Hei mies melko

Anonyymi

läheltä. Oletkohan kuulolla? Miten päiväsi sujuvat? Mites lenkkeily, oletko käynyt kävelemässä? Aurinkoa ja sadettakin piisaa, hyvää illan jatkoa sinulle. 🤗💕

16

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kertakaikkiaan mahtavat kelit ulkona.

• Anonyymi

Täällä käyn toisinaan. Kiitos kysymästä, päivät on hiukan tasaantuneet myrskyjen jälkeen. Lenkkeilen säästä riippumatta aina jonkin verran.

• Anonyymi

Mukava päivä taas ryypätä ja vetää kamaa, tehdään sitä mitä yhteiskunta pelleineen haluaa. Se että olen paras ja teen mitä yleensäkin haluan on vain yksi vahvuuksistani, joten kaikille muille haistatan nyt vain paskat ja nautin elämästäni :D :D :D

• Anonyymi

Päiväni menevät paljolti töiden ja harrastusten parissa. Lenkillä en ole kovin paljon viime päivinä käynyt. Kesää odotellessa. Hyvää illan jatkoa sinullekin. ☺️

• Anonyymi

Kiitos sinulle.

• Anonyymi

Olen sairastunut.

• Anonyymi

Mikä hätänä?

• Anonyymi

Tänään sataa vettä, sisähommia, viimeisiä lumia sulatellessa. En kylläkään tiedä, missä asut.

• Anonyymi

Täällä olen, kyllä sitä pitää lenkillä käydä. Mitä sulle kuuluu😘

• Anonyymi

Käyn lenkkeileen liki päivittäin, tänään jopa juoksin 5 km 5 km kävelyä.Satoi vettä, ei haitannut

• Anonyymi

😘👈👍

• Anonyymi

Voit tulla joku ilta toteamaan miten sujuu.

• Anonyymi

Tänään 2 lenkkiä, yht 30 km.

• Anonyymi

No lähdin justiinsa kävelemään, niin etenin askelin, kunnes veitsi viilti auki valtimon jjalasta, hermoja poikki ja veri juoksee nniin ettei kyrpäkään kestä, väsään kiristyssidettä tällä hetkellä...
      Ei pitäis lähtiä puukkojen kanssa liikenteeseen, että mä siunaan hetkeni....
      T.nyt sitä mennään.....
      Moro
      https://m.youtube.com/watch?v=0iKur-9MXwc

• Anonyymi

Kävin, mutta sillä ole mitään merkitystä.

• Anonyymi

Tänään kävin 2,5 tunnin lenkin vaihtelevassa maastossa. Oli ihana keväinen luonto ja linnut lauloi. Se ja kuntoilu antoi voimaa. Kannon päällä join kahvit. Kiitos aloittaja kun kysyit tätä. m>n

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      282
      5308
    2. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      68
      5248
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      96
      4015
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      52
      2830
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      22
      2417
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      119
      2040
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      47
      2000
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      99
      1727
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      72
      1261
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      154
      1108
    Aihe