Kuolinpesien tyhjentäjät

Anonyymi

Joku voi käyttää hyväksi ihmisen surua tai tietämättömyyttä kuolinpesälle kuuluvien tavaroiden todellisesta arvosta. Joku voi ostaa niitä pilkkahinnalla ja myydä eteenpäin isolla voitolla. Jos sanoo tekevänsä tyhjennyksiä luottamuksella, on se vain ilmoittajan oma sanonta. Muuthan ne määrittelee, onko ihminen luotettava, oma ilmoitus ei riitä. Kukapa sanoisikaan olevansa epäluotettava? Vuosien kokemuskaan ei kerro mitään rehellisyydestä. Hyvä kello kauas kuuluu, paha kauemmaksi.

19

660

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuultu tuommoisesta ihmisestä. Ei vain epämääräisiä huhuja ko. tekemisistä vaan eri henkilöiden kertomia tositapauksia.

• Anonyymi

Kerrotko tarkemmin. Olisi tarve mökin tyhjennykseen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen toiminut täällä Iisalmessa,ja toimin edelleenkin. En tiedä näistä kirjoittajista kirjoittaa täyttä p..... Tuhansia tyhjennyksiä tehnyt ja kaikki mitä on sovittu niin tehty on, ei ole mitään surevia ollut. Perikunnan kanssa sovittu tyhjennys, ja niin tehty on kuin ollaan sovittu. Joka täällä valittaa jostrain niin soittakaa suoraan mulle 0465310664 niin kertokaa mitä mukamas olen väärin tehnyt. Minua on kehuttu joka kerta lehtien kirjoituksia myöten. Minä teen luottamuksella ja siihen tämä työ johtaa. Kaikki on olleet tyytyväisiä toimintaani, en tiedä enkä ymmärrä näitä kirjoittajia Soittakaa valittajat niin tiedän mistä valitatte. Tv Luottamuksella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tehnyt 20v tätä ammattia teen edelleenkin jatkuvasti, pääsiäisen jälkeen jo tullut 4 tyhjennystä ja jatkuvasti riittää näitä kun tekee mitä sovittu on. On muita jotka ei tee näitä luottamuksella, on monenlaista yrittäjää olen jatkuvasti saannut kiitoksia töistä. Soita niin sovitaan lisää 0465310664

• Anonyymi

Voitko soitta minulle ja kertoa noi puheet , ei sun tarvitsee valehdella täällä jos sun pokkas riittää soita 0465310664 ilmoitan tällä sivulla että tuleeko näiltä valehtelijoilta soittoja uskaltaako suoraan totuutta puhua helppo on täällä valehdella kerro mulle yksikin tositapaus.

• Anonyymi

MIKSI NÄMÄ VALITTAJAT EIVÄT SOITA SUORAAN MULLE, TÄÄLLÄ ON HELPPO KIRJOITTAA VALEITA. YKSIKÄÄN EI OLE SOITTANUT MINULLE, EI OLE ERIHENKILÖT TOSITAPAUKSISTA SOITTANEET MULLE SUORAAN ASIASTA JOS ON JOTAIN VALITTAMISTA. MINÄ TEEN SITEN MITEN SOVITAAN KENELLÄKÄÄN EI OLE OLLUT VALITTAMISTA TÄMÄN 20v AIKANA. JOTEN TE SUUNSOITTAJAT KATEELLISET OLKAA OMISSA OLOISSA VAAN ÄLKÄÄ VALEITA LEVITTÄKÖÖ TV LUOTTAMUKSELLA Näitten kirjoitusten aikaan tuli taas 2 eri tyhjennystä siinä on taas näille valittelijoille ihmettelemistä, kun tekee mitä luvattu on niin näitä riittää tyhjentämisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen toiminut täällä Iisalmessa,ja toimin edelleenkin. En tiedä näistä kirjoittajista kirjoittaa täyttä p..... Tuhansia tyhjennyksiä tehnyt ja kaikki mitä on sovittu niin tehty on, ei ole mitään surevia ollut. Perikunnan kanssa sovittu tyhjennys, ja niin tehty on kuin ollaan sovittu. Joka täällä valittaa jostrain niin soittakaa suoraan mulle 0465310664 niin kertokaa mitä mukamas olen väärin tehnyt. Minua on kehuttu joka kerta lehtien kirjoituksia myöten. Minä teen luottamuksella ja siihen tämä työ johtaa. Kaikki on olleet tyytyväisiä toimintaani, en tiedä enkä ymmärrä näitä kirjoittajia Soittakaa valittajat niin tiedän mistä valitatte. Tv Luottamuksella

Hah,hah.

• Anonyymi

Mökkien tyhjentämisiä tekee jotkut yhdistykset ja hyväntekeväisyysjärjestöt. Mieti millaiseen tarkoitukseen haluat lahjoittaa hyväkuntoiset tavarat, jos niitä siellä on. Voit kysyä järjestöiltä etukäteen mihin käyttävät myyntirahat. Jos mökissäsi on vain rikkinäistä, likaista roinaa, joudut itse maksumieheksi. Yhdistykset tyhjentävät tuollaisiakin mökkejä, tietysti korvausta vastaan. Lisäksi sekajätteen vienti kaatopaikalle on maksullista, kallistunut ennestään.

• Anonyymi

Kyl mää luottamuksella puuhailen, itteeni vaan luotan.

• Anonyymi

Toisen kuolema on toisen leipä.

• Anonyymi

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa?

• Anonyymi

Jep ja ostaa vahingossa nämä tyhjentäjät myös varastettua tavaraa esim toinen osapuoli myy toisen osapuolen poissa ollessa tavarat mitkä kuuluu toiselle

• Anonyymi

No tuon itseänsä kehuvan "tyhjentäjän" tyyli on tuttu, jos jostain valitat, niin raivo repee ja valittamisen aihetta on ollut monilla, tästä henkilöstä paljon juttua ollut aikoinaan.

• Anonyymi

Onks televisio se mikä aina yleensä ekana jos ?.

• Anonyymi

Ootteko soittanu tuohon numeroon?

• Anonyymi
      UUSI

Reagointitapa merkkaa paljon. Kun se on jankutusta, itsensä kehumista ja hyökkäävä tyyli, se kertoo jo tarpeeksi. Ei kiinnostusta kuulla enää samaa puhelimessa.

• Anonyymi
      UUSI

Sehän siinä on tarkoituskin, että tyhjentäjä hyötyy siitä työstä. Ei kai kukaan ole valmis tekemään tuollaista siivousta ilman voittoa. Joku tavara tuottaa voittoa, ja suurin osa tuottaa tappiota, kun sen joutuu kierrättämään. Jos tyhjennät ensin itse arvokkaammat tavarat, niin eihän silloin tyhjentäjälle jää mitään voiton mahdollisuutta.

• Anonyymi
        UUSI

Jos joku kuolee niin pesänselvittäjähän siihen ensin täytyy määrätä ja se määrittää kuolinpesänarvon jonka perilliset sitten jakavat keskenään perintökaarien mukaisesti huipputarkasti järjestäytyneesti.

• Anonyymi
      UUSI

Mitä te myytte tavaroitanne jos pitää täällä itkeä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sinulla nainen sen miehen kanssa ihan älytön juttu?

Vai mitä se tämä kaikki teidän pelinne täällä oikein on? Jospa se on vain sellaista kevyttä ja ohimenevää ihastumista..? Taitaa olla. Niin minä nyt vä
      Ikävä
      132
      2087
    2. Oho! Susanna Laine Puoli seiskassa: "Kuinka outoo..." - Anniina Valtoselta suloinen viesti

Herttaista meininkiä Susanna ja Anniina! Kunnon naisenergiaa ja toisen tsemppaamista! Susanna Laine on juontaja ja näyttelijä, joka juonsi Puoli seit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      1501
    3. Uskallatko laittaa tuntomerkkejä

Samaan kommenttiin sekä itsestäsi, että kaivatustasi?
      Ikävä
      56
      1012
    4. Lopullinen varmistus. Suomi ja Ruotsi eivät liity Natoon

Suomen ja Ruotsin liittyminen Natoon on estetty Erdoganin toimesta: https://www.is.fi/politiikka/art-2000008826412.html Tämä on pieni askel Erdogani
      Maailman menoa
      357
      912
    5. Karmeita juttuja tapahtuu

Pyöräilijä kuoli törmättyään betoni­porsaaseen alikulku­tunnelissa Kankaanpäässä – Tunneli oli pimeä, koska edellis­yönä oli alkanut ”kesä­sammutus”.
      Kankaanpää
      31
      839
    6. 188 - 8 oli Natoäänestyksen tulos eduskunnassa

Nytkö sitten pulinat pois, kun on kansan(edustajat) puhuneet. Poissa oli 3 kansanedustajaa.
      Maailman menoa
      416
      829
    7. Taidat mies olla sellainen

että minne menetkin,saat naiset ihastumaan itseesi.....vähän luulen,että useampi nainen on jäänyt kiinni sinuun....olet lempeä ja itsevarma,hymyilet j
      Ikävä
      33
      828
    8. Miksi syntymättömien lasten oikeutta elämään puolustavat saamme kurat niskaamme?

😏 Eikö yhteiskunnan tule puolustaa sen heikoimpia ja seuraavaa sukupolvea joka tilanteessa?
      Luterilaisuus
      477
      809
    9. Rantis vähän pyöristynyt?

Nikosta nyt tänään julkaistut kuvat näyttävät hänen olevan varsin hyvävointisen näköinen. Syyttäjähän ei vaadi hänelle lisää vankeutta tästä toisen s
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      784
    10. Älä luovuta vielä

jos vaan tykkäät. Otan yhteyttä jossain vaiheessa (mieheen), jos tää ei muuten onnistu.
      Ikävä
      51
      686
    Aihe