Olen ollut äitinä 7 vuotta enkä vieläkään ole löytänyt yhtään ystävää jolla olisi myös lapsia. (En kyllä muitakaan ystäviä).
kaikki päivät menee täysin sumussa ja masentuneena kun ei ole ketään kenelle jutella ja jakaa lapsiperheen juttuja. Joka aamu herään ja ajattelen että taas tätä samaa, että tätäkö elämä nyt sitten on yksinäisyyttä ja kurjuutta.
Mistään ei oikein jaksa enään iloita tai innostua ja iltaisin itken itseni uneen. Mistä niitä äitikavereita oikein löytää ?
Miten tätä jaksaa?
Anonyymi
1
846
Vastaukset
- Anonyymi
Töistä, harrastuksista ja ehkäpä lapsesi koulusta luokkakaverin vanhempi. Masennukseen pitää kyllä ensisijaisesti hakea apua terveydenhuollosta, vertaistuki on tosi tärkeää mutta täytyy todeta että näitä palveluja pitää etsimällä etsiä. Yksin miettimällä asiat tuntuu ylitsepääsemättömiltä mutta kun saa jutella samanhenkisen kanssa niin mieli kyllä piristyy ja jutuille voi nauraakin. Toivottavasti löydät ystäviä se vaatii vähän työtä, samanhenkisiä on niin harvassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei583248Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071752- 1061072
- 921032
- 60913
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate163820- 42816
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57781Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59762Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28725