Rahattomuus, katkeruus ja yksinäisyys voivat altistaa ikäville asioille.
Toivottavasti pihalle potkittu Sofia ei ratkea taas valkoiseen
15
70
Vastaukset
- Anonyymi
Niinhän tuo näkyy tekevän ja sen kaiken lisäksi poikii liukuhihnalta tyhmiä aloituksia Sofiasta.
- Anonyymi
Martinan stalkkeri on paras esimerkki noista tyhmistä aloituksista. Mutta kun se ressukka ei muuhun pysty. Voi, voi.
- Anonyymi
Toivottavasti aloittaja kantaa huolta kaikista Helsingin päihteiden käyttäjistä ja aloittaa vapaaehtoistyöt tai on heille tukihenkilönä.
- Anonyymi
Siinäpä olis Martinan stalkkerille työsarkaa ja sisältöä elämään, kun menisikin vapaaehtoistyöhön päihdepiireihin.
- Anonyymi
Kuka on Sofia, Mannerheimin sisko , vai?
- Anonyymi
Ei ole kuin Remu Aaltosen sisko.
- Anonyymi
Sophia Loren on italialainen filmitähti.
- Anonyymi
"olen huumevastainen"
- Anonyymi
Miten sinä jaksat tehdä näitä aloituksia?
Onko sinun elämässäsi kaikki hyvin?
Miksi olet katkera Sofialle ja Martinalle?
Oletko perusilkeä ihminen?- Anonyymi
Jotkut blondit vaan ei kestä brunetteja...
Olisiko aloittaja kenties joku Stefun entisistä blondiseikkailuista katkeraksi jäänyt vaaleahipiäinen typy.
- Anonyymi
Ihan sama
- Anonyymi
Aloittajan mainitsemassa tilanteessa voi altistua niin ikäville asioille kuin koulutus ja työnhaku. Kuka säilyttää järkensä sellaisessa h*lvetissä?
- Anonyymi
Voihan se sitten hakeutua työhaluttomuuseläkkeelle.
- Anonyymi
Gaala illan nätti gold digger-mekko...
Toivottavasti kukaan ei enää erehdy lainaamaan mitään asustetta muka medianäkyvyyden takaamiseksi.
Ikeamaiseen tapaan meni sekin keissi... - Anonyymi
"kaikki käyttää"
"vartin ilot"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1615237Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv852763Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?871752Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91216- 49995
- 66912
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122893- 21893
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23888Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75873