Miltä tuntuu juntit? Bensan hinta on 2,4e litra. Hahahahahaa!!! Turha tukijullit ulista, että tuottaja hintoja on korotettava. Ruoka liian kallista suomalaisille jo nyt, että turha toivo. Toivottavasti kotimainen tuotanto ajetaan alas. Ulkomailta tulee halpaa lihaa.
Bensan kowa hinta
7
931
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti Hese ajautuu konkurssiin. Töykeää asiakaspalvelua.
- Anonyymi
Minä laitoin popedaan rasvaruiskun, ajelen nyt herkkukeittiön paistorasvoilla.
Koirat pirut juoksee auton perässä. - Anonyymi
Nykyään voi dieseliäkin jalostaa itse. Vaikka maksaisi rehellisesti verot, niin tulee puolet halvemmaksi nykyhinnoilla.
- Anonyymi
Ite en kyllä maksaisi veroja. Saisi dieseliä pilkkahintaan. En halua antaa Vihreille yhtään ylimääräistä. Kaikki valuu ulkomaille ja 17v partasuille.
- Anonyymi
Prkl me ollaan maksettu koko maailman ilmastopäästöt jo niin moneen kertaan veroina, että suomalaisen kuuluisi saada ajaa lopun elämäänsä ilmaisella dieselillä tai tupaöljyllä.
- Anonyymi
Kun ite tekee dieseliä, niin litrahinnaksi tulee 0,5e tai jos haluaa maksaa verot, niin 1,1e litra. Laitteisto maksaa 10 000e eli aika nopeasti maksaa itsensä takaisin.
- Anonyymi
Tulee ulkomailta jos kuljetusketju toimii. Eikä tule niin halvalla kuin ennen. Karkuun ei kustannusten nousua pääse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2134060Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112573Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382275Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751027
- 59893
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58861- 44822