Rakastan mielikuvaa sinusta.

Anonyymi

En tiedä miksi ihastuin sinuun. Haluaisin ottaa siitä selvää, kunnes elämäntilanteeni on tasaantunut. Olen miettinyt sitäkin vaihtoehtoa, että paranisiko hommat vaihtamalla. Sinussa on enemmän samanhenkisyyttä, tai sitten olen vain kuvitellut kaiken. Ehkä unohdan koko piinaavan ajatuksen tässä ajansaatossa. Jos se ei jostain ihmeen syystä unohdu, niin sitten täytyy ottaa asiasta selvää.

84

2010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin rakastan mielikuvaa miehestä kenen kanssa en ole jutellut kasvotusten ja en ollut samassa työpaikassa.

    • Anonyymi

      Voisin odottaa vaikka ikuisuuden sinua, jos olisi mahdollisuus katsoa olisiko meillä enemmän tunteita toisiamme kohtaan. Vaikka ikuisuus on pitkä aika, niin uskon odotuksen olevan sen arvoinen. Saat minut aina hyvälle tuulelle, kun kohtaamme. Se itsessään on jo harvinainen ominaisuus ihmisessä. Olet erinomainen ihminen. Halaus iltaasi.

    • Anonyymi

      Olisin maailman onnellisin nainen, jos hän ajattelis musta noin. Vaan enpä usko, että merkkaan hälle enää yhtään mitään.

      • Anonyymi

        Miksi et usko niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et usko niin?

        Epäilen, että hän näki mut vaan kaverina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen, että hän näki mut vaan kaverina.

        Nähtiinkö tänään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähtiinkö tänään?

        Nähtiin, ja vaikutit jotenkin etääntyneeltä. Tuli oikein surullinen olo tästä päivästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähtiinkö tänään?

        Ei nähty tänään, ei kaverina eikä muutenkaan.
        -19:42 vastannut-


      • Anonyymi

        Onnellinen? Jos toinen punnitsisi sinun ja nykyisen välillä. Miltä tuntuisi 4kk koeaika ja jos ex onkin parempi niin palaisi takaisin. Kyllä se tilanne pitäisi olla selvä, eikä vaiheessa jossa mietti että ehkä vaihtamalla paranee. Toisissa asioissa saattaa parantua, mutta toisissa saattaa olla uudet haasteet edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähtiin, ja vaikutit jotenkin etääntyneeltä. Tuli oikein surullinen olo tästä päivästä.

        Minäkin näin hänet ruokalassa, mutten ollut juttuetäisyydellä. Jotenkin ihastus-väsymys vaivaa ja pahasti.

        Koska olen nainen ja vanhempi, on paha olla aloitteellinen. En halua olla se ahdisteleva täti. Haluaisin toki tutustua paremmin, mutta vain tilanteessa, jossa hän toivoo samaa. Nyt kuitenkin on lopullinen tai väliaikainen ”turnausväsymys” sen kaiken muun väsymyksen vanavedessä. En jaksa oikein uskoa, että tilaisuutta enää tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnellinen? Jos toinen punnitsisi sinun ja nykyisen välillä. Miltä tuntuisi 4kk koeaika ja jos ex onkin parempi niin palaisi takaisin. Kyllä se tilanne pitäisi olla selvä, eikä vaiheessa jossa mietti että ehkä vaihtamalla paranee. Toisissa asioissa saattaa parantua, mutta toisissa saattaa olla uudet haasteet edessä.

        Jos molemmilla on samanlainen punnitseminen edessä, niin käytännössä se on reilua ja järkevää siinä kohtaa. Toki eihän se sitä nykyistä puolisoa kohtaan reilua ole. Mutta ei sekään ole mistään kotoisin että ei edes kuule olemassa olevaa puolisoa vaan häipyy uuden perässä. Pakka avataan kaikille, jos siihen tulee tarve.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnellinen? Jos toinen punnitsisi sinun ja nykyisen välillä. Miltä tuntuisi 4kk koeaika ja jos ex onkin parempi niin palaisi takaisin. Kyllä se tilanne pitäisi olla selvä, eikä vaiheessa jossa mietti että ehkä vaihtamalla paranee. Toisissa asioissa saattaa parantua, mutta toisissa saattaa olla uudet haasteet edessä.

        Sellaista se elämä on, koko elämähän on yhtä punnitsemista.
        Itse ainakin olisin myös onnellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos molemmilla on samanlainen punnitseminen edessä, niin käytännössä se on reilua ja järkevää siinä kohtaa. Toki eihän se sitä nykyistä puolisoa kohtaan reilua ole. Mutta ei sekään ole mistään kotoisin että ei edes kuule olemassa olevaa puolisoa vaan häipyy uuden perässä. Pakka avataan kaikille, jos siihen tulee tarve.

        Kumpa ihmiset olisivat irl noin aikuisia. Tuo olisi tilanne mihin pyrkiä, asiat käydään läpi kaikkien osallisten kanssa ns. Pakka avoinna.


    • Anonyymi

      Naisen aloitus miehelle vai toisinpäin?

    • Anonyymi

      Kumpa aloittaja oisit se mies kenestä ite ajattelen ihan samalla tavalla. Jos olisit ja ottaisit yhteyttä ni sanoisin et nyt ei enää mietitä vaan otetaan askel kohti tuntematonta. Oon täs pari kuukautta toivonu et nään siut ja voisin vaihtaa kuulumiset…

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itse olen ajansaatossa huomannut samanhenkisyyden henkilön (johon olen ihastunut) kanssa, ja se samanhenkisyys on todella erityistä, eikä se ainakaan laimenna näitä tuntemuksia.
      Voi kun hän ottais asiasta selvää, pian!

      • Anonyymi

        Samoja tuntemuksia täällä. Kuinka pitkään olette tunteneet toisenne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoja tuntemuksia täällä. Kuinka pitkään olette tunteneet toisenne?

        Muutaman vuoden.


    • Anonyymi

      Ei tarvitse odottaa mitään elämäntilanteen tasaantumista.

      • Anonyymi

        Kyllä se pitää on niin suuria muutoksia edessä. -aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se pitää on niin suuria muutoksia edessä. -aloittaja

        Minkäslaisia muutoksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäslaisia muutoksia?

        Sellaisia elämää mullistavia. Ei liity työhön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisia elämää mullistavia. Ei liity työhön.

        Ero ja lasten huoltajuus…..ym jutut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ero ja lasten huoltajuus…..ym jutut

        No ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei.

        Seksuaalinen suuntaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei.

        Tulet vapaille markkinoille vihdoin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ero ja lasten huoltajuus…..ym jutut

        Sullahan on kevyt kuorma tarjottavana ym jutut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisia elämää mullistavia. Ei liity työhön.

        Muutto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se pitää on niin suuria muutoksia edessä. -aloittaja

        Avioliittoon meno.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avioliittoon meno.

        Helatorstain jälkeen tapahtuu kummia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helatorstain jälkeen tapahtuu kummia.

        Onnittelut. Miksi sitten olet täällä? Tämänhän pitäisi olla elämäsi onnellisinta aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksuaalinen suuntaus?

        Eiköhän se ole ollut jo vuosikaudet ilmiselvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se ole ollut jo vuosikaudet ilmiselvää.

        Kerrohan tästä lisää


    • Anonyymi

      paranisiko hommat vaihtamalla

      Mitkä hommat?

      • Anonyymi

        Panohommat mitäpä muutakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Panohommat mitäpä muutakaan

        🤬🤬🤬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤬🤬🤬

        Elämäntaparikollisen kommentteihin kajoominen


    • Anonyymi

      Elämäntaparikollisen rakkaus pienellä ärrällä

    • Anonyymi

      Hieno aloitus mutta jokin sen pilasi. En tiedä. Unohda.

      • Anonyymi

        Oisko ollut totuus.


      • Anonyymi

        Oletko J-mies? Olen aavistellutkin tätä...


      • Anonyymi

        Jos haluat mun unohtavan, niin sano se mulle.


    • Anonyymi

      Mene jo eteenpäin ja unohda.

      • Anonyymi

        Oletko sinä J-mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä J-mies?

        En ole en en.


      • Anonyymi

        Varmaan se elämäsi rakkaus


    • Anonyymi

      Aloittaja on hyvä ja avaa tätä aloitustaan tarkemmin kiitos ;)

    • Anonyymi

      Se on salaisuus. Shhh...

    • Kaikki rakastaa kielikuvaa minusta. Ei tartte kertoo enempää tiiän jo kaikki kehut.

      😜

    • Anonyymi

      Eiköhän se olisi jo aika ottaa selvää eikä se vaadi minkäänlaista sitoutumista. Ihan vaan olemista ja vähitellen tutustumista.

      • Anonyymi

        Hiljaa hyvä tulee, tai ainakin jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiljaa hyvä tulee, tai ainakin jotain.

        Oli lopputulos mikä tahansa niin tutustui uuteen ihmiseen. En näe tässä mitään negatiivista.


    • Anonyymi

      Mikä se pelottaa? Eu uskois heti että noin vaikeaa on..

      • Anonyymi

        Sinulla on suurin vaikutus mielialaani

        Montusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on suurin vaikutus mielialaani

        Montusta

        Sulla ei ole itseluottamusta. Et voi mennä suhteeseen, jos et osaa seistä itsenäisesti kahdella jalallasi. Täytyy tehdä työ ensin itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on suurin vaikutus mielialaani

        Montusta

        Lisäksi olet riippuvainen toisesta ihmisestä ja käytät häntä vain omaan mielihyvään etäältä. Se on väärä suhtautumistapa sitä ihmistä kohtaan.


    • Anonyymi

      Mä katoin mitä mä oon oikeen kännissä kirjotellut, mut sit tajusin etten oo.

      Mut tarina on sama :)
      Mä oon ollu tosi ihastunut, enemmänkin, mutta kissahiirileikit ei kiinnosta. Ja kyllä se oma harmaa arkikin painaa paljon. Mutta kun on kivoja yhteisiä juttuja, naurua ja iloa ja ennen kaikkea ystävyys jää niin sekin on oikeen hyvä.

      • Anonyymi

        Joskus se ystävyys voi olla alkuun hyvä.


    • Anonyymi

      Et ole kuvitellut. Olemme samanhenkisiä ja luonteiltamme yhteensopivia. Meistä tulisi helposti hyvät ystävät ja toimiva parisuhde tietysti on helppoa jos kaiken muun lisäksi ollaan myös hyviä ystäviä. Tämä on osaltani pääsyitä, miksi ihastuin sinuun. Tunnistin, että tässä on ihminen jonka kanssa mikä vain olisi mahdollista ja helppoa. Ja pidän sinusta muutenkin. Haluaisin vaan olla kanssasi. Olet myös silmälleni oikein miellyttävä. Herätät kaikenlaisia aistikkaitakin tuntemuksia ja haluja.

      • Anonyymi

        Keskinäinen ymmärrys on ainakin käsittämättömän hyvää. En voi olla varma oletko hän kuitenkaan.


      • Anonyymi

        Sepä se, kun jonkun kanssa on vain niin mutkatonta ja helppoa. Kaikki vain soljuu. Sen lisäksi vielä kun toinen on persoonana mielenkiintoinen, viehättävä ja kiehtova... En voisi kuvitella parempaa seuraa, missä mielessä tahansa. Harmi vain kun hän on varattu.


      • Anonyymi

        Varattuna täällä liehakoit muita. Jo selkisi luonteesi. Ymmärrätkö mitä teet omalle kumppanillesi tuolla käytöksellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä se, kun jonkun kanssa on vain niin mutkatonta ja helppoa. Kaikki vain soljuu. Sen lisäksi vielä kun toinen on persoonana mielenkiintoinen, viehättävä ja kiehtova... En voisi kuvitella parempaa seuraa, missä mielessä tahansa. Harmi vain kun hän on varattu.

        Harmi kun molemmat on varattuja ainakin jollain tasolla, tuo liehakointi kommentti on sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi kun molemmat on varattuja ainakin jollain tasolla, tuo liehakointi kommentti on sivusta.

        Ei se toinen ole varattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varattuna täällä liehakoit muita. Jo selkisi luonteesi. Ymmärrätkö mitä teet omalle kumppanillesi tuolla käytöksellä?

        Ymmärrätkö. Kaikki ei ole sitä, miltä näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrätkö. Kaikki ei ole sitä, miltä näyttää.

        On se. Pettäjä olet, etkä muuksi muutu.


      • Anonyymi

        Voi hyvä sylvi hienosti kirjoitit tossa täsmää kaikki tuli itellekkin oivallus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrätkö. Kaikki ei ole sitä, miltä näyttää.

        Ymmärrän sen ainakin kohteeni puolelta hän on kertonut miten asiat on. Silti pitää käyttää tiettyjä näkyviä asioita, vaikka niillä ei ole käytännössä mitään merkitystä. Se on vaan vaikea täysin uskoa ja luottaa toiseen tai haluta sitä muutosta täysin, kun asiat ei näytä selviltä ulospäin. Minulle teot merkitsee puolet ja jos sitä 100% ei tule, niin se jää sitten kokematta tai kaverilliseksi.


    • Anonyymi

      Olet elämäni rakkaus 💕🍀

    • Anonyymi

      Ap, onko hän niin vastenmielinen, siksikö mietit miksi ihastuit? Entä kauanko sinulla on aikaa elämäntilanteesi tasaantumiseen? Eikö ole hankalaa laittaa määräaika tunteiden selvittämiselle? Eräällä olisi ollut aikaa mutten enään suostu odottamaan

      • Anonyymi

        Siksi mietin kun ei hän ihan vastaa ulkonäöllisesti sitä mihin olen tottunut ihastumaan. Minulla ei ole kiire mihinkään. Hätäilemällä ei saa kuin... ei se aikaan katoa jos se on tarkoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi mietin kun ei hän ihan vastaa ulkonäöllisesti sitä mihin olen tottunut ihastumaan. Minulla ei ole kiire mihinkään. Hätäilemällä ei saa kuin... ei se aikaan katoa jos se on tarkoitettu.

        Olisin todella loukkaantunut jos hän ajattelisi ulkonäöstäni noin. Toisaalta, ihastuin hänessä heti juurikin ulkomuotoon, sitten mielikuviini hänen persoonastaan. Ajan myötä reality kicks in ja viehtymys muuta kuin ulkonäköä kohtaan on kovasti haipunut. Silti jokin hänessä vetää puoleensa. Jokin biologiskemiallinen juttu varmaan. Eipä se ja hyvä ulkonäkö minulle riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin todella loukkaantunut jos hän ajattelisi ulkonäöstäni noin. Toisaalta, ihastuin hänessä heti juurikin ulkomuotoon, sitten mielikuviini hänen persoonastaan. Ajan myötä reality kicks in ja viehtymys muuta kuin ulkonäköä kohtaan on kovasti haipunut. Silti jokin hänessä vetää puoleensa. Jokin biologiskemiallinen juttu varmaan. Eipä se ja hyvä ulkonäkö minulle riitä.

        En tarkoittanut että ulkonäöllisesti ei olisi miellyttävä, on vaan erilainen.


    • Anonyymi

      Eihän se ollut mielikuvaa. Vietimme aikaa yhdessä, ja meillä molemmilla oli kivaa ja luontevaa. Minäkin olisin halunnut enemmän kuin ystävyyttä, mutta muistutit aina vaimostasi, joten annoin olla.

      • Anonyymi

        Aloittajalla ei ole vaimoa.


    • Anonyymi

      Ei ole mielestäni hyvä jos ihastuu mielikuvaan, koska se voi olla kaukana totuudesta. Omat ihastukseni kestävät jonkin aikaa ja aina loppuvat ja jossain vaiheessa ihmettelen miksi edes ihastuin kyseiseen ihmiseen. Jos en tunne ihmistä en näe meitä edes mielikuvissa yhdessä.

    • Anonyymi

      Välimatkat on kivoja etäisyyksien lisäksi kun voi jolkotella ne.

      • Anonyymi

        Ehkä, hyvä lenkkireittihän tuossa menee.


    • Anonyymi

      Minusta on hyvä kirjoitus Terveys palstalla otsikolla tietoisuus. Tunsit tuossa henkilössä ykseyden, ei mitään romanttista vaan ykseyden.
      Olette vain samalla tietoisuuden tasolla.
      Monelle pariskunnalle tulee käymään niin, että toinen puolisko kehittyy nopeammin kuin toinen eivätkä he enää tunne yhteenkuuluvuutta. Mutta tietoisuudessa kehittynyt puoliso voi löytää jonkun toisen tietoisen ja tuntee häneen yhteenkuuluvuutta, vaikka kyseessä on VAIN ykseys.

      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen ajatus. Ei huono. Mutta nää palstavinkujat on niin "ennaltamäärätyn" yhden romanttisen rakkausajatuksen sokaisemia, että nehän kauhistuu tuollaisesta. Uskovaisista puhumattakaan. Itse yritän pitää mielen avoimena ja tuo mitä kirjoitit, resonoi jollain tasolla.


    • Anonyymi

      Asutteko lähekkäin? En kiellä ottamasta asiasta selvää, lupaan tulla vastaan, mutta olet jotenkin ollut lukossa viimeksi kun ollaan nähty..

      • Anonyymi

        Sanotaanko että semmoinen maratonin puolikas arviolta, kun en tiedä tarkkaa osoitetta. Tuo lukossa oleminen viimeisellä kerralla pitää paikkansa, en vaan tiedä kumpi sen loppupeleissä aiheutti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaanko että semmoinen maratonin puolikas arviolta, kun en tiedä tarkkaa osoitetta. Tuo lukossa oleminen viimeisellä kerralla pitää paikkansa, en vaan tiedä kumpi sen loppupeleissä aiheutti.

        Minulla vähän pidempi maratoni... ne tunteet joskus lyö ihmisen lukkoon syystä ettei tiedä. Voin vaan kertoa oman kokemukseni.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1479
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1378
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1350
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1304
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe