Millaisia ovat Kajaanin hotellit yöpyä? Onko niissä sisäilmaongelmia tai jotain?
Kajaanin hotellit
7
326
Vastaukset
- Anonyymi
Vähän riippuu mitä hakee, Valjus lienee hyvässä kunnossa, huoneita on remontoitu, ulkoseinäremontti alkaa kohta. Karolineburg on ok jos pitää vanhoista rakennukssista jne. Kajanus vähän kulahtanut, samoin Hotelli Kajaani ( Kuukkeli), sitten on vielä Vanha Kulkuri joka on sellaiseen perusyöpymiseen ok.
- Anonyymi
Pientä maksullista v.a. ginan tuoksua korkeintaan.
- Anonyymi
Suosittelen hotelli Seurahuonetta. Todella viihtyisä. Seinän takana pitseria Mamma Leone, joka on kaupungin paras.
- Anonyymi
Ei ole olemassa tälläistä seurahuone hotellia
- Anonyymi
Hotelli Jussilaa suosittelen. Yläkerrassa huoneita ja alakerrassa ravintola.
- Anonyymi
Saanen lisätä ettei mitään vikaa sisäilmassa.
- Anonyymi
Oon kuullu, että useemmassa hotellissa on huono sisäilma ja saa allergisia oireita. Missä haisee kummallinen haju jo käytävillä. Onko niissä huoneissa muuten jääkaappia ja mikroa?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713