Työpaikoilla uhkailua jatkuvasti, milloin loppuu?

Anonyymi

Taas otettiin te-toimistosta yhteyttä ja uhattiin laittaa töihin tai harjoitteluun. Aion hankkia lähestymiskieltoa, koska ajatuskin töihinmenosta ahdistaa!

Asd

7

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla on se etu, ettei kukaan työnantaja halua käsiinsä työntekijää, joka kuolee heidän silmiensä alla. Not on my watch, not hired.

      Mutta sinä ASD vaikutat pelkältä laiskalta paskalta, joka vieroksuu töitä ja elää ihan mielellään veronmaksajien kustannuksella. Häpeä. Rupea muslimiksi ja pistä vaimosi töihin ja sitten vain keräät heidän palkan itsellesi.

    • Anonyymi

      Mua uhkailtiin kerran työpaikalla, mutta ei suorasti. Eräs pitkäaikainen ja suosittu työntekijä ei pitänyt minusta ollenkaan, koska olen omituinen ollut aina. Tappamisella uhkasi minua, mutta korostan: ei suoraan.

    • Anonyymi

      Vältin ennakolta mahdollisen ahdistelun. Menin 3kk:n jaksoiksi Espanjaan työttömäksi työnhakijaksi. En ollut silloin Suomen työmarkkinoiden käytettävissä vaan Espanjan.
      Keskusta asuminen 52€/kk kulutusmaksut.
      Syöminen halpaa. Juomaesimerkkejä. 5,2%San Miquel 0,40€/ tölkki, Steppivodka 40%, litran pullo 5,85€.
      Espanjassa pullotettu viski 0,7l myös hieman alle 6€. Tölkkiviinit alkaen 1 litra eurolla. Ovat lähimarketin, Manperin normaalihintoja. Liddl on kauempana mutta siellä on joskus tarjouksia. Viimeeksi laatikollinen hollantilaista keppanaa 0,18€/ tölkki mutta on ostettava koko laatikollinen.
      3kk:n aikana elimistö huomauttaa yhden kerran, että pidähän ukko taukoa! Muutama päivä ja takaisin aamuisin alkaneeseen rytmiin. 3kk:n jälkeen viikon vapinat.
      Vähintään kuukauden työ- ja palkkatodistukset Suomessa ennen uusimismahdollisuutta.

    • Anonyymi

      Olen keski-ikäinen mies ja minulla on päihdeongelma. Tilanne jatkunut vuosia ja nykyisin asun vanhassa vuokra-asunnossa toimeentulotuen ja asumistuen turvin Oulun Maikkulassa.

      Kaikki rahat menevät halvimpaan kaljaan ja teen kiljua lisäksi. Kuukauden lopulla vatsani oireilee kiljun juonnista ja ravinnon puutteesta. Töihin en kykene,vaatteet kirpputorilta hankittua samoin ikivanha kodin elektroniikka.

      Minulla ei ole ystäviä ja ainut harrastus kirjoitella tänne ja kerran kuussa käyn psykiatrilla. Vanhat luokkakaverit pärjänneet hyvin elämässä ja minulla ei ole edes tyttöystävää , ei perhettä , ei rahaa vaan kaljamaha, rapistuva ulkonäkö ja maasturbointi. Vedän taas kiljua kitaan ja nappailen bentsoja katsellen VHS-nauhalta Napakymppiä. Ette arvaa kuinka viituttaa, kun en enää osaa laskea päässä ostosten hintaa enkä ratkoa ristisanatehtäviä.

      • Anonyymi

        alotukses perusteella kuulostat ihan siltä yheltä 30-40 v sekopää hörhöltä joka maikkulasa ussein örveltää ja sattumanavarasesti ihimisille v-uilee pyörätiellä tai kaupan kassajonosa... semmone turvonnu naama ja olemus, tatuoiut käet ja ruokkoomaton turpavärkki eikä käytöstavoista hajuukaan, muuta hajua senki eestä. ei tosjaan hoitopaikkoja kaille näytä riittävän.... =((


      • Anonyymi

        Kylmis on kuollut jo kauan sitten. Silti joku mielenvikainen jaksaa kokoajan feikata sitä. Pöyristyttävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        alotukses perusteella kuulostat ihan siltä yheltä 30-40 v sekopää hörhöltä joka maikkulasa ussein örveltää ja sattumanavarasesti ihimisille v-uilee pyörätiellä tai kaupan kassajonosa... semmone turvonnu naama ja olemus, tatuoiut käet ja ruokkoomaton turpavärkki eikä käytöstavoista hajuukaan, muuta hajua senki eestä. ei tosjaan hoitopaikkoja kaille näytä riittävän.... =((

        Onnittelen, äskeisessä tekstissäsi oli peräti 19 kirjoitusvirhettä, mikäli slangisanat jätetään huomioimatta.

        Onko aivojen poimut jo vähän siloittuneet? :)

        Asd


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1666
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1295
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1200
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1158
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1146
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1055
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1041
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      962
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      957
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      834
    Aihe