Länsi mukaan luettuna suomi maksaa kovan hinnan, rauhaan on pitkä matka, voittajia ei ole.
Kun tilanne stabilisoituu länsi voimistuu koska muuta tietä ei ole, venäjän kansa joutuu elämään eristettynä ilman omaa tahtoa.
Venäjä häviää geopolittisen tilanteen
6
90
Vastaukset
- Anonyymi
Suomen orastava talous oli toipumassa pandemian aiheuttamasta kriisistä, nyt seuraa taantuma on venäjän aiheuttamana on pitkä.
Asioilla on taipumus korjaantua kun vaihtoehtoja ei ole, niukkuus ei ole lopullista. - Anonyymi
Venäjällä ei tule muutosta: Venäjän kansa on aina elänyt ilman omaa tahtoa.
- Anonyymi
"Länsi mukaan luettuna suomi maksaa kovan hinnan"
Tulipa nyt vihdoin selväksi minkälainen Venäjä on Putinin johdolla ja seuraaja
on todennäköisesti samanlainen.
Venäjän halltisijat on tiensä valinneet, entinen meno jatkuu.
Suomi valitsee oman yhteisen tiensä lännen kanssa, vihdoin.
Venäjän (mielipuolen) mielistely saa loppunsa. - Anonyymi
Venäjä erotettu ihmisoikeusjärjestöstä, venäjä ehätti irtisanomaan itse..ihme.
- Anonyymi
Ei se ihme ole, jos Venäjä ehti itse ehätti irtisanoutumaan. Järjestön jäsenenä olisi
sitoutunut noudattamaan sen sääntöjä ja lakeja.
Ihmisoikeusrikokset eivät silti "häviä" mihinkään.
Jos minä olisin tuo Putin, niin kyllä minä jo tässä vaiheessa lavastaisin oman kuolemani, vaihtaisin nimeni ja naamioituisin vanhaksi venäläismummoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofian ökyilyt on loppu
Miksiköhän Sofian instassa on ollut viime aikoina niin kovin hiljaista? Liittyykö syy kenties piriparin eroon? Sofia joutui muuttamaan ex-hoitonsa sis2232692Syystäkin ollut kirjoittamatta
Mutta minun silmissäni olet kulutettu, käytetty, pilattu ja raiskattu jätteeksi. Kyllä moni sinua mielellään hässisi, mutta ei sinusta ihmistä rinnall2681528Onko Suomi huonompi kotimaa kuin Venäjä?
Täällä kirjoittelee muutama ihminen Suomesta siihen sävyyn, että kysymys on pakko esittää. Jos siis vertailet toisiinsa näitä kahta maata, onko Venä5031455- 741359
Nato-ovi pysyy kiinni Suomelta.
Usa ei puutu Suomen ja Turkin väliseen kiistaan, joten menee vuosia Nato-oven repimiseen ja voi olla että sisään ovesta ei koskaan päästäkään. https:/4201254- 941246
- 1411075
Jesper on herrasmies
Kantaa lentokentällä rakkaansa Dior laukkua ja kulkevat rakastuneina käsi kädessä. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Martina-Aitolehden-Jesper-rakas-palj1551072Kauhava ansaitsee enemmän ja parempaa
Tervehdys Kauhavalaiset! Sain viestin, että minun pitäisi kirjoittaa myös täällä, koska foorumi kuulema edustaa Kauhavan älymystön mielipidettä ja sa821046Ässät taas yhdessä
Jollakin asialla lokki kiristää heidät pysymään yhdessä vaikka rakkaudesta tai parisuhteesta ei olekaan kyse. Sääliksi käy pulia.28984