Asia ymmärretty

Anonyymi

Pysyttelen etäällä. Hyvää kesää sinulle <3

19

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      (Mikä asia?)Älä pysyttele etäällä!

    • Anonyymi

      Minäkään en ymmärrä, etteikö voisi puhua kesällä.

    • Anonyymi

      Liian etäällä ollut tähänkin asti. Moikkaisit tai ees hymyilisit jotta tietäisi että mitä sä haluat. Katsot vain välinpitämättömästi kaukaisuudesta, hieman jättää arvailuille sijaa 🤔😔

      • Anonyymi

        No kun en ole saanut sinulta vastakaikua. Jos minä sinua katselen, niin tiedä se että sinä kiinnostat minua mutta samalla minä pelkään että en saa vastakaikua ja koet minut jotenkin ahdistavaksi kyttääjäksi. Yritän tässä kerätä rohkeutta että uskallan tulla tekemään tikusta asiaa sinun luoksesi. En ole välinpitämätön vaan harmittaa tämä pattitilanne kun kumpikaan ei ole tehnyt mitään aloituksen suuntaan vaan odottaa toisen tekevän.


    • Anonyymi

      Viiseisin katseesi näytti silti niinkuin et olisi edes tuntenut mua, joten ei oikein jättänyt hyvää fiilistä lähestyä mitenkään :(

      • Anonyymi

        Jos tämä olisi minulle, niin missä olisi pitänyt nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tämä olisi minulle, niin missä olisi pitänyt nähdä.

        Mun asuintalon edessä tai tuossa pihalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun asuintalon edessä tai tuossa pihalla

        En tiedä missä asut.


      • Anonyymi

        Tekosyy. Lähesty ja esitä vaikka kahvikutsu tai mitä nyt keksitkään. Hei, käy lainaamassa vaikka kananmunia tai sokeria. Ehkä hän ilahtuu ja uskaltaa tulla sinua vastaan juttelemisen suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun asuintalon edessä tai tuossa pihalla

        Oletko sä se mies joka osti kaupasta patongin? Jos olet niin tule pyytämään kahville tai kävelylle. Kyllä olen ihastunut.


    • Anonyymi

      Tuskinpa olet ymmärtänyt mitään

    • Anonyymi

      Ettet vain olisi ymmärtänyt väärin?? Kenelle tää meni?

      • Anonyymi

        Taitaa olla väärinymmärryksiä koko soppa täynnä.


    • Anonyymi

      😂😂😂🤣👍

    • Anonyymi

      Kunpa olisit vain selkeämpi. Laita viestiä jos odotat mua jonnekin :)

      • Anonyymi

        Mut joku toinen voi tulla sinne sotkemaan jos sattuu lukemaan samalta alueelta.


    • Anonyymi

      Ehkä pelkää tapahtuvaksi jotain, jonka aiemmin kokenut ja josta jäi huono tunne jäljelle. Eikä halua saman toistuvan, siksi etäännyttää itsensä epävarmalta tuntuvissa tilanteissa, vaikka halu olisi muuta.

    • Anonyymi

      En halua että pysyt etäällä enkä ole tuollaista tuonut julki.

      • Anonyymi

        Itselle vastailija tai se toinen trolli!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1737
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1298
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1197
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      196
      952
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      45
      915
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      55
      817
    7. 69
      788
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      38
      738
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      674
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      650
    Aihe