Ihastunut myyjään

Anonyymi

Olen todella ihastunut yhteen upeasilmäiseen myyjään/asiakaspalvelijaan. Minusta ei oo sopivaa sanoa mitään, kun hän on töissä. Hän tuli sattumalta vastaan somessa, joten tiedän hänen nimensä tätä kautta. Olisikohan sopivaa laittaa somessa jotain viestiä?

33

1113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kannata lähestyä somessa, ellette ole ensin tutustuneet muulla tavoin. Se voi tuntua pian liian tungettelevalta. Hän ei tunne sinua ja saattaa laittaa estot päälle.

      • Anonyymi

        Samaa oon miettin. AP


    • Anonyymi

      Tilanne tuntuu mahdottomalta. Ei mulla ole mitään mahdollisuutta lähestyä häntä 😥

      • Anonyymi

        Tiedän tunteen. Ei niitä niin vaan lähestytä. Kun et voi tietää onko varattu, yms. Ei saa töissä häiritä. Parempi olisi tavata työn ulkopuolella, mutta missä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän tunteen. Ei niitä niin vaan lähestytä. Kun et voi tietää onko varattu, yms. Ei saa töissä häiritä. Parempi olisi tavata työn ulkopuolella, mutta missä?

        No niinpä


    • Anonyymi

      Oisko kellään mitään vinkkejä?

    • Anonyymi

      Pyydät kahville kassalla?

      • Anonyymi

        Jotaa tällaista pitäs tehdä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotaa tällaista pitäs tehdä

        Vähiten stalkkerimaista mielestäni.


    • Menet ja sanot vaikkapas:
      Moi! Olen käynyt tässä liikkeessä useammankin kerran ja aina vain katseeni löytää sinut helposti. Vaikutat tosi kivalta ja mukavalta, niin mietin, että haluaisitko joskus lähteä vaikka kahville?

      • Anonyymi

        Kiitos, ihan hyvä ajatus👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, ihan hyvä ajatus👍

        No siitä en tiedä, mutta asiahan ei etene, ellet ota lusikkaa käteesi ja ala kauhomaan. Niin jotain tarttis keksiä.

        Koita keksiä mahdollisimman kevyt tapa aloittaa puhuminen ja ujuta siihen mukaan jokin kehu tms., tietysti sellainen jonka takana voit seistä ja joka ei ole päällekäyvä, niin sillä saa pikkasen jäätä rikki.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No siitä en tiedä, mutta asiahan ei etene, ellet ota lusikkaa käteesi ja ala kauhomaan. Niin jotain tarttis keksiä.

        Koita keksiä mahdollisimman kevyt tapa aloittaa puhuminen ja ujuta siihen mukaan jokin kehu tms., tietysti sellainen jonka takana voit seistä ja joka ei ole päällekäyvä, niin sillä saa pikkasen jäätä rikki.

        Jep. No katsotaan, voi olla parempi antaa olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep. No katsotaan, voi olla parempi antaa olla.

        Niin voi ollakin, se on se varmin tapa, mikään ei muutu. Ei tule vahinkoja, mutta ei paljon muutakaan.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Niin voi ollakin, se on se varmin tapa, mikään ei muutu. Ei tule vahinkoja, mutta ei paljon muutakaan.

        Näinpä. Kyllä itse kestän kuulla sen todennäköisimmän, eli että hän ei ole kiinnostunut. Mutta en halua aiheuttaa hänelle mitään kiusallisia tilanteita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä. Kyllä itse kestän kuulla sen todennäköisimmän, eli että hän ei ole kiinnostunut. Mutta en halua aiheuttaa hänelle mitään kiusallisia tilanteita.

        No tokko se kovin kiusallinen tilanne on, jos et nyt ihan pahimpaan ruuhka-aikaan siihen myymälään pukkaa? Ammattilainen sitä paitsi hoitaa kiusallisen tilanteenkin ammattimaisesti, niin asia ei siinä mielessä suoranaisesti ole sinun murheesi.


    • Anonyymi

      Ei. Työläistä ei sovi töissään häiritä, eikä muutenkaan.

      Hohjoijaa. Tää on niitä samoja, mitä joka tyyppi kuvittelee kun aspan henkilö on ystävällinen. Sitten jotkut luulee että ne lirkuttelee.

      • Anonyymi

        Mitä edes teet tällä palstalla jos sulle kaikki on niin selvää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä edes teet tällä palstalla jos sulle kaikki on niin selvää

        No mulle tämä on täysin viihdearvoinen paikka. Pelkästään hupaisaa lueskella lapsen tasolle taantuvien ihmisten vuodatuksia. En todellakaan ole täällä kenenkään takia.

        Ja tuo on itsestäänselvää. Typerää yrittää häiritä ihmistä töissä ja toisekseen puusilmät tulkitsee kohteliaisuuden flirtiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mulle tämä on täysin viihdearvoinen paikka. Pelkästään hupaisaa lueskella lapsen tasolle taantuvien ihmisten vuodatuksia. En todellakaan ole täällä kenenkään takia.

        Ja tuo on itsestäänselvää. Typerää yrittää häiritä ihmistä töissä ja toisekseen puusilmät tulkitsee kohteliaisuuden flirtiksi.

        Ok. Ensinnäkään missäänhän ei lue, et luulisin hänen olevan kiinnostunut musta..


    • Anonyymi

      Hakeudu lähituntumaan jossain nurkkauksessa ja paina elin pesään! Paina ihan järjettömällä voimalla ja himolla! Laukaise mällit perään!

      • Anonyymi

        Just...


    • Mummielest kaiken sopivempi viesti ois somes: "Mä tykkään sust enämpi ku punasest polkupyöräst. Aletaaks me?"

      • Anonyymi

        Erikoinen ainaki😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Erikoinen ainaki😂

        Nii ku mä kysyin neuvoo tuolta kyöpeliltä 👻, ku mollaan hyvii kaverii, ja sit soon paljon nuorempi ja soon virtuoosi just näis naishurmaamisjutuis, nii se neuvo tällei. 🌹👀


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mitä tapahtui?

      • Anonyymi

        selvä


    • Anonyymi

      Selvä

    • Anonyymi

      Okei

    • Anonyymi

      no niin

    • Anonyymi

      Joku on nostan tän vanhan jutun, kiva. No mitään ei käynyt, hän oli jo varattu

    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      🍒 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://www.de4.fun/girl17424878sq

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe