Satasairaalan hoitajat pahoinpitelivät jollain sumutteilla lekkaukseen tulevan henkilön, hiipivät selän taakse sumuttamaan.
Sumuttajina naishoitajat.
Tällaista on tapahtunut ennenkin samassa sairaalassa.
Poliisi ei anna minkäänlaista vastausta asiasta tehtyyn rikosilmoitukseen.
Potilas ei uskaltaudu enää Satasairaalaan, leikkaus jäi tekemättä.
Asiasta ilmoitettiin pääkaupuseudun sairaanhoitopiiriin, joka kysyi lupaa saada selvittää asiaa, ja tehdä potilaan puolesta ilmoituksen poliisille, miksi leikkaukseen odottava vanhempi henkilö pahoinpidellään satasairaalassa jonkun huligaanihoitajien toimesta?
Miksi porin poliisi kieltäytyy ottamasta sairaalassa tapahtunutta pahoinpitelyä tutkintaan, ja miksi ei asiasta mitään tiedoteta?
Kyse on kai politiikasta. Jos poliisin johto ja kaupunginjohto juo pikkujouluviinat samassa pöydässä, niin tällaiset tapaukset taputellaan hiljaisuudessa maton alle pois julkisuudesta
Satasairaala
Anonyymi
3
235
Vastaukset 3
- Anonyymi
Se on juuri näin.
- Anonyymi
Syökää omenoita. Omena päivässä pitää ajanvarauksen numerot löytämättömissä, ja näin pysytään hengissä pidempään.
- Anonyymi
Varotaan hoitajia, joka kulkee ohitsenne pyyheliina toisen käden edessä, sillä hän piilottelee sillä kädessään olevaa sumutinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931719
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4701279- 871154
- 721088
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861063Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.40971- 93917
- 65695
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta174680Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60672