Iltaa rakkauteni

Anonyymi

Ikävä oli sua mies.

33

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ikävä on sua mies. Korjaus multa aloittajalta.
      Aina on ikävä sua mies. Ettei nyt vaan tulisi väärinkäsityksiä niin aina on :)

      • Anonyymi

        Oi kerro kerro palstaruutu. Kuka mies ja keneltä?


    • Anonyymi

      Ihmisiä on kuin muurahaisia

      • Anonyymi

        Silti kaipaan vain yhtä miestä. Sinänsä aika jännä, mutta ei kai näitä voi järjellä selittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti kaipaan vain yhtä miestä. Sinänsä aika jännä, mutta ei kai näitä voi järjellä selittää.

        Niin minäkin kaipaan yhtä naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin kaipaan yhtä naista.

        Yksi vai voi olla sydämessä kerrallaan. Ja se mies jäi sinne jotenkin loukkoon eikä pääse enää sieltä ulos :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi vai voi olla sydämessä kerrallaan. Ja se mies jäi sinne jotenkin loukkoon eikä pääse enää sieltä ulos :)

        Yksi nainen vain on sydämessäni aina. Sydämeeni ei mahdu muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi nainen vain on sydämessäni aina. Sydämeeni ei mahdu muita.

        Yksi vaan voi mahtua kerrallaan. Niin se menee. Mulla vaan se mun rakkaus - minun rakkauteni - omani - ihanin - ihanuus - mun oma - maailman ihanin - hana. Tällaisia olet kirjoitellut hänelle pari vuotta tänne ja nyt muka matkin jotain. Hah :) Ketähän se matkii..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi vaan voi mahtua kerrallaan. Niin se menee. Mulla vaan se mun rakkaus - minun rakkauteni - omani - ihanin - ihanuus - mun oma - maailman ihanin - hana. Tällaisia olet kirjoitellut hänelle pari vuotta tänne ja nyt muka matkin jotain. Hah :) Ketähän se matkii..

        Hana eli ihana.. tuli virhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi vaan voi mahtua kerrallaan. Niin se menee. Mulla vaan se mun rakkaus - minun rakkauteni - omani - ihanin - ihanuus - mun oma - maailman ihanin - hana. Tällaisia olet kirjoitellut hänelle pari vuotta tänne ja nyt muka matkin jotain. Hah :) Ketähän se matkii..

        *Tällaisia olen kirjoitellut hänelle pari vuotta tänne ja nyt muka matkin jotain.*
        Korjaus.
        Olen oikeasti nyt liian väsynyt kirjoittamaan oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *Tällaisia olen kirjoitellut hänelle pari vuotta tänne ja nyt muka matkin jotain.*
        Korjaus.
        Olen oikeasti nyt liian väsynyt kirjoittamaan oikein.

        Ei kukaan tervejärkinen täällä kirjoita oikein.Tämä
        on ajankulua ja pientä hauskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan tervejärkinen täällä kirjoita oikein.Tämä
        on ajankulua ja pientä hauskaa.

        Niin se on näiden trollausten lukemisten ja varmaan kirjoittelunkin osalta ilmeisesti juuri näin, ajankulua ja pientä hauskaa, niin kuin se itseään illat pitkät rakastava mies, joka ei osaa koskaan järjellä selittää, eikä varsinkaan tunteilla ns toisten nimittäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi vaan voi mahtua kerrallaan. Niin se menee. Mulla vaan se mun rakkaus - minun rakkauteni - omani - ihanin - ihanuus - mun oma - maailman ihanin - hana. Tällaisia olet kirjoitellut hänelle pari vuotta tänne ja nyt muka matkin jotain. Hah :) Ketähän se matkii..

        Niin en tiedä, naisena esiintyvät trollailijat ainoastaan on jotenkin reviiritietoisia näiden kliseiden ym sisällön suhteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin en tiedä, naisena esiintyvät trollailijat ainoastaan on jotenkin reviiritietoisia näiden kliseiden ym sisällön suhteen

        Muiden arvolle se ei olekaan sitten välttämättä sopivaa, piti lisäämäni, mutta kukin tyylillään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *Tällaisia olen kirjoitellut hänelle pari vuotta tänne ja nyt muka matkin jotain.*
        Korjaus.
        Olen oikeasti nyt liian väsynyt kirjoittamaan oikein.

        Et muuten ole. Tarkistapas asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muiden arvolle se ei olekaan sitten välttämättä sopivaa, piti lisäämäni, mutta kukin tyylillään

        Kyllä. kukin tyylillään. Minun arvoani nämä viestit ei vähennä yhtään. Olet oikeassa. Olen niin arvokas. Anna jokaisen taklata tyylillään. Lopeta kertominen millaisia muiden naisten pitäisi olla. Mua se ei kiinnostaa pätkääkään, ei niin pätkääkään. Kirjoitan sille miehelle anonyymina ihan kuten haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan tervejärkinen täällä kirjoita oikein.Tämä
        on ajankulua ja pientä hauskaa.

        Minä olen sinua terveempi, hienompi, enemmän ja parempi. Siitä ei ole epäilystäkään. Ei se oikeinkirjoitus ole mulle tärkeetä mutta aika perustavaa laatua tuo virhe - olen, olet - ajatus katoaa. Jos sinua se häiritsee, että aloitus on sinulle varatulla tyylillä kirjoitettu, niin vaihdapa tyyliä. Mua kun ei kiinnosta mielipiteesi yhtään :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et muuten ole. Tarkistapas asia.

        No myönnän että aloitukseni on yleensä laadukkaampia kuin tuo aloitus. Kyllä tuo oli aika huono, mutta olen väsynyt. Siis tosi väsynyt. Nostan niitä vanhempia mutta en tänään. Kun en jaksa nyt kaivaa.


    • Anonyymi

      Kyllä olis ihana asia olla tuollaisten ajatusten kohde ja antaa samaa tunnetta jollekin,,,,

    • Anonyymi

      "Iltaa rakkauteni" on kopioitua toisen kirjoittajan käyttämästä tyylistä.

      • Anonyymi

        Höpö höpö- Sitten se matkii mua.


      • Anonyymi

        Nostanko sulle pari mun vanhaa niin näet että en matki. Olen vaan ollut rauhallisempi viime aikoina. Mulla on niitä tallessa. Ootas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nostanko sulle pari mun vanhaa niin näet että en matki. Olen vaan ollut rauhallisempi viime aikoina. Mulla on niitä tallessa. Ootas.

        En jaksakaan nyt kaivaa, ehkä huomenna. Haluun nyt lueskella kun en ole tänne tänään oikein ehtinyt. Mies on se ihanain. Hän arvaa kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nostanko sulle pari mun vanhaa niin näet että en matki. Olen vaan ollut rauhallisempi viime aikoina. Mulla on niitä tallessa. Ootas.

        Pari vanhaa tarkoittaa sikaa sen jälkeen, kun näit jonkun muun kirjoittavan noin ensin. Olet kopioija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pari vanhaa tarkoittaa sikaa sen jälkeen, kun näit jonkun muun kirjoittavan noin ensin. Olet kopioija.

        Sanoin jo että vaihda tyyliä. jos häiritsee. Eipä täällä kukaan erota. Minä kirjoitan jatkossa aina niin. Olen tästä lähtien sinä. Vaihda palstaa tai tee mitä haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pari vanhaa tarkoittaa sikaa sen jälkeen, kun näit jonkun muun kirjoittavan noin ensin. Olet kopioija.

        Sinä olet kiusaaja ja kopioija. Mitä vtun väliä sillä edes on. Kirjoitti sen sinä tai minä niin se mies luulee sen olevan minä ja vastaa mulle :) Olet silti pelkkä kolmas pyörä. Mies on silti mun :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet kiusaaja ja kopioija. Mitä vtun väliä sillä edes on. Kirjoitti sen sinä tai minä niin se mies luulee sen olevan minä ja vastaa mulle :) Olet silti pelkkä kolmas pyörä. Mies on silti mun :)

        Samat sanat! Jokainen tietää oman miehen, siis aviomiehen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanat! Jokainen tietää oman miehen, siis aviomiehen!

        Aviomiehellesikö sinä täällä kirjoitat? Ihme palstaleikkijä ja vielä mustasukkainen.


    • Anonyymi

      Soita minulle😘tänne on vähän turhaa kirjoitella

      • Anonyymi

        Ai kenelle?


    • Anonyymi

      Hä hää. Löysin viestin hänelle yli kahden vuoden takaa jossa kirjoitin hänelle Rakkauteni otsikkoon. En nosta sitä tänne. Aika henkilökohtainen. Pysyköön siellä jossain kaukana tavoittamattomissa.
      t. ap

      • Anonyymi

        Höpö höpö. Ei ole sinulta se. Se on joltain toiselta, jota matkit.


    • Anonyymi

      Ikävä on myös sinua nainen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe