Asia ymmärretty

Anonyymi

Pysyttelen etäällä. Hyvää kesää sinulle <3

19

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

(Mikä asia?)Älä pysyttele etäällä!

• Anonyymi

Minäkään en ymmärrä, etteikö voisi puhua kesällä.

• Anonyymi

Liian etäällä ollut tähänkin asti. Moikkaisit tai ees hymyilisit jotta tietäisi että mitä sä haluat. Katsot vain välinpitämättömästi kaukaisuudesta, hieman jättää arvailuille sijaa 🤔😔

• Anonyymi

No kun en ole saanut sinulta vastakaikua. Jos minä sinua katselen, niin tiedä se että sinä kiinnostat minua mutta samalla minä pelkään että en saa vastakaikua ja koet minut jotenkin ahdistavaksi kyttääjäksi. Yritän tässä kerätä rohkeutta että uskallan tulla tekemään tikusta asiaa sinun luoksesi. En ole välinpitämätön vaan harmittaa tämä pattitilanne kun kumpikaan ei ole tehnyt mitään aloituksen suuntaan vaan odottaa toisen tekevän.

• Anonyymi

Viiseisin katseesi näytti silti niinkuin et olisi edes tuntenut mua, joten ei oikein jättänyt hyvää fiilistä lähestyä mitenkään :(

• Anonyymi

Jos tämä olisi minulle, niin missä olisi pitänyt nähdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tämä olisi minulle, niin missä olisi pitänyt nähdä.

Mun asuintalon edessä tai tuossa pihalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä missä asut.

• Anonyymi

Tekosyy. Lähesty ja esitä vaikka kahvikutsu tai mitä nyt keksitkään. Hei, käy lainaamassa vaikka kananmunia tai sokeria. Ehkä hän ilahtuu ja uskaltaa tulla sinua vastaan juttelemisen suhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sä se mies joka osti kaupasta patongin? Jos olet niin tule pyytämään kahville tai kävelylle. Kyllä olen ihastunut.

• Anonyymi

Tuskinpa olet ymmärtänyt mitään

• Anonyymi

Ettet vain olisi ymmärtänyt väärin?? Kenelle tää meni?

• Anonyymi

Taitaa olla väärinymmärryksiä koko soppa täynnä.

• Anonyymi

😂😂😂🤣👍

• Anonyymi

Kunpa olisit vain selkeämpi. Laita viestiä jos odotat mua jonnekin :)

• Anonyymi

Mut joku toinen voi tulla sinne sotkemaan jos sattuu lukemaan samalta alueelta.

• Anonyymi

Ehkä pelkää tapahtuvaksi jotain, jonka aiemmin kokenut ja josta jäi huono tunne jäljelle. Eikä halua saman toistuvan, siksi etäännyttää itsensä epävarmalta tuntuvissa tilanteissa, vaikka halu olisi muuta.

• Anonyymi

En halua että pysyt etäällä enkä ole tuollaista tuonut julki.

• Anonyymi

Itselle vastailija tai se toinen trolli!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofian ökyilyt on loppu

Miksiköhän Sofian instassa on ollut viime aikoina niin kovin hiljaista? Liittyykö syy kenties piriparin eroon? Sofia joutui muuttamaan ex-hoitonsa sis
      Kotimaiset julkkisjuorut
      245
      4442
    2. Syystäkin ollut kirjoittamatta

Mutta minun silmissäni olet kulutettu, käytetty, pilattu ja raiskattu jätteeksi. Kyllä moni sinua mielellään hässisi, mutta ei sinusta ihmistä rinnall
      Tunteet
      303
      2013
    3. Nato-ovi pysyy kiinni Suomelta.

Usa ei puutu Suomen ja Turkin väliseen kiistaan, joten menee vuosia Nato-oven repimiseen ja voi olla että sisään ovesta ei koskaan päästäkään. https:/
      Maailman menoa
      425
      1651
    4. Mitä kummaa tapahtui, että Suomalaiset yhtäkkiä Natoon haluaisivat?

Ulkomailla ihmetellään, "mikä teihin rauhanomaisiin suomalaisiin oikein meni kun, yht'äkkiä sotahulluiksi muutuitte"? Erittäin hyvä kysymys joka pitäi
      Maailman menoa
      539
      930
    5. Stefan Thermanin käräjät on 16/6. On jännät ajat miehellä edessään.

Neljä syytettä on nyt edessä, laittomasta uhkailusta liikenneturvallisuuden vaarantamisesta törkeästä kotirauhan rikkomisesta ja ampuma-aserikoksesta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      46
      921
    6. Onko meillä tilanne mies

Vai kuvittelenko vaan? Onko puoleltasi kaikki täysin ohi?
      Ikävä
      60
      877
    7. Nytkö se taas alkaa - apinarokko ja rokotuspainostus

Valmistautukaa concoy väki. Wef ja muut globalistit eivät saaneet koronalla tarpeeksi kiusattua ihmisiä. Nyt pukkaa kuitenkin taas uutta riesaa: htt
      Maailman menoa
      181
      827
    8. Oot sekottanut mut

Enkä enää tiedä miten päin olla, kiitos tästä ärsyttävän ihana mies 🙃🥰🔥😤🤯😞
      Ikävä
      37
      760
    9. No niin.. nyt ihan vakavasti..

Haluisitko mies nähdä ja jutella ihan oikeasti? Kun mä haluisin.. voisitko antaa jonkun vihjeen. Tiedän että oot täällä, mut en tiedä että miksi sä tä
      Ikävä
      49
      709
    10. Ajatus on nähdessä

Jutella ja sopia ajankanssa keskustelu edes kerran, selkiyttäisi asioita. Vain kasvotusten, vain sinulle. Katoamalla päätät toisin, oletko ihan varma
      Tunteet
      51
      695
    Aihe