Asia ymmärretty

Anonyymi

Pysyttelen etäällä. Hyvää kesää sinulle <3

19

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

(Mikä asia?)Älä pysyttele etäällä!

• Anonyymi

Minäkään en ymmärrä, etteikö voisi puhua kesällä.

• Anonyymi

Liian etäällä ollut tähänkin asti. Moikkaisit tai ees hymyilisit jotta tietäisi että mitä sä haluat. Katsot vain välinpitämättömästi kaukaisuudesta, hieman jättää arvailuille sijaa 🤔😔

• Anonyymi

No kun en ole saanut sinulta vastakaikua. Jos minä sinua katselen, niin tiedä se että sinä kiinnostat minua mutta samalla minä pelkään että en saa vastakaikua ja koet minut jotenkin ahdistavaksi kyttääjäksi. Yritän tässä kerätä rohkeutta että uskallan tulla tekemään tikusta asiaa sinun luoksesi. En ole välinpitämätön vaan harmittaa tämä pattitilanne kun kumpikaan ei ole tehnyt mitään aloituksen suuntaan vaan odottaa toisen tekevän.

• Anonyymi

Viiseisin katseesi näytti silti niinkuin et olisi edes tuntenut mua, joten ei oikein jättänyt hyvää fiilistä lähestyä mitenkään :(

• Anonyymi

Jos tämä olisi minulle, niin missä olisi pitänyt nähdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tämä olisi minulle, niin missä olisi pitänyt nähdä.

Mun asuintalon edessä tai tuossa pihalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä missä asut.

• Anonyymi

Tekosyy. Lähesty ja esitä vaikka kahvikutsu tai mitä nyt keksitkään. Hei, käy lainaamassa vaikka kananmunia tai sokeria. Ehkä hän ilahtuu ja uskaltaa tulla sinua vastaan juttelemisen suhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sä se mies joka osti kaupasta patongin? Jos olet niin tule pyytämään kahville tai kävelylle. Kyllä olen ihastunut.

• Anonyymi

Tuskinpa olet ymmärtänyt mitään

• Anonyymi

Ettet vain olisi ymmärtänyt väärin?? Kenelle tää meni?

• Anonyymi

Taitaa olla väärinymmärryksiä koko soppa täynnä.

• Anonyymi

😂😂😂🤣👍

• Anonyymi

Kunpa olisit vain selkeämpi. Laita viestiä jos odotat mua jonnekin :)

• Anonyymi

Mut joku toinen voi tulla sinne sotkemaan jos sattuu lukemaan samalta alueelta.

• Anonyymi

Ehkä pelkää tapahtuvaksi jotain, jonka aiemmin kokenut ja josta jäi huono tunne jäljelle. Eikä halua saman toistuvan, siksi etäännyttää itsensä epävarmalta tuntuvissa tilanteissa, vaikka halu olisi muuta.

• Anonyymi

En halua että pysyt etäällä enkä ole tuollaista tuonut julki.

• Anonyymi

Itselle vastailija tai se toinen trolli!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      61
      3669
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      77
      2995
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      79
      2795
    4. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      96
      2617
    5. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      2354
    6. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      153
      2046
    7. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      207
      2036
    8. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      66
      1985
    9. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      90
      1920
    10. Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä

Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun
      Kaste
      390
      1880
    Aihe