Olen ollut äitinä 7 vuotta enkä vieläkään ole löytänyt yhtään ystävää jolla olisi myös lapsia. (En kyllä muitakaan ystäviä).
kaikki päivät menee täysin sumussa ja masentuneena kun ei ole ketään kenelle jutella ja jakaa lapsiperheen juttuja. Joka aamu herään ja ajattelen että taas tätä samaa, että tätäkö elämä nyt sitten on yksinäisyyttä ja kurjuutta.
Mistään ei oikein jaksa enään iloita tai innostua ja iltaisin itken itseni uneen. Mistä niitä äitikavereita oikein löytää ?
Miten tätä jaksaa?
Anonyymi
1
811
Vastaukset
- Anonyymi
Töistä, harrastuksista ja ehkäpä lapsesi koulusta luokkakaverin vanhempi. Masennukseen pitää kyllä ensisijaisesti hakea apua terveydenhuollosta, vertaistuki on tosi tärkeää mutta täytyy todeta että näitä palveluja pitää etsimällä etsiä. Yksin miettimällä asiat tuntuu ylitsepääsemättömiltä mutta kun saa jutella samanhenkisen kanssa niin mieli kyllä piristyy ja jutuille voi nauraakin. Toivottavasti löydät ystäviä se vaatii vähän työtä, samanhenkisiä on niin harvassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931468Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1941440Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761185- 901135
- 811005
- 841000
- 40975
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66925Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v81922Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/8874