rankkasateessa peltikaton alla. Sitä haluan nyt ja paljon.
En pyydä paljoa, en halua timantteja, en kuuta taivaalta. Sut vaan ihana.
Haluaisin käpertyä miehen kainaloon
22
399
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä mä oon. Sua varten🤗
- Anonyymi
Ihan miten haluat. Olen sitten H jos kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan miten haluat. Olen sitten H jos kiinnostaa.
Kumpiko teistä on H mies vai nainen?
- Anonyymi
Ei ole suuri toivomus, ansaitset kauniin hetken viipyvän halauksen ja juhlavan illallisen.
https://youtu.be/LT3M86fv1G8- Anonyymi
Häneltä kiitos halaus lämmittäisi kovin.
- Anonyymi
Tää oli kiva!
- Anonyymi
Kiitos. Olet kiva.
- Anonyymi
Haluaisin käpertyä timanttien kanssa peltikaton alle tai muuten dumata tämän miehen itserakkauskirjeen
- Anonyymi
Mikä tuossa aloituksessa noin loukkasi? Uskomatonta porukkaa osa täällä. Kannattaisi varmaan kokeilla jotain vihanhallintakurssia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tuossa aloituksessa noin loukkasi? Uskomatonta porukkaa osa täällä. Kannattaisi varmaan kokeilla jotain vihanhallintakurssia?
Taisi olla epäilys, että mies noita itselleen lähettelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi olla epäilys, että mies noita itselleen lähettelee.
Luuletko etten ymmärtänyt. Joillain on taipumus pitää muita tosi tyhminä täällä. Kertooko se omasta tyhmyydestä vai mistä sitten. Sitä emme saa koskaan tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko etten ymmärtänyt. Joillain on taipumus pitää muita tosi tyhminä täällä. Kertooko se omasta tyhmyydestä vai mistä sitten. Sitä emme saa koskaan tietää.
Niinpä ja viisaat täällä tarkentelee omia epämääräisiä kommenttejaan. Kehuvat muita tyhmiksi, koska käyneet vihanhallintakurssin ja siihenkö se koulutus sitten jäi?
- Anonyymi
Kiva viesti miehelle! Kuka hän onkaan?
- Anonyymi
Kysy irl ja vastaan kyllä. Hyvää yötä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy irl ja vastaan kyllä. Hyvää yötä :)
No, no, no! Naisia kohtaan joka päivä useita ja ainakin kaksi H:ta per päivä. En ala jokaiselle heittää flirttiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, no, no! Naisia kohtaan joka päivä useita ja ainakin kaksi H:ta per päivä. En ala jokaiselle heittää flirttiä.
Jos et arvaa kuka H voisin olla niin ei maksa vaivaa. Ota joku muu vaan.
- Anonyymi
On se kyllä tohon hetkeen kun kirjoitit todella paljon vaadittu! :D
- Anonyymi
Ei se nyt niin päivän päälle olekaan.
- Anonyymi
Ee oo ee.... peltikattoo
- Anonyymi
On peltistä katto ja mukavasti jo aamuaikaisella ropisi, kainalossa oli vain tyyny.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On peltistä katto ja mukavasti jo aamuaikaisella ropisi, kainalossa oli vain tyyny.
Tämä ei ole aloittaja. En huomannut, että aamulla olisi satanut. Joku lainasi tunteitani. Ole hyvä vaan.
- Anonyymi
Käppyrästä ei kuitenkaan irtoa mitään ilman mielikuvitusta 😂🤣😅
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjän sotilaiden raiskaama 1 vuotias poika kuoli vammoihinsa
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fac86480-df24-41b8-be6c-6ab6ff6476e4 Järkyttävää tämä jatkuva raiskaaminen. patriarkka Kirilin mielestä p4256460Lasta odottava Johanna Harlin hehkuu Cannesin juhlissa - Some ylistää: "Maailman kaunein mama"
Oi, mitkä kuvat suoraan Ranskan Rivieralta. Onnea loppuodotukseen, Johanna ja Renny Harlin! Oletko muuten katsonut The Harlins -realityä? Mielipiteit763985- 1132297
Meidän Hanko
Siis toi ämmä. Mitähän Stefu maksoi (ehkä ponin), että astuu tiluksilleen kuittailemaan Sohville. Nyt on pappa siinä kunnossa, että kannattanee olla h1532030Soffe on nähty ulkomaisia lätkänpelaajia vonkaamassa
Mahtaakohan joku huolia?901958Sano mies jotain mistä tietäisin että tykkäät
Olen itse kirjoittanut tosi tunnisteellisesti, tiedät mun naisen olevan täällä, jos olet hän. Ihan siksi että uskallan paremmin irl, jos tiedän että t1751529Onko Suomi huonompi kotimaa kuin Venäjä?
Täällä kirjoittelee muutama ihminen Suomesta siihen sävyyn, että kysymys on pakko esittää. Jos siis vertailet toisiinsa näitä kahta maata, onko Venä4731038Suomen kuherruskuukausi Ukrainan kanssa on ohi. Väitän, että suomalaisia on harhautettu.
Aivan ensimmäiseksi haluan sanoa, että jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Voi myös olla sitä mieltä, että saa haluta Suomen liittymistä Natoon. Enne237991- 93974
- 27960