Asia ymmärretty

Anonyymi

Pysyttelen etäällä. Hyvää kesää sinulle <3

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      (Mikä asia?)Älä pysyttele etäällä!

    • Anonyymi

      Minäkään en ymmärrä, etteikö voisi puhua kesällä.

    • Anonyymi

      Liian etäällä ollut tähänkin asti. Moikkaisit tai ees hymyilisit jotta tietäisi että mitä sä haluat. Katsot vain välinpitämättömästi kaukaisuudesta, hieman jättää arvailuille sijaa 🤔😔

      • Anonyymi

        No kun en ole saanut sinulta vastakaikua. Jos minä sinua katselen, niin tiedä se että sinä kiinnostat minua mutta samalla minä pelkään että en saa vastakaikua ja koet minut jotenkin ahdistavaksi kyttääjäksi. Yritän tässä kerätä rohkeutta että uskallan tulla tekemään tikusta asiaa sinun luoksesi. En ole välinpitämätön vaan harmittaa tämä pattitilanne kun kumpikaan ei ole tehnyt mitään aloituksen suuntaan vaan odottaa toisen tekevän.


    • Anonyymi

      Viiseisin katseesi näytti silti niinkuin et olisi edes tuntenut mua, joten ei oikein jättänyt hyvää fiilistä lähestyä mitenkään :(

      • Anonyymi

        Jos tämä olisi minulle, niin missä olisi pitänyt nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tämä olisi minulle, niin missä olisi pitänyt nähdä.

        Mun asuintalon edessä tai tuossa pihalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun asuintalon edessä tai tuossa pihalla

        En tiedä missä asut.


      • Anonyymi

        Tekosyy. Lähesty ja esitä vaikka kahvikutsu tai mitä nyt keksitkään. Hei, käy lainaamassa vaikka kananmunia tai sokeria. Ehkä hän ilahtuu ja uskaltaa tulla sinua vastaan juttelemisen suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun asuintalon edessä tai tuossa pihalla

        Oletko sä se mies joka osti kaupasta patongin? Jos olet niin tule pyytämään kahville tai kävelylle. Kyllä olen ihastunut.


    • Anonyymi

      Tuskinpa olet ymmärtänyt mitään

    • Anonyymi

      Ettet vain olisi ymmärtänyt väärin?? Kenelle tää meni?

      • Anonyymi

        Taitaa olla väärinymmärryksiä koko soppa täynnä.


    • Anonyymi

      😂😂😂🤣👍

    • Anonyymi

      Kunpa olisit vain selkeämpi. Laita viestiä jos odotat mua jonnekin :)

      • Anonyymi

        Mut joku toinen voi tulla sinne sotkemaan jos sattuu lukemaan samalta alueelta.


    • Anonyymi

      Ehkä pelkää tapahtuvaksi jotain, jonka aiemmin kokenut ja josta jäi huono tunne jäljelle. Eikä halua saman toistuvan, siksi etäännyttää itsensä epävarmalta tuntuvissa tilanteissa, vaikka halu olisi muuta.

    • Anonyymi

      En halua että pysyt etäällä enkä ole tuollaista tuonut julki.

      • Anonyymi

        Itselle vastailija tai se toinen trolli!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe