klo 3 uni ilmoiti: herätys uusi raportti! no ponnistin ylös ja selasin uutiskanavat, että mitä uutta Putinilta, eipä muuta kuin alkanut tehostamaan hybridi-vaikutusta Suomea kohtaan, hohhoijaa, ydinselekinen on sitä tehnyt jo 40 vuotta ja ilmoituksensa mukaan jatkaa "hautaani asti,,
varttia vaille
10
105
Vastaukset
- Anonyymi
,, "ydin loukkaantui", kun hylkäsin turve.tj,na hänen tarjouksensa; "hae merrssu!
- Anonyymi
,, ja yritänyt siitä asti minut "etä-sammuttaa, kuin traktori tehdas John Deere nyt etä-sammuttaa Ukrainasta varastetut JD- traktorit,,
- Anonyymi
hyvänä yrityksenä edellisestä, esm. levittämällä kylille huhua, että olen "hullu ja sehän on mannaa "hulluille, jopa esimieheni tuli tstolle kysymään, "olenko hullu, sanoin etten ole hullun tuntija, mutta otan selvä ja menin "Merikoskeen hullun tutkintaan, sieltä sain dokumentit etten ole "hullu, odotan samaa "ytimeltä, mutta hänellä on "huonot hermot, joten odotusaikaani ei elinpäiväni riitä, ehkä,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyvänä yrityksenä edellisestä, esm. levittämällä kylille huhua, että olen "hullu ja sehän on mannaa "hulluille, jopa esimieheni tuli tstolle kysymään, "olenko hullu, sanoin etten ole hullun tuntija, mutta otan selvä ja menin "Merikoskeen hullun tutkintaan, sieltä sain dokumentit etten ole "hullu, odotan samaa "ytimeltä, mutta hänellä on "huonot hermot, joten odotusaikaani ei elinpäiväni riitä, ehkä,,
,,samaa "tutkintoa odotan "ikkunanpieli kännykkä-linkiltä, ja "Tuohipuro-Kirkkovaltutetulta, nekin "ytimen kasvattamia hedelmiä,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,,samaa "tutkintoa odotan "ikkunanpieli kännykkä-linkiltä, ja "Tuohipuro-Kirkkovaltutetulta, nekin "ytimen kasvattamia hedelmiä,,
"hulluntutkinta "kantaa ei ota" älykkyyteen, vaan vain siihen, että onko hullu ja sen 12 hullun-johdannaiseen,,
odottamiseen,, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"hulluntutkinta "kantaa ei ota" älykkyyteen, vaan vain siihen, että onko hullu ja sen 12 hullun-johdannaiseen,,
odottamiseen,,ja vielä, Merikosken tutkijalta kysyin, että voiko tätä huiputtaa, sanoi että se huomataan, kysymykset on laadittu Bi-laakson huippu tietokoneilla, jos yrität niin yrität niin monesti, että vastaat rehellisesti,,
oli helppo valkoiselle,, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
odottamiseen,,Yllättävän moni nero taitelija tms on "hullu" mutta valtaosa hulluista on vain hulluja ja tyhmimmillä on ihmeellinen taipumus ajautua Suomen hallituksen ministereiksi. Sitten on vielä s24 foliohatut..
- Anonyymi
Menikö tunteisiin kun sensuroida piti?? Hymyilyttää jne.
- Anonyymi
John Deere ei käynnistynyt aamulla ja valmetti alkoi kipinöimään!🤠🤠
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984