Asia ymmärretty

Anonyymi

Pysyttelen etäällä. Hyvää kesää sinulle <3

19

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

(Mikä asia?)Älä pysyttele etäällä!

• Anonyymi

Minäkään en ymmärrä, etteikö voisi puhua kesällä.

• Anonyymi

Liian etäällä ollut tähänkin asti. Moikkaisit tai ees hymyilisit jotta tietäisi että mitä sä haluat. Katsot vain välinpitämättömästi kaukaisuudesta, hieman jättää arvailuille sijaa 🤔😔

• Anonyymi

No kun en ole saanut sinulta vastakaikua. Jos minä sinua katselen, niin tiedä se että sinä kiinnostat minua mutta samalla minä pelkään että en saa vastakaikua ja koet minut jotenkin ahdistavaksi kyttääjäksi. Yritän tässä kerätä rohkeutta että uskallan tulla tekemään tikusta asiaa sinun luoksesi. En ole välinpitämätön vaan harmittaa tämä pattitilanne kun kumpikaan ei ole tehnyt mitään aloituksen suuntaan vaan odottaa toisen tekevän.

• Anonyymi

Viiseisin katseesi näytti silti niinkuin et olisi edes tuntenut mua, joten ei oikein jättänyt hyvää fiilistä lähestyä mitenkään :(

• Anonyymi

Jos tämä olisi minulle, niin missä olisi pitänyt nähdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tämä olisi minulle, niin missä olisi pitänyt nähdä.

Mun asuintalon edessä tai tuossa pihalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä missä asut.

• Anonyymi

Tekosyy. Lähesty ja esitä vaikka kahvikutsu tai mitä nyt keksitkään. Hei, käy lainaamassa vaikka kananmunia tai sokeria. Ehkä hän ilahtuu ja uskaltaa tulla sinua vastaan juttelemisen suhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sä se mies joka osti kaupasta patongin? Jos olet niin tule pyytämään kahville tai kävelylle. Kyllä olen ihastunut.

• Anonyymi

Tuskinpa olet ymmärtänyt mitään

• Anonyymi

Ettet vain olisi ymmärtänyt väärin?? Kenelle tää meni?

• Anonyymi

Taitaa olla väärinymmärryksiä koko soppa täynnä.

• Anonyymi

😂😂😂🤣👍

• Anonyymi

Kunpa olisit vain selkeämpi. Laita viestiä jos odotat mua jonnekin :)

• Anonyymi

Mut joku toinen voi tulla sinne sotkemaan jos sattuu lukemaan samalta alueelta.

• Anonyymi

Ehkä pelkää tapahtuvaksi jotain, jonka aiemmin kokenut ja josta jäi huono tunne jäljelle. Eikä halua saman toistuvan, siksi etäännyttää itsensä epävarmalta tuntuvissa tilanteissa, vaikka halu olisi muuta.

• Anonyymi

En halua että pysyt etäällä enkä ole tuollaista tuonut julki.

• Anonyymi

Itselle vastailija tai se toinen trolli!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      157
      6242
    2. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      217
      3953
    3. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      62
      3307
    4. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      69
      2482
    5. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      4
      2130
    6. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      4
      2035
    7. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      0
      1820
    8. Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?

Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik
      Liharuoka
      42
      1388
    9. Kunnanjohtaja haista sinä

Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei
      Heinävesi
      34
      1332
    10. Loimaan k-citymarketilla puukotus

Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun
      Loimaa
      43
      1300
    Aihe