Hyvää yötä ja kauniita unia!

Anonyymi

"Päivä kerrallaan, se riittää.


Älä katso taaksepäin ja sure mennyttä, sillä se ei palaa.


Älä murehdi huomisesta, sen aika ei ole vielä. Tee juuri tästä hetkestä elämisen ja muistamisen arvoinen."

21

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kauniita unia. Tärkeä muistutus <3

    • Anonyymi

      Hyviä unia sinullekin.

    • Anonyymi

      Näinhän se on.
      Mulla oli eilen tosi huono päivä ja niin näyttää tää yökin siltä, mut päivä kerrallaan. Tuntuu vaan ettei jaksa, kun ei saa nukuttua.
      Mut hyvää yötä, jaksellaan..

      • Anonyymi

        Jaksamista 🌬️❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksamista 🌬️❤️

        Kiitos.


    • Anonyymi

      Oliko se sun veli joka kuoli? Olen pahoillani.

    • Anonyymi

      Mitä mennyttä pitäisi surra? Miten nykyisestä voi tehdä tuota mitä mainitset, kun sulta viedään ääni? Se on kidutusmetodi, ihmiseltä riistetään terveys

    • Anonyymi

      Tästä viestistä tulee helvetin paha olo. Tuntuu loukkaukselta. Et aloittaja ymmärrä mistä on kyse!

    • Anonyymi

      Näin kaunista unta, vaikka vähiin uni jäikin.
      Unessa katselin ikkunasta puuhun, jossa istui kaunis lintu. Ihmettelin työkaverilleni että mikähän lintu se on. Sanoin että onkohan se tilhi, kun se söi marjoja. Lintu huomasi että katselin sitä ja lensi ikkunan taakse, ja huomasin että ei ollut tilhi, vaan joku todella eksoottisen kaunis punasävyinen lintu, aika suurikokoinen vielä. Avasin ikkunan ja lintu lensi sisään, se oli aivan kesy, sillä oli kauniit pörheät punaiset sulat. Lintu lennähti käsivarrelleni istumaan ja ystävällisesti ja pehmeästi nokallaan tunnusteli minua.
      Se oli valtavan kaunis lintu ja olin aivan ihmeissni että tällaista oikeasti tapahtuu, että lintu tosiaan istuu kädelläni ja on ystäväni.
      Hämmästelin työkaverini reaktiota, hän ei ollut millänsäkään, Ihan kuin tällaista tapahtuisi joka päivä. Hän vaan kiireisenä touhuili omiaan.
      Laskin sitten hellästi linnun kädestäni pöydälle, ja lintu kävi suloisesti käpertyen siihen nukkumaan. Se näytti niin pieneltä nukkuessaan, kun sulat eivät olleet pörhöllään. Katselin sitä hellin tuntein.
      Sitten toinen työkaverini tuli paikalle ja yritin kertoa hänellekin linnusta, mutta hänkin oli kiireinen eikä näyttänyt lintua myöskään ihmettelevän ollenkaan. Puhui ihan muita asioita.
      Lintu oli vain minun oma ihmeeni.

      • Anonyymi

        Noinhan se monesti menee. Joku muu ei näe sitä kauneutta ja tunne sitä hellyyttä jossain missä sinä näet, vaikkapa tuossa linnussa niin myöskään ihmisessä. Joku on jonkun oma ihme.

        𝕵𝖆𝖘𝖚


    • Anonyymi

      Oliko A-naiselta ? Oli ihan selvästi!

      • Anonyymi

        Sun tärkein tehtävä on maalittaa a-naista täällä. Kerrotaanko hänelle?


      • Anonyymi

        Kuka tämä tyyppi mielestsi on joka selvittää jostain a-naisesta? Seuraava kysymys, onko tämä a-nainen tunnistettavissa kirjoitusten kuvauksista tai liitettävissä muuten tähän alustaan? Kolmas kysymys, onko sinulla jotain erityistä intressiä tulkita ko kirjainprovoilu johonkin muuhun kuin kaikista provoilevaan mieheen? Mikäli koet jonkun ihmisen loukkaavan jonkun kunniaa, yksityisyyttä tai jopa vainoavan, niin tee rikosilmoitus. Väitetyt kirjoitukset ei voi perustua vain omaan näkemykseen, vaan lähde on syytä selvittää. Kts esim suomen laki ym


      • Anonyymi

        Taisit äijä langeta taas puolen miljoonan sanontaan. Täälläkö sä asut päivät pitkät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tämä tyyppi mielestsi on joka selvittää jostain a-naisesta? Seuraava kysymys, onko tämä a-nainen tunnistettavissa kirjoitusten kuvauksista tai liitettävissä muuten tähän alustaan? Kolmas kysymys, onko sinulla jotain erityistä intressiä tulkita ko kirjainprovoilu johonkin muuhun kuin kaikista provoilevaan mieheen? Mikäli koet jonkun ihmisen loukkaavan jonkun kunniaa, yksityisyyttä tai jopa vainoavan, niin tee rikosilmoitus. Väitetyt kirjoitukset ei voi perustua vain omaan näkemykseen, vaan lähde on syytä selvittää. Kts esim suomen laki ym

        Mitä, entä jos olen itse laki tai vähintään sen edusmies, väitätkö sinä, että en muka saa omasta päästäni keksiä asioita puolivillaisin perustein ja laittaa yhteiskunnalle laskua perään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä, entä jos olen itse laki tai vähintään sen edusmies, väitätkö sinä, että en muka saa omasta päästäni keksiä asioita puolivillaisin perustein ja laittaa yhteiskunnalle laskua perään?

        Epämääräistä uhkailua ja aku ankkasadattelua käääk &#!!!!111 sekä heikko slurri sekä sormella osoittelut oman toiminnan perusteella pisteeksi iin päälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epämääräistä uhkailua ja aku ankkasadattelua käääk &#!!!!111 sekä heikko slurri sekä sormella osoittelut oman toiminnan perusteella pisteeksi iin päälle

        Sekoa tulee kun jokainen (moni) kommentoi jonkun oletusta.
        Mutta onhan nää kirjainleikit inhottavia.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Päivä kerrallaan. Ilman häntä päiväkin tuntuu turhalle. Olisin valmis lähtemään vaikka kuulennolle jos hän olisi siinä kanssani.

    • Anonyymi

      Noinhan se pitäis mennä. Mutt tulee surtua mennyttä aikaa, poismenneitä läheisiä, toivoisi voivansa kääntää ajanratasta taaksepäin niihin päiviin, kun läheiset oli olemassa, pystyisi kertomaan kuinka paljon he merkitsivät mulle silloin ja nyttenkin. Se on kumma miten sitä tuppaa etukäteen murehtimaan sellastakin mistä ei ole mitään tietoa, kaikki menee niinkuin on mennäkseen, ei kaikkeen edes itse pysty vaikuttamaan. Nyt elää tätä hetkeä, yhden päivän kerrallaan, se todellakin riittää, ainakin mulle.

      • Anonyymi

        No näen sen niin, että surut on surtava ja muutkin tunteet käsiteltävä. Sen jälkeen vasta kykenee elämään tässä hetkessä ja myös nauttimaan elämästä. -ap


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe