvostan, en tiedä mitä arvostan,

      Haluaisin vain asua Ranskassa,

      sivistys, maassa,

      johon, 99,99% suomalaisista, ei TODELLAKAAN kuulu,

      paitsi, lähimpään kaatopaikalle,


      suoraan, ja, sinne asumaan,

      minne, "Suomalaisten" sivistys, taso, juuri, ja, juuri,

      hädin tuskin riittää,


      N

      eli, PAKSU PEKKA,

    • Anonyymi

      Ap, kuinka vanha olit kun viimeksi tapasitte ja puhuitte?

    • Anonyymi

      liian vanha,

      N

    • Anonyymi

      Tässä yksi J-mies. Ihastuin ensisilmäyksellä sinuun. Taisi olla vuosi 2016. En tiennyt, että sinunkin parisuhteessa oli ongelmia, jos olisin tiennyt, olisin napannut sinut.

      Viimeksi hymyilin sinulle syksyllä. Talvella nähtiin kerran, mutta nyt välttelit minua, koska sinulla oli uusi mies. Luultavasti nähdään seuraavan kerran kahden viikon päästä. Näen silloin kauniit siniset silmäsi, jotka toivottavasti hymyilevät minulle kasvojesi kera.
      Siniharmaasilmäinen J-mies.

      • Anonyymi

        Kaikki naiset on pohjimmiltaan lepakoita.


    • Anonyymi

      Odotutit minua jo ja nyt on aika mennä eteenpäin. Menee muutoin elämä hukkaan.

      • Anonyymi

        Mitä näissä odotteluissa nyt odotellaan? Jos molemmat haluaa olla yhdessä niin perk.le olkaa älkääkä odotelko. Se mikä elämäntilanne on, ei pitäisi vaikuttaa, jos rakastaa toista aidosti.


      • Anonyymi

        Voit olla aika varma ettei kukaan nainen odotuta sua millään tavalla. Pitää itse toimia.


    • Anonyymi

      J-mänit ja muut kuupelot. Te ette ymmärrä mikä ote teillä (j-män) on naisiin. Teitä pelottaa, mutta niin pelottaa täälläkin. Mä oon kuin kissa kuumalla katolla, kun muhun katsot. En tiedä, mitä pitäis tehdä ja mun vuosia rakentama muuri on raunioina. Joten kiitos tunteidenpalosta ja epävarmuuden aiheuttamisesta. Mulla vahva tunne, että oon jo sun. Siis mut tunnistaa sönkötyksestä ja sinisistä silmistä, jotka kylmät mutta takaan roihuavat palavasti.

      • Anonyymi

        Haluasin ottaa sinut hellään syleilyyni, enkä päästää irti, jos sinut vielä kohtaan. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluasin ottaa sinut hellään syleilyyni, enkä päästää irti, jos sinut vielä kohtaan. :)

        Hieno lause toivottavasti toive toteutuu joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno lause toivottavasti toive toteutuu joskus.

        Minulla on tunne, että se toteutuu vielä, joskus. Ei väliä milloin. :)


      • Anonyymi

        Minä jotenkin tunnen sen, minkä sinäkin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluasin ottaa sinut hellään syleilyyni, enkä päästää irti, jos sinut vielä kohtaan. :)

        Niin minäkin haluan syleillä sinua, jos sinut irl näkisin. :) Kaipaus on suuri. ):


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin haluan syleillä sinua, jos sinut irl näkisin. :) Kaipaus on suuri. ):

        Toivottavasti sinullakin rohkeus riitää siihen, sitten jos vielä kohdataan. :)


      • Anonyymi

        Oho, just tollaset silmät on yhdellä naisella kehen yks J-män tääl on aika kovasti ihastunut. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, just tollaset silmät on yhdellä naisella kehen yks J-män tääl on aika kovasti ihastunut. Sivusta

        Mä tiiän. Tunnustan, oon J mies ja rakastan niitä silmiä & niiden katsetta!!!!!!!!!!! 😚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tiiän. Tunnustan, oon J mies ja rakastan niitä silmiä & niiden katsetta!!!!!!!!!!! 😚

        Eikö tuo nyt ole aika geneeristä? Normaali ihastumisessa. Silmiin katsotaan ja seotaan. -sivusta


      • Anonyymi

        Mä tiedän, että olen vielä sen miehen sylissä. Ei pysty mitenkään karata kumpikaan siitä tilanteesta.


    • Anonyymi

      Jou man.

    • Anonyymi

      mitä helvettiä tääl tapahtuu

      • Anonyymi

        Tervetuloa hourulaan. :)


    • Anonyymi

      Jaksaa ja odottaa kun olet valmis.

      • Anonyymi

        Ei j


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe