Moi! Oon 13 vuotias tyttö. Mua vähän pelottaa mun päänsärky mikä tuntuu paineena takaraivossa. Tuntuu enemmän kun makoilen ja pää on tyynyssä mutta kun nousen, niin se helpottaa aika lailla. Mulla on määrätty lääke nimeltä ketipinor ja 3mg melatoniini, mutta en ottanut kumpaakaan edellis iltana. Johtuisiko päänsärky siitä? Mulla on aika stressaantunu olo nytten kädetki vähä tärisee tässä näin tätä kirjottaessa :/. Mutta kiitos paljon jos joku vastaisi tähän :)
Paineen tunne päässä
Anonyymi
2355
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Ketipinor tulisi lopettaa vähitellen, joten sen ottamatta jättäminen voi hyvin aiheuttaa päänsärkyä. Muuten nuo oireet voivat aiheutua monesta eri asiasta.
Kun nyt syöpäosioon kirjoitat, todettakoon että todennäköisyys syövälle on tapauksessasi hyvin vähäinen.
Kiitos vastauksesta! Joo kyllä kun ketipinoria otin taas niin kyllä loppui päänsärky :) mutta ajattelen aina asioita vähän liikaa..
Kiitos sulle joka vastas tähän☺️