Alapohja ja välipohja, sekä kaikki huomioitu.

Anonyymi

Viitaten seuraavaan, olisi muutama tiedustelun luonteinen seikka.

"Meillä asiaa on huomioitu jo ilmansuunnista alkaen ikkunavalintoihin, eristeisiin ja välipohjaan sekä leveisiin räystäisiin saakka, jolloin lämpö ei tunkeudu kämppään niin helposti.
Meillä on myös 12 aurinkopaneeliyksikköä, jotka tuottavat 65% kaikesta tarvitsemastamme sähköstä kastelu mukaanlukien. "

Missä kyseisen rakennuksen välipohja on ja mitä sen suhteen on huomioitu?
Minkälaiset eristevahvuudet ulkoseinissä ja millä materiaalilla?
Jäähdyttävän ilmastoinnin olen lukenut kattavan 350 neliötä, mutta myös huonekorkeuden ollen ainakin olohuoneessa 8 metriä, joten mikä on ilmastoitava kuutiomäärä?
Paljonko sähköä kuluu kastelu mukaanlukien?
Minkä merkkiset nämä 12 aurinkopaneeliyksikköä on, onko antaa tyyppimerkkiä?
Onko rakennus ns. maavaraisperustuksella vai pilarien päällä?

Asia on sinänsä erittäin mielenkiintoinen, onko laittaa valokuvaa vaikkapa välipohjasta ja räystäistä?

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Välipohja pilvenpäällä alapohja haudanalla,

    • Anonyymi

      Numerosensei, laajensit kuvapyyntöjäsi K-kaupan tuotteiden kuittipyynnöstä kattavasti talorakenteisiin.

      Varmaankin tarkoituksesi on käydä täysin asiallista ja rakentavaa keskustelua aiheesta, mikäli vastaan sinulle asiallisesti ja laitan pari kuvaa?

      Paitsi jos vanha merkit pitää paikkansa, vastauksellani ei ole mitään väliä, vaan se saa raivosi maaniseen vaiheeseen, jossa siirrät omat mielenterveysdiagnoosisi minulle ulosottomiehen kera, ja kerrot vaimoni olevan erään toimenkuvan edullisimmasta päästä oleva ammatinharjoittaja.

      Mielelläni keskustelisin aiheesta, mutta tiedän jo etukäteen ettei siitä mitään tule, mutta voidaan kokeilla niin, että siirretään pallo vaihteeksi sinulle.

      -Laita kuksa talon ulkopuolella olevan jäähdytysmasiinan päälle Chiang Maissa ja nappaa kuva siten että siitä näkyy ettei kuva ole Savosta, niin jatketaan sitten aiheesta.

      Olen seuraavan kerran koneella tuossa 23 paikkeilla Suomen aikaa. Kuvia on kyllä vaikka kuinka paljon otettuna rakennusaikaisia ja sen jälkeen.

      T 2010

      • Anonyymi

        Olen aloituksen tekijä.
        Minulla ei ole mitään osallisuutta sinun ja jonkun keskinäisiin riitaisuuksiin.
        Minun kiinnostuksen kohteeni on sinun kertoma, ei muu.
        Minä en ole ammattilainen, mutta sinä olet, siksi pyysin mainittuja tietoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aloituksen tekijä.
        Minulla ei ole mitään osallisuutta sinun ja jonkun keskinäisiin riitaisuuksiin.
        Minun kiinnostuksen kohteeni on sinun kertoma, ei muu.
        Minä en ole ammattilainen, mutta sinä olet, siksi pyysin mainittuja tietoja.

        Ei tulla reppanalla ole muutakin suuret jutut, se on palstalla useasti havaittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aloituksen tekijä.
        Minulla ei ole mitään osallisuutta sinun ja jonkun keskinäisiin riitaisuuksiin.
        Minun kiinnostuksen kohteeni on sinun kertoma, ei muu.
        Minä en ole ammattilainen, mutta sinä olet, siksi pyysin mainittuja tietoja.

        Juu ei varmaan... miksi et SENSSU tai Numball kirjoita siniselläsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tulla reppanalla ole muutakin suuret jutut, se on palstalla useasti havaittu.

        Saman olen huomannut Numba, toisin kuin meillä ollen.

        S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei varmaan... miksi et SENSSU tai Numball kirjoita siniselläsi?

        Outo kysymys anonyymiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tulla reppanalla ole muutakin suuret jutut, se on palstalla useasti havaittu.

        Harvemmin senssu on senssu ollessaan senssuball ja tämän siamilainen sihteerinsä älyball, satokauden sankari ja Hiekkaharjun oligarkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvemmin senssu on senssu ollessaan senssuball ja tämän siamilainen sihteerinsä älyball, satokauden sankari ja Hiekkaharjun oligarkki.

        Kirjoitetaan Hiekka Harju,Hiekkaharju vaiko vain hiekkis ja onko sillä jotain väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aloituksen tekijä.
        Minulla ei ole mitään osallisuutta sinun ja jonkun keskinäisiin riitaisuuksiin.
        Minun kiinnostuksen kohteeni on sinun kertoma, ei muu.
        Minä en ole ammattilainen, mutta sinä olet, siksi pyysin mainittuja tietoja.

        Kuinka tyhmänä sinä rotannaama pidät ihmisiä, että luulet ettei sinua tunnisteta? Maltat esittää pari minuuttia asiallista ja sitten on jo päästävä purkamaan paineita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitetaan Hiekka Harju,Hiekkaharju vaiko vain hiekkis ja onko sillä jotain väliä.

        Mutta sitten sillä on väliä jos on ollut 30 vuotta tikka kosken lento kentällä koe lentäjänä ja toimisto insinöörinä, kuten numba.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvemmin senssu on senssu ollessaan senssuball ja tämän siamilainen sihteerinsä älyball, satokauden sankari ja Hiekkaharjun oligarkki.

        "Hiekkaharjun oligarkki." heh heh heh ruahahaha... Putlernuori.


    • Anonyymi

      "Ei tulla reppanalla ole muutakin suuret jutut"

      Seitsemän sanaa jossa kaksi kirjoitusvirhettä. Melkoinen insinöörimajuri ja keksijänero.

      Kuksa esiin reippaasti vaan, niin kuvatoivomusten pankki aukenee rakennusselosteineen päivineen. Ei se kuksa niin ujo voi olla.

      Facebookista huomasin että suomalaismies rakentelee yleistä saunaa Buriramiin ja myöhemmin tulee muutamia resort- majoituksia myös. Kuulema pulaa rakennusmiehistä. Saattaa löytyä apua asiaan, kyselyssä on. https://ibb.co/vjM5DCW

      Onnea Matille hankkeeseen!

      T 2010

      • Anonyymi

        Persaukinen vedonlyöjä voi jo lopettaa kuksamielenkiintonsa, koska kuksaan pääsee tutustumaan hypistelyetäisyydeltä kun vedonlyöjä asioita päälaelleen muuttamatta osoittaa oman uskottavuutensa ja pysyy esittämänsä vedonlyönnin takana.

        Mitä tulee aloitukseen, niin mikäli rakennusteknillisten haaveilluusiopullistelujen tarkemmat selvittelyt edellyttää kuksaa, niin 2010:n täytyy jatkaa pullistelujaan sanoin ja aina tarkennuksen kohtaan ryhtyä kuksattelemaan, onhan sekin yksi tapa kommunikoida feikin internetissä.


    • Anonyymi

      Alan uskomaan että lippalakki on ainut räystäs ja vesipumppu tarkoittaa kaivon valurautaista kahvaa ainoan mikä toimii auringolla on pihan ylpeys, aurinkokello.

      • Anonyymi

        Senssu puhelee nyt siitä paraisten rintamamiestalosta, jossa ylpeänä esitteli lahoa porrasta kutsuen sitä "kelopuuksi" ja asetteli siihen kirpputorilta ostamansa näppäimistön jota kutsui "maailman parhaaksi näppäimistöksi". Talvella kehuskelit myyneesi talosta valopetrolikaminan ja lopputalvi menikin sitten palellessa, mutta kehuit saaneesi siitä enemmän rahaa kuin mitä pattajan pojat saa kelasta. Ne rahat tuli ryypättyä sitten varmaan parissa päivässä?
        Vaimosikin siellä kävi sitten katsomassa katiskat soutaen kertomuksesi mukaan niin kovaa, että
        vene nousi plaaniin ja kerroit että vaimollesi kasvoi suuret daisarit siinä soutamisen ansiosta.
        Samalla vaimosi osti "kohtuumiljoonasaaren", johon rakensitte kymmenmetrisen uimahyppytelineen. Taisi olla helmikuun alkupäiviä, kun vaimosi sieltä sitten jo leiskautteli hyppyjään. Harmillinen tilanne havaittiin sitten hyppyjen jälkeen, kun Suomenlahti oli jäässä.

        On sulla pojulla jutut, täytyy todeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senssu puhelee nyt siitä paraisten rintamamiestalosta, jossa ylpeänä esitteli lahoa porrasta kutsuen sitä "kelopuuksi" ja asetteli siihen kirpputorilta ostamansa näppäimistön jota kutsui "maailman parhaaksi näppäimistöksi". Talvella kehuskelit myyneesi talosta valopetrolikaminan ja lopputalvi menikin sitten palellessa, mutta kehuit saaneesi siitä enemmän rahaa kuin mitä pattajan pojat saa kelasta. Ne rahat tuli ryypättyä sitten varmaan parissa päivässä?
        Vaimosikin siellä kävi sitten katsomassa katiskat soutaen kertomuksesi mukaan niin kovaa, että
        vene nousi plaaniin ja kerroit että vaimollesi kasvoi suuret daisarit siinä soutamisen ansiosta.
        Samalla vaimosi osti "kohtuumiljoonasaaren", johon rakensitte kymmenmetrisen uimahyppytelineen. Taisi olla helmikuun alkupäiviä, kun vaimosi sieltä sitten jo leiskautteli hyppyjään. Harmillinen tilanne havaittiin sitten hyppyjen jälkeen, kun Suomenlahti oli jäässä.

        On sulla pojulla jutut, täytyy todeta.

        Se on juuri näin. Valehtelijat lisäävät tarinoihinsa aina pieniä osatotuuksia, jolloin he pääsevät rakentamaan itselleen mukavan mielikuvituselämän, sen ikävän totuuden sijasta.

        Numerosensei on elänyt valheessa jo kymmeniä vuosia. Tavallinen valehtelija tavoittelee itselleen jotakin etua tai välttelee vastuuta.

        Narsistinen ja patologinen valehtelija (kuten numerosensei) on sellainen jolle totuus ei edes merkitse mitään ja ajatuksensa kulkee siten että totuus on se mitä sylki sattuu suuhun tuomaan.

        Ne on eräänlaisia lähiöunelmia. Numerosensei esim kuvittelee olevansa suuri hyväntekijä, jos hän sanoo suomikaksnelosella lahjoittaneensa orvoille ja aids- tutkimukseen suuria summia dollareita, tai ostaneensa "vaimon veljille ja muutamalle muullekin" tapaturmavakuutukset.

        Todellisuus on täysin vastakohtainen. Hän ei missään nimessä luopuisi sentistäkään hyväntekeväisyyteen, koska hänellä ei ole sitä rahaa ja sairaana narsistina hänen ainoa nautintonsa on toisten kärsimys ja siitä toisten kärsimyksestä fantasioiminen.

        T 2010


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe