Joku voi käyttää hyväksi ihmisen surua tai tietämättömyyttä kuolinpesälle kuuluvien tavaroiden todellisesta arvosta. Joku voi ostaa niitä pilkkahinnalla ja myydä eteenpäin isolla voitolla. Jos sanoo tekevänsä tyhjennyksiä luottamuksella, on se vain ilmoittajan oma sanonta. Muuthan ne määrittelee, onko ihminen luotettava, oma ilmoitus ei riitä. Kukapa sanoisikaan olevansa epäluotettava? Vuosien kokemuskaan ei kerro mitään rehellisyydestä. Hyvä kello kauas kuuluu, paha kauemmaksi.
Kuolinpesien tyhjentäjät
56
4104
Vastaukset
- Anonyymi
Kuultu tuommoisesta ihmisestä. Ei vain epämääräisiä huhuja ko. tekemisistä vaan eri henkilöiden kertomia tositapauksia.
- Anonyymi
Kerrotko tarkemmin. Olisi tarve mökin tyhjennykseen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko tarkemmin. Olisi tarve mökin tyhjennykseen..
Olen toiminut täällä Iisalmessa,ja toimin edelleenkin. En tiedä näistä kirjoittajista kirjoittaa täyttä p..... Tuhansia tyhjennyksiä tehnyt ja kaikki mitä on sovittu niin tehty on, ei ole mitään surevia ollut. Perikunnan kanssa sovittu tyhjennys, ja niin tehty on kuin ollaan sovittu. Joka täällä valittaa jostrain niin soittakaa suoraan mulle 0465310664 niin kertokaa mitä mukamas olen väärin tehnyt. Minua on kehuttu joka kerta lehtien kirjoituksia myöten. Minä teen luottamuksella ja siihen tämä työ johtaa. Kaikki on olleet tyytyväisiä toimintaani, en tiedä enkä ymmärrä näitä kirjoittajia Soittakaa valittajat niin tiedän mistä valitatte. Tv Luottamuksella
- Anonyymi
MIKSI NÄMÄ VALITTAJAT EIVÄT SOITA SUORAAN MULLE, TÄÄLLÄ ON HELPPO KIRJOITTAA VALEITA. YKSIKÄÄN EI OLE SOITTANUT MINULLE, EI OLE ERIHENKILÖT TOSITAPAUKSISTA SOITTANEET MULLE SUORAAN ASIASTA JOS ON JOTAIN VALITTAMISTA. MINÄ TEEN SITEN MITEN SOVITAAN KENELLÄKÄÄN EI OLE OLLUT VALITTAMISTA TÄMÄN 20v AIKANA. JOTEN TE SUUNSOITTAJAT KATEELLISET OLKAA OMISSA OLOISSA VAAN ÄLKÄÄ VALEITA LEVITTÄKÖÖ TV LUOTTAMUKSELLA Näitten kirjoitusten aikaan tuli taas 2 eri tyhjennystä siinä on taas näille valittelijoille ihmettelemistä, kun tekee mitä luvattu on niin näitä riittää tyhjentämisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen toiminut täällä Iisalmessa,ja toimin edelleenkin. En tiedä näistä kirjoittajista kirjoittaa täyttä p..... Tuhansia tyhjennyksiä tehnyt ja kaikki mitä on sovittu niin tehty on, ei ole mitään surevia ollut. Perikunnan kanssa sovittu tyhjennys, ja niin tehty on kuin ollaan sovittu. Joka täällä valittaa jostrain niin soittakaa suoraan mulle 0465310664 niin kertokaa mitä mukamas olen väärin tehnyt. Minua on kehuttu joka kerta lehtien kirjoituksia myöten. Minä teen luottamuksella ja siihen tämä työ johtaa. Kaikki on olleet tyytyväisiä toimintaani, en tiedä enkä ymmärrä näitä kirjoittajia Soittakaa valittajat niin tiedän mistä valitatte. Tv Luottamuksella
Hah,hah.
- Anonyymi
Mökkien tyhjentämisiä tekee jotkut yhdistykset ja hyväntekeväisyysjärjestöt. Mieti millaiseen tarkoitukseen haluat lahjoittaa hyväkuntoiset tavarat, jos niitä siellä on. Voit kysyä järjestöiltä etukäteen mihin käyttävät myyntirahat. Jos mökissäsi on vain rikkinäistä, likaista roinaa, joudut itse maksumieheksi. Yhdistykset tyhjentävät tuollaisiakin mökkejä, tietysti korvausta vastaan. Lisäksi sekajätteen vienti kaatopaikalle on maksullista, kallistunut ennestään.
- Anonyymi
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa?
- Anonyymi
Jep ja ostaa vahingossa nämä tyhjentäjät myös varastettua tavaraa esim toinen osapuoli myy toisen osapuolen poissa ollessa tavarat mitkä kuuluu toiselle
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Jep, tyhjentäjä kävi arvioimassa, ei tullut kauppoja. Kas kummaa, varasto oli tyhjentynyt itsestään pari viikkoa myöhemmin…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, tyhjentäjä kävi arvioimassa, ei tullut kauppoja. Kas kummaa, varasto oli tyhjentynyt itsestään pari viikkoa myöhemmin…
Kuopiolainen lopeta tämä ihmisten morkkaaminen.
- Anonyymi
No tuon itseänsä kehuvan "tyhjentäjän" tyyli on tuttu, jos jostain valitat, niin raivo repee ja valittamisen aihetta on ollut monilla, tästä henkilöstä paljon juttua ollut aikoinaan.
- Anonyymi
Onks televisio se mikä aina yleensä ekana jos ?.
- Anonyymi
Ootteko soittanu tuohon numeroon?
- Anonyymi
Reagointitapa merkkaa paljon. Kun se on jankutusta, itsensä kehumista ja hyökkäävä tyyli, se kertoo jo tarpeeksi. Ei kiinnostusta kuulla enää samaa puhelimessa.
- Anonyymi
Sehän siinä on tarkoituskin, että tyhjentäjä hyötyy siitä työstä. Ei kai kukaan ole valmis tekemään tuollaista siivousta ilman voittoa. Joku tavara tuottaa voittoa, ja suurin osa tuottaa tappiota, kun sen joutuu kierrättämään. Jos tyhjennät ensin itse arvokkaammat tavarat, niin eihän silloin tyhjentäjälle jää mitään voiton mahdollisuutta.
- Anonyymi
Jos joku kuolee niin pesänselvittäjähän siihen ensin täytyy määrätä ja se määrittää kuolinpesänarvon jonka perilliset sitten jakavat keskenään perintökaarien mukaisesti huipputarkasti järjestäytyneesti.
- Anonyymi
On yksi joka ymmärtää tämän tarkoitusta perikunta ottaa arvokkaimmat loput tyhjentäjälle. Täällä haukutaan väärälle ihmiselle joka tekee tätä työtä Iisalmessa kun ollaan kateellisia joka asiassa jos hankit euron enemmän niin on kateellisia rupekaa tyhjentämääm valittajat näitä niin katotaan rikastutteko. Kaikki pesien tyhjennykset tulee rehellisesti tyhjennettyä kaikki perikuntalaiset ovat olleet ttyytyväisiä. Parasta aikaa menossa kaksi taloo ja koko aika tulee lisää tyhjennyksiä. Se kun sovitaan alussa niin ei tule mitään jälkisanomista. Tälle valittajalle soita mulle suoraan tiedät numeron
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On yksi joka ymmärtää tämän tarkoitusta perikunta ottaa arvokkaimmat loput tyhjentäjälle. Täällä haukutaan väärälle ihmiselle joka tekee tätä työtä Iisalmessa kun ollaan kateellisia joka asiassa jos hankit euron enemmän niin on kateellisia rupekaa tyhjentämääm valittajat näitä niin katotaan rikastutteko. Kaikki pesien tyhjennykset tulee rehellisesti tyhjennettyä kaikki perikuntalaiset ovat olleet ttyytyväisiä. Parasta aikaa menossa kaksi taloo ja koko aika tulee lisää tyhjennyksiä. Se kun sovitaan alussa niin ei tule mitään jälkisanomista. Tälle valittajalle soita mulle suoraan tiedät numeron
Hyvä kirjoitus näillä sivuilla käyvät kateelliset ja paskan kirjoittajat. Jotka haukkuvat toisia syyttömästi.
- Anonyymi
Mitä te myytte tavaroitanne jos pitää täällä itkeä
- Anonyymi
Kateellisia riittää kun he eivät osaa tehdä töitä.
- Anonyymi
Täällä Iisalmessa ei ole kuin kateellisia, tehkää itte tätä hommaa kanna 4 kerroksesta kaikki tavarat alas ja ei ole hissiä, etkä saa muuta kun työn ilon siitä. Niin rupekaa vaan valittajat tekemään mulle sopii hyvin tämä vaihto, niin katsotaan miten se valittajilta sujuu. Ei kannata valittaa jos et tiedä mihinkä joudut,ei ole vieläkään yksikään valittaja soittanut ja kertonut mitä olen väärin tehnyt tekee mitä lupaa niin kaikki menee hyvin ja teenkin jatkossa samalla tavalla terveiset valittajille. Jos tunnette minut tulkaa suoraan minulle valehtelemaan.
- Anonyymi
Tämän tyhjentäjän nimen alkukirjain niin selviää. Jotain ei se aina leiville lyö jos esim kirpparillakin myy noita tavaroita pois ketään pakoteta myymään viekööt jokainen kaatikselle jos hirvittää myydä tyhjentäjälle roinat
- Anonyymi
Ainakin saa halvalla sätkäpapereita jos ei muuta positiivista
- Anonyymi
Onks kiertyny espanjalaista sombreeroo sovitukseen ?.
- Anonyymi
Missäs vaiheessa uskottumies pitää olla vai oliko se jotain muuta juttua jo se.
- Anonyymi
Entinen meininki ko.ihmisellä kuuluu jatkuvan.
- Anonyymi
Tyypillistä suomalaista kateutta. Paljon pitäisi maksaa ja myydä sitten halvalla niin tulisi kiitosta, mutta millä sitten elät? Harvoinpa taitaa kuolinpesässä mitään kovin arvokasta olla. Paljonko maksat ikivanhasta patjasta ja rikkinäisistä astioista sekä alumiinisesta kahvipannusta? Anna nyt reilu tarjous.
- Anonyymi
On niissä k-pesissä monesti arvokasta, aina ei omistajat ymmärrä tai hakija vähättelee. Kamalaa on vaikka, jos joku vie pois sellaistakin, mitä ei ollut sovittu vietäväksi pois. Muka väärinkäsitys tai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On niissä k-pesissä monesti arvokasta, aina ei omistajat ymmärrä tai hakija vähättelee. Kamalaa on vaikka, jos joku vie pois sellaistakin, mitä ei ollut sovittu vietäväksi pois. Muka väärinkäsitys tai.
Ai niin, unohtui peltinen yöastia ja silmälasit kyllä tuosta jo kertyy sievoinen summa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin, unohtui peltinen yöastia ja silmälasit kyllä tuosta jo kertyy sievoinen summa.
Älä ny vähättele, katoitko sen patjan sisään, ties mikä rahakätkö ois löytyis. Tosta peltisestä yöastiasta vois joku keräilijä maksaa sievoisen summan, kunhan ensin tyhjennät senkin.
- Anonyymi
Entä, jos samainen tunnettu ukkeli naplailee hintalappuja pois tuotteista ostaessaan itse ja sit väittää ihan muuta, yrittää vaan saada tavaraa taas pilkkahintaan, jotta voi myydä hyväuskoisille, hinnoista tietämättömille ihmisille kallimmalla??
Missä OMATUNTO?- Anonyymi
En ole kuolinpesien ostaja, enkä aio sellaiseksi ryhytyäkään. Sinulle pitäisi
tehdä OMANTUNNON ohitusleikkaus, niin hirveä kateus paistaa kirjoituksessasi.
Mikä estää itseäsi kerailemästä kirpputoreilta 1-5- euroan arvosta krääsää,
ja sitten yrität myydä niitä "hyväuskoisille" 10-20 euron hintaan.
Ryhdy itse ostamaan kuolinpesien irtaimistoja, kun olet noin huippukateellinen.
Möihän entinen turkiskauppias kaksi oravannahkaa yhtenä!
- Anonyymi
Onko normaalin ihmisen käytöstä ottaa hintalappuja pois tavaroista ennen kassalle menoa?
- Anonyymi
Niin , ja perikunnan osakas arvioi useamman kaman mittaamattoman arvokkaaksi .
- Anonyymi
Ei ole normaalin, rehellisen ihmisen käytöstä ottaa pois mitään hintalappuja ennen maksua. Kuka hel...ti voi tuollaista puolustaa, kysyn vaan !!!!
- Anonyymi
Miksi kuolinpesistä ei perikunta huolehdi. Itketään sitten jälkeenpäin että "halvalla saivat ja kalliilla möivät pois".
Kyllä nämä firmat jotka kuolinpesiä tyhjentää niin on niiden leipänsä saatava, työtänsä tekee, homma loppuu lyhyeen jos kuolinpesän tavaroista kova summa maksetaan ja sitten samaan hintaan myydään pois tai jopa tappiolla. Eihän siinä ole mitään järkeä.
Kokeilkaa itse millaista se on. Pyöritellä samanlaisia lasiesineitä mitä kaikilla on kaapit täynnä. - Anonyymi
Kuolinpesiä tyhjentävät "firmat" on ehkä eri juttu kuin nuo "yksityisyrittäjät,," joista ainakin joku on oikeesti paikkakunnalla tunnettu, mutta aina vaan röyhkeydellään eteenpäin menevä pyrkivä. Voi A.N.
Ihan ääliö. - Anonyymi
Ja mainostaa vielä siivoovansa myyntikuntoon, sitä ei todellakaan tee! Ei siivoa ollenkaan. Kamat vaan ulos ja sillä selvä, jos kysyt siivouksen perään, tulee lankoja pitkin päälle, haukkuu ja solvaa. Aggressiivinen tyyppi.
- Anonyymi
Jassoo että sellainen tapaus. Tuo siivous onkin sellainen juttu että jotkut luulee että se on sitä kun lakaistaan tai imuroidaan suurpiirteisesti niin siinä se on.
Kyllä siivoukseen kuuluu myös että pyhitään pölyt, pestään lattiat ja joka nurkka ja kaapit myös, WC pönttö pestään ja eritoten keittiö. Yleensä kun vetää "siivotussa" asunnossa lattialieden pois paikoiltaan niin sieltä se sotku löytyy ja toinen on keittiön altaan alla oleva kaappi missä ollut roskis/biojäteastia yms.
- Anonyymi
Hanhijäkälän bisnesviikot vain suojelualueille.
- Anonyymi
Eiköhän se myyjän asia ole huolehtia että ei vie arvokamoja pois mukanaan Se on voi voi jäljestä itkeä vaan tuo hintalappujen repiminen menee yli jos totta on ja pilaa kyllä kirpputorien maineen jos ostaa halvalla myy kalliimmalla samalla kirpputorilla vaikka kierrän kaukaa sellaiset pöydät kyllä mitkä on jälleenmyyjien pöytiä
- Anonyymi
Niin ja jos ei arvoesineitä halua viedä pois niin turha sitten surkutella.
Monelle kuolinpesän osakkaalle esineillä ja huonekaluilla on tunnearvosvja se nostaa heidän pyytämäänsä hintaa ja heistä tuntuu että kaikki viedään liian halvalla.
Kokeilisivat itse ostaa jonkun esineen ja yrittää myydä sitä sitten voitolla pois.
- Anonyymi
Loppusiivouksien tekemisen lupaajien on syytä ottaa selville, mitä hänen kuuluu tehdä. Lattian lakaisu taikka imurointi ei riitä. Pintojen ja kaappien pesut, pölyjen pyyhkimiset. Erityishuomio vessan ja keittiön puhdistamiseen.
Jos ei viitsi tai jaksa olla huolellinen, ei pidä edes luvata ko.palvelua. - Anonyymi
On se an ihmetyyppi. Jaksaa vaan aina arvostella, haukkua ja nälviä. Omat tavarat kehutaan, muiden myymät haukutaan. Eikö ikinä opi alkeellisimpiakaan käytöstapoja? Ystävystyin toisesta maasta tulleen kanssa. Ihmetteli mikä tuo mies. Kerroin mitä tiesin.
- Anonyymi
Vieläkö tää rotta tekee kauppaa
- Anonyymi
Ei niillä rikastu turha kadehtia paitsi yksi henkilö myy paljon tavaraa myös Facebookin kirppareilla maksaakohan veroja on ammattimaista touhua
- Anonyymi
Eräässä kokonaan toiseen aihepiiriin kuuluvaa kommenttia seuraavaksi. Yleensä helppo saapua johtolanganpäähän josta loppupeleissä kysymys aina ympäriinsä mikäli, kaikenlaisen subjektiivisen näkemyksen pois karsiminen on ensin havaittavana. Mutta ei liity tähän asiaan aivan suorasti mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräässä kokonaan toiseen aihepiiriin kuuluvaa kommenttia seuraavaksi. Yleensä helppo saapua johtolanganpäähän josta loppupeleissä kysymys aina ympäriinsä mikäli, kaikenlaisen subjektiivisen näkemyksen pois karsiminen on ensin havaittavana. Mutta ei liity tähän asiaan aivan suorasti mitenkään.
Mitä yrität selittää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä yrität selittää?
Tännekkö pelkästään kirjoittelit.
- Anonyymi
Kuka olisikaan niin hullu että tyhjentää kuolinpesän ja maksaa siitä kuolinpesälle liki saman summan mitä tavaroiden myymisestä saa?
Suurin osa on kumminkin jotai mariskooleja, laseja, purnukoita yms krääsää.
Kuolinpesän perijöillä kun on tavaroihin tunnearvoa.
Jos nyt joukkoon osuu muutama arvokkaampi tavara niin siitä se kuolinpesän ostaja leipänsä tienaa, ei ole mikään kultakaivos.
Jos kerran kuolinpesän perijät on sitä mieltä että halvalla menee kalliit tavarat niin miksi ette itse myy niin ei tarvitse itkeä. - Anonyymi
Maksaakohan kuolinpesän tyhjentäjät (jotkut yksityishenkilöt siis) veroja voitoistaan ja onko heillä yrittäjätunnus ym.
- Anonyymi
No ei tietenkään
- Anonyymi
Se selvii pyytämällä kuitin. Menee verottajan tietoon kun haet kotitalousvähennystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se selvii pyytämällä kuitin. Menee verottajan tietoon kun haet kotitalousvähennystä.
Jos ostat kirpputorilta tai pesäntyhjeltäjältä esim, 20 euron arvoisen tuolin ja
saat siitä kuitin, paljonko saat siitä veroetua itsellesi?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332