Olen ollut äitinä 7 vuotta enkä vieläkään ole löytänyt yhtään ystävää jolla olisi myös lapsia. (En kyllä muitakaan ystäviä).
kaikki päivät menee täysin sumussa ja masentuneena kun ei ole ketään kenelle jutella ja jakaa lapsiperheen juttuja. Joka aamu herään ja ajattelen että taas tätä samaa, että tätäkö elämä nyt sitten on yksinäisyyttä ja kurjuutta.
Mistään ei oikein jaksa enään iloita tai innostua ja iltaisin itken itseni uneen. Mistä niitä äitikavereita oikein löytää ?
Miten tätä jaksaa?
Anonyymi
1
830
Vastaukset
- Anonyymi
Töistä, harrastuksista ja ehkäpä lapsesi koulusta luokkakaverin vanhempi. Masennukseen pitää kyllä ensisijaisesti hakea apua terveydenhuollosta, vertaistuki on tosi tärkeää mutta täytyy todeta että näitä palveluja pitää etsimällä etsiä. Yksin miettimällä asiat tuntuu ylitsepääsemättömiltä mutta kun saa jutella samanhenkisen kanssa niin mieli kyllä piristyy ja jutuille voi nauraakin. Toivottavasti löydät ystäviä se vaatii vähän työtä, samanhenkisiä on niin harvassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238