ja ennen kaikkea mihin meet??? Pakko kysyy! ❤️
Huomenta, rakas nainen! Mulla on niin ISO IKÄVÄ... Sinnuu, että ei tekisi mieli tehdä mitään eikä lähtee kohta minnekään, vaikka täytyy kuitenkin. Mietin taaskin aamusta iltaan Sinnuu, tiedät kyllä. Olet mulle NRO 1️⃣ aina ajatuksissa ja sydämessä... 😚
Jaksuja päivään Sulle! 🤗 Heippa, pitää rientää jo... sade piristää välistä, ainakin luontoa!😘
https://www.youtube.com/watch?v=sd50Qk-oSCU
Missä oot, missä meet...
20
800
Vastaukset
- Anonyymi
Valitettavasti en usko tuota..
- Anonyymi
Ei kuule uskonasia olekaan! Haista pask*!
- Anonyymi
Mitä saat tästä itsellesi? Se kenelle kirjoitat ei mitään
- Anonyymi
Sinähä sen tiedät, palikka! Vedä tumppuus tai hanuriis...
- Anonyymi
Olisitpa Hän, mutta hän ei kirjoita noin lennokkaasti. Vastaan kuitenkin - täissä olen. Muksaa päivää sinullekkin; btw ihana kappale oli tuo🥰. Onnentyttö on hän kelle tämä viesti on.
- Anonyymi
Kiitos - niin onkin IHANA NAINEN hän! 😙
- Anonyymi
En ole mennyt yhtään mihinkään, tänne tulin taas tuomaan valonpilkahduksen tai miten nyt kukakin tykkää moi vaan sullekin emojipölhölle
- Anonyymi
Sun kynttiläs sammu tai paloi loppuun jo 20v sitten! Pölhö oli äitis, kun sua väsäs...
- Anonyymi
Niin kaunis kappale😍😍😍🤗💗kulta rakas🥺😘😘😘😘sinun kainaloon tahtoo. Pitkiä haleja ajasta ikuisuuten. Pois en siitä sylistä halua💗💗💗💗
- Anonyymi
Toi on oikeena versiona ihana, mutta eikä nyt ensimmäistä kertaa mä aloin vihaan noita emojia.
- Anonyymi
Aloittaja on reisimies.. yhtä vihapuheinen suututettuna.
- Anonyymi
Ja niin pitkääkin olla... (G)REISIMIES!!! Viha ja rakkaus - toistensa ääripäät?
- Anonyymi
Rakkaansa vuoksi sitä vaikka "kaataa" vuoren edestään!
Jos ei dyny aniitilla 💣 terästettynä auta niin, sitten kiivetään tai kierretään mutta "YLI" mennään niin, että heilahtaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaansa vuoksi sitä vaikka "kaataa" vuoren edestään!
Jos ei dyny aniitilla 💣 terästettynä auta niin, sitten kiivetään tai kierretään mutta "YLI" mennään niin, että heilahtaa.Kaada sitten se vuori ja toimi. Puheita riittää vaan toiminta puuttuu.
Sivusts
- Anonyymi
Montako vaimoa sulla on jo ollut, kysyy nainen
- Anonyymi
Kandee kysyä ennemmin, montako naista on nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kandee kysyä ennemmin, montako naista on nyt.
Kunnon musulla on kolme vaimoa. Laske siitä.
- Anonyymi
Miksi kukaan on tykännyt tästä....
- Anonyymi
Älä vaivaa pieniä aivojasi sillä, kun et ymmärrä kuitenkaan. Sori, sun ÄO:s ei vaan riitä siihen...🤣
- Anonyymi
En ou lesbo
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932099Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671540YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361200- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava245984Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891