Pysyttelen etäällä. Hyvää kesää sinulle <3
Asia ymmärretty
19
122
Vastaukset
- Anonyymi
(Mikä asia?)Älä pysyttele etäällä!
- Anonyymi
Minäkään en ymmärrä, etteikö voisi puhua kesällä.
- Anonyymi
Liian etäällä ollut tähänkin asti. Moikkaisit tai ees hymyilisit jotta tietäisi että mitä sä haluat. Katsot vain välinpitämättömästi kaukaisuudesta, hieman jättää arvailuille sijaa 🤔😔
- Anonyymi
No kun en ole saanut sinulta vastakaikua. Jos minä sinua katselen, niin tiedä se että sinä kiinnostat minua mutta samalla minä pelkään että en saa vastakaikua ja koet minut jotenkin ahdistavaksi kyttääjäksi. Yritän tässä kerätä rohkeutta että uskallan tulla tekemään tikusta asiaa sinun luoksesi. En ole välinpitämätön vaan harmittaa tämä pattitilanne kun kumpikaan ei ole tehnyt mitään aloituksen suuntaan vaan odottaa toisen tekevän.
- Anonyymi
Viiseisin katseesi näytti silti niinkuin et olisi edes tuntenut mua, joten ei oikein jättänyt hyvää fiilistä lähestyä mitenkään :(
- Anonyymi
Jos tämä olisi minulle, niin missä olisi pitänyt nähdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tämä olisi minulle, niin missä olisi pitänyt nähdä.
Mun asuintalon edessä tai tuossa pihalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä missä asut.
- Anonyymi
Tekosyy. Lähesty ja esitä vaikka kahvikutsu tai mitä nyt keksitkään. Hei, käy lainaamassa vaikka kananmunia tai sokeria. Ehkä hän ilahtuu ja uskaltaa tulla sinua vastaan juttelemisen suhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sä se mies joka osti kaupasta patongin? Jos olet niin tule pyytämään kahville tai kävelylle. Kyllä olen ihastunut.
- Anonyymi
Tuskinpa olet ymmärtänyt mitään
- Anonyymi
Ettet vain olisi ymmärtänyt väärin?? Kenelle tää meni?
- Anonyymi
Taitaa olla väärinymmärryksiä koko soppa täynnä.
- Anonyymi
😂😂😂🤣👍
- Anonyymi
Kunpa olisit vain selkeämpi. Laita viestiä jos odotat mua jonnekin :)
- Anonyymi
Mut joku toinen voi tulla sinne sotkemaan jos sattuu lukemaan samalta alueelta.
- Anonyymi
Ehkä pelkää tapahtuvaksi jotain, jonka aiemmin kokenut ja josta jäi huono tunne jäljelle. Eikä halua saman toistuvan, siksi etäännyttää itsensä epävarmalta tuntuvissa tilanteissa, vaikka halu olisi muuta.
- Anonyymi
En halua että pysyt etäällä enkä ole tuollaista tuonut julki.
- Anonyymi
Itselle vastailija tai se toinen trolli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1454208Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va212192Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos521798Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt3591676Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu221459Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi531444Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy801334Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä1511151Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti211126Pitäisikö ilotulitteiden myynti kieltää?
Esim jyväskylässä ainakin on ammuttu ilotulitteita päin ihmisiä ja autoja. Samoin Helsingissä? Pitäisikö ilotulitteiden781111