Se miten Lievän älyllisen kehitysvamman saaneet ihmisten erottaa Vaikean ADHD suhteen ne joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma ja ei Adhd juttua ne Lievän älyllisen kehitysvamman saaneet valitti työkeskus ryhmässä Ohjaajille, Rinnekodin asuntola paikassa että niitä väsyttää kun puhun liikaa nopeasti, kirjotin pitkiä viestejä ja Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena ihmisten tiuskii kun ne huomaa, että vaikean ADHD takia minulla on nolla tasolla sosiaaliset taidot ja tässä ADHD naiset videossa on uhkailu jota teen ja manipuloin heti kun ohjaajat menee tauolle niitä joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma pelkästään. Eli suoraan sanottuna ne joilla on ADHD/Lievä älyllinen kehitysvamma ja jos kehitysvammma ohjaajat huomaa joku puhuu liikaa ja nopeasti ja puhuu päälle niin että 4 muuta Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena väsyy näin ollen Kehitysvamma puolella meidät joilla on vahvin vaikea ADHD meidät oikeasti pitäisi sijoittaa omiin ryhmiin koska jos Lievän älyllisen kehitysvamman saaneet ihmiset huomaa minulla on sosiaalisesti taidot nolla tasolla joka on todettu ADHD suhteen kun on verrattu Lievään älylliseen kehitysvammmaan ja ADHD saaneet eroaa liika puhuminen on se joka ei ole älyllisen kehitysvamman saaneilla vaan vaikea Adhd ja jos on ADHD lisänä Lievä älyllinen kehitysvamma, Autismi ja Skitsofrenia tämän ADHD naiset videon avulla voitte päätellä kumpi näistä kahdesta on diagnoosi jutusta on helpompi teidän mielestä vaikea ADHD vai Lievä älyllinen kehitysvamma. https://youtu.be/gvV4Se0WIVc
Lievä älyllinen kehitysvamma ja vaikea ADHD vahvin diagnoosi
Anonyymi
0
235
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk612116Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921432Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701248- 1151125
- 67946
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72919Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j66893Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍78842Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise9822