Metsa Manin Varkauden keikka

Anonyymi

Olen pitänyt Metsa Mania tähän asti kohtuullisen fiksuna ja asioita ajattelevana immeisenä,mutta nyt petti harkinta tai sisällön tuottaminen meni kaiken muun edelle.Jos kotona korona potilas ja itsellä jo pari päivää ollut oireinen olo,olisi se Varkaus-tour pitänyt siirtää muutamalla päivällä ja varmistaa kunnolla otetulla testillä oma terveyden tila.Nyt täytyy vain toivoa,että Man ja ennen kaikkea vanha isäntä selviää taudista.

15

408

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämäpä uutta, en ole käynyt hänen videoo kasomassa , on tosijaan edesvastuutonta tosijaan lähtee virusta levittäään , toivottavasti käyttää masakia. tai kun tarkemmin ajattelle ekös se metusalem ole jo toinen jalka haudassa ja hoitajatkin pääsee vastuusta kuin koira veräjästä, kuten Kiuruvedellä, Savolaiset Suomen kieroin kansa ! Kuten Velipuolikuussa todettiin.

• Anonyymi

Mitä viirusta? Media pitää turpansa kiinni kun koronaan kuolee rajuja määriä ihmisiä.
        Näin se demari hallitus toimii.
        Pörssi elvytyksessä oli muutama kuollut kamalaa.

• Anonyymi

Vaaroja uhmaten massi suorittaa velvollisuuksia,seurataan porukalla

• Anonyymi

Minä olen pitänyt saikkua persoonaötaan vakavasti häiriintynenä. Sori jos olen vääräs. Sori sori.

• Anonyymi

Samaa mieltä olen.Mitkään lait ei tunnu koskevan miestä. Kyllä pitäs asettaa vastuuseen tekosistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä olen.Mitkään lait ei tunnu koskevan miestä. Kyllä pitäs asettaa vastuuseen tekosistaan.

Hallitushan kevensi maskipakkoa harkinnan varaiseksi! Ei riko lakia maskittomana, korkeintaan harkintakyky pettänyt!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hallitushan kevensi maskipakkoa harkinnan varaiseksi! Ei riko lakia maskittomana, korkeintaan harkintakyky pettänyt!

Hallitusta ei kannata kuunnella näissä korona-asioissa, koska hallitus menee raha edellä piittaamatta siitä, kuinka monta tuhatta sairastuu ja montako sataa kuolee kahdessa viikossa. Viimeinen tieto kahden viikon aikana on 400 kuolemaa Suomessa.

Korona on siis hyvin vaarallinen sairaus, virus, koska rokotettujakin menehtyy.

Sen ovat kaikki huomanneet, niin Kosulassa vierailee papan luona kahvittelijoita, tubettajan tuttuja, joilla ei maskia, ei käsidesiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hallitusta ei kannata kuunnella näissä korona-asioissa, koska hallitus menee raha edellä piittaamatta siitä, kuinka monta tuhatta sairastuu ja montako sataa kuolee kahdessa viikossa. Viimeinen tieto kahden viikon aikana on 400 kuolemaa Suomessa.

Korona on siis hyvin vaarallinen sairaus, virus, koska rokotettujakin menehtyy.

Sen ovat kaikki huomanneet, niin Kosulassa vierailee papan luona kahvittelijoita, tubettajan tuttuja, joilla ei maskia, ei käsidesiä.

Juu, ulkonakkii liikkuvat noin metrin piässä toisistaan, iliman maskia yskiit ja vanha sairas pappa porukassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei riko lakia jos on terve,mutta Saikun kotona jo isä koronassa ja itselläkin selvät koronan oireet niin vielä lähtee kauppa kierrokselle ja käy jopa apteekissa.Kyllä tuo tahallista taudin levittämistä,joka on rangaistavaa.

• Anonyymi
        UUSI

Sulla on ainakin paha lukihäiriö..

• Anonyymi

Moraalinen vastuu on poijalla suojella metusalemia korona tartunnalta.

• Anonyymi

Hyvää video tulee.

• Anonyymi
        UUSI

Jee

• Anonyymi
        UUSI

Se hetki kun jiäp yksinnään isännöemään?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se hetki kun jiäp yksinnään isännöemään?

Siinäpä vastapa kysymys, voepi sujuu tahikka olla sujumatta. Sekasorto ja turhakkeiden määrä lisääntynee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sinulla nainen sen miehen kanssa ihan älytön juttu?

Vai mitä se tämä kaikki teidän pelinne täällä oikein on? Jospa se on vain sellaista kevyttä ja ohimenevää ihastumista..? Taitaa olla. Niin minä nyt vä
      Ikävä
      135
      2174
    2. Oho! Susanna Laine Puoli seiskassa: "Kuinka outoo..." - Anniina Valtoselta suloinen viesti

Herttaista meininkiä Susanna ja Anniina! Kunnon naisenergiaa ja toisen tsemppaamista! Susanna Laine on juontaja ja näyttelijä, joka juonsi Puoli seit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1600
    3. Uskallatko laittaa tuntomerkkejä

Samaan kommenttiin sekä itsestäsi, että kaivatustasi?
      Ikävä
      57
      1070
    4. Lopullinen varmistus. Suomi ja Ruotsi eivät liity Natoon

Suomen ja Ruotsin liittyminen Natoon on estetty Erdoganin toimesta: https://www.is.fi/politiikka/art-2000008826412.html Tämä on pieni askel Erdogani
      Maailman menoa
      376
      982
    5. Taidat mies olla sellainen

että minne menetkin,saat naiset ihastumaan itseesi.....vähän luulen,että useampi nainen on jäänyt kiinni sinuun....olet lempeä ja itsevarma,hymyilet j
      Ikävä
      34
      869
    6. Karmeita juttuja tapahtuu

Pyöräilijä kuoli törmättyään betoni­porsaaseen alikulku­tunnelissa Kankaanpäässä – Tunneli oli pimeä, koska edellis­yönä oli alkanut ”kesä­sammutus”.
      Kankaanpää
      32
      860
    7. 188 - 8 oli Natoäänestyksen tulos eduskunnassa

Nytkö sitten pulinat pois, kun on kansan(edustajat) puhuneet. Poissa oli 3 kansanedustajaa.
      Maailman menoa
      416
      840
    8. Rantis vähän pyöristynyt?

Nikosta nyt tänään julkaistut kuvat näyttävät hänen olevan varsin hyvävointisen näköinen. Syyttäjähän ei vaadi hänelle lisää vankeutta tästä toisen s
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      823
    9. Miksi syntymättömien lasten oikeutta elämään puolustavat saamme kurat niskaamme?

😏 Eikö yhteiskunnan tule puolustaa sen heikoimpia ja seuraavaa sukupolvea joka tilanteessa?
      Luterilaisuus
      477
      816
    10. Älä luovuta vielä

jos vaan tykkäät. Otan yhteyttä jossain vaiheessa (mieheen), jos tää ei muuten onnistu.
      Ikävä
      51
      705
    Aihe