Boris J. on kovin aktiivinen

Anonyymi

kiertelemään pohjoisempia EU-maita ja turvatakuita antamaan.

70

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Harvinaisen aktiivinen tässä asiassa. Haluaako hän erikoistullisopimuksia
      Suomen ja Britannian välille, kun Britanniassa ei nyt tavara liiku niinkuin
      EU:n aikana.
      Aina kun poliitikko on aktiivinen jotainhan etua se haluaa.
      Mutta hyvä näin, että turvatakuita tarjotaan !

      • Anonyymi

        Kuulkaa britteihin yritti eläin uhraajat tunkeutua ilmaista ruokaa syömään niin että repivät rekkakuskin pois ohjaamosta ja lähtivät ajamaan rajan yli ihmiset kuormassa. Laittomasti toimimalla saa aikaan vihaa silmä silmästä auto autosta kuorma auto kuorma autosta ...siksi he nimittäin meni asuntoihin heitti alkuperä asukkaat ulos uhrasivat elukoita siellä ja alkoivat kirota kun asumistuki ei kattanutkaan koko vuokraa. Näin arabia toimii. Tehän tiedätte että joka maassa on oma systeemi sen maan asukkaille eikä muille. Ne edut kuuluu vain alkuperä asukkaille ja yleensä tehdään töitä maksetaan palkalla asuminen ja tuet on vain siihen jos ei ole työtä. Näin se on kaikissa maissa mutta varastamaan on lähdetty muilta muista maista. Elämä on kaikkialla ihan samaa tehdään työtä maksaan vuokra.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Venäjän rosvo- ja raiskausarmeijaan ei haluta tulla liitetyksi.

      • Anonyymi

        Muslimi juutalaiset raiskaus armeijat budhalaiset ....


      • Anonyymi

        Varastelu on itämaiden uskontojen ikävä käytös.


    • Anonyymi

      Boris on kuin Muppet-sarjassa ollut ruotsalainen rumpali!


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        B. Tuulitukka tykkää soudella...
        Ohikulkija

        Minkähänlainen tukkaluomus teillä on itsellänne, onko harmaata, kaljua vai muuten vain takkuista, rasvaista, hilseistä? Laittakaa kuva, niin kerrotaan tärkeänä tietona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkähänlainen tukkaluomus teillä on itsellänne, onko harmaata, kaljua vai muuten vain takkuista, rasvaista, hilseistä? Laittakaa kuva, niin kerrotaan tärkeänä tietona.

        Silkkiä, suutelen soutelua mieluummin.
        Ohikulkija


      • Anonyymi

        Ei oo selvinnyt onko se peruukki


      • Anonyymi

        Eiks se ollu kokki?


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Hänellä kai on sellainen "kampautumattomien hiusten syndrooma" niinkuin tuolla videon pikkupojalla.

        https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/a/2514a29b-d250-498d-bc84-c05f1dbb9d0a

        Mahtaisikohan hänen pehkonsa pysyä kurissa millään hiuslakallakaan.

        Kampautumattomien. Onneksi nykyään on noita kampausgeelejä ja nesteitä millä saa vaikka millaisen kampauksen kampautumattomiin......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkähänlainen tukkaluomus teillä on itsellänne, onko harmaata, kaljua vai muuten vain takkuista, rasvaista, hilseistä? Laittakaa kuva, niin kerrotaan tärkeänä tietona.

        Tärkeintä on rakkaus sanoi Jeesus Nasaretilainen.


    • Anonyymi

      Boris tempaisee vähän väliä kaikkea sellaista millä saa omia hölmöilyjään taas hetkeksi painettua sivuun...menee vaikka soutelemaan ilman pelastusliivejä.
      Nämä turvatakuut ovat käytännössä silkka vitsi!

      • Tosipaikan tullen voi vedota siihen, että ei se sopimus ole laillisesti sitova.

        Katsoin niitä soutelukuvia Harpsundin eri vieraista, joita siellä on käynyt soutelemassa. Ei niillä ole tainnut pelastusliivejä olla aikaisemmillakaan soutajilla/soudettavilla. Anderssonskan henki näkyy olevan niin arvokas, että hänellä oli.
        Onhan siinä kuitenkin aina hengenpelastajat lähistöllä veneineen, jos sattuu vene keikahtamaan tai vahingossa potkaisee tapin irti pohjasta niin että joutuu uimasilleen.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Tosipaikan tullen voi vedota siihen, että ei se sopimus ole laillisesti sitova.

        Katsoin niitä soutelukuvia Harpsundin eri vieraista, joita siellä on käynyt soutelemassa. Ei niillä ole tainnut pelastusliivejä olla aikaisemmillakaan soutajilla/soudettavilla. Anderssonskan henki näkyy olevan niin arvokas, että hänellä oli.
        Onhan siinä kuitenkin aina hengenpelastajat lähistöllä veneineen, jos sattuu vene keikahtamaan tai vahingossa potkaisee tapin irti pohjasta niin että joutuu uimasilleen.

        Kuvailisitko vielä oman tukkasi.

        Niin saadaan perehdyttyä siihenkin tärkeään asiaan.
        Mitähän muita kuvia olet katsellut ja mihin tulokseen olet tullut?

        Tärkeitä asioita kas tiedottaa näin vakavassa maailmanpoliittisessa tilanteessa, ovat todella oleellisia!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuvailisitko vielä oman tukkasi.

        Niin saadaan perehdyttyä siihenkin tärkeään asiaan.
        Mitähän muita kuvia olet katsellut ja mihin tulokseen olet tullut?

        Tärkeitä asioita kas tiedottaa näin vakavassa maailmanpoliittisessa tilanteessa, ovat todella oleellisia!

        Tukkani?
        Siitä sopimuksesta ja Harpsundin soutelijoista tuossa kirjoitin. Nousiko sinulla siitä tukka pystyyn?


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Tukkani?
        Siitä sopimuksesta ja Harpsundin soutelijoista tuossa kirjoitin. Nousiko sinulla siitä tukka pystyyn?

        Niin ja Borisin tukasta kirjoitit myös.
        Kun aina arvostelet muita, niin voisitpa kertoa sinäkin vastavuoroisesti omasta tukasta.
        Pääseevät muut arvostelemaan sinun tukkaasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja Borisin tukasta kirjoitit myös.
        Kun aina arvostelet muita, niin voisitpa kertoa sinäkin vastavuoroisesti omasta tukasta.
        Pääseevät muut arvostelemaan sinun tukkaasi.

        Et siihen kommenttiin vastannut.

        Mitä minä nyt jatkuvasti omasta tukastani kirjoittaisin. Kyllä se kerran viikossa saa riittää. Katsotaan sitten ensi viikolla uudestaan.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17421077/carmen-lamporullat


      • Anonyymi

        Uimataitoinen ei tarvi liivejä vaan ui maihin kannattaa käydä uimakoulussa.


      • Anonyymi

        Boris ei kai ole kristitty mutta on kallellaan Jeesuksen suuntaan.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Tosipaikan tullen voi vedota siihen, että ei se sopimus ole laillisesti sitova.

        Katsoin niitä soutelukuvia Harpsundin eri vieraista, joita siellä on käynyt soutelemassa. Ei niillä ole tainnut pelastusliivejä olla aikaisemmillakaan soutajilla/soudettavilla. Anderssonskan henki näkyy olevan niin arvokas, että hänellä oli.
        Onhan siinä kuitenkin aina hengenpelastajat lähistöllä veneineen, jos sattuu vene keikahtamaan tai vahingossa potkaisee tapin irti pohjasta niin että joutuu uimasilleen.

        Riippuu vaatteista paksu takki imee vettä siksi on liivi tai ei osaa uida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvailisitko vielä oman tukkasi.

        Niin saadaan perehdyttyä siihenkin tärkeään asiaan.
        Mitähän muita kuvia olet katsellut ja mihin tulokseen olet tullut?

        Tärkeitä asioita kas tiedottaa näin vakavassa maailmanpoliittisessa tilanteessa, ovat todella oleellisia!

        Onpa hauskat hiukset Boris onkohan lapsillaan samanlaiset ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja Borisin tukasta kirjoitit myös.
        Kun aina arvostelet muita, niin voisitpa kertoa sinäkin vastavuoroisesti omasta tukasta.
        Pääseevät muut arvostelemaan sinun tukkaasi.

        Aika hauskat hiukset saattaa olla peruukki tai jos aidot kaikki tietää kyllä Boris on juutalaisilla yleinen nimi .


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Et siihen kommenttiin vastannut.

        Mitä minä nyt jatkuvasti omasta tukastani kirjoittaisin. Kyllä se kerran viikossa saa riittää. Katsotaan sitten ensi viikolla uudestaan.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17421077/carmen-lamporullat

        Lämpörullat meiltä varasti juutalaiset kyllä vaparihellaria mutta koirakin ne varasti jopa paperit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvailisitko vielä oman tukkasi.

        Niin saadaan perehdyttyä siihenkin tärkeään asiaan.
        Mitähän muita kuvia olet katsellut ja mihin tulokseen olet tullut?

        Tärkeitä asioita kas tiedottaa näin vakavassa maailmanpoliittisessa tilanteessa, ovat todella oleellisia!

        Maan päällä vakavia asioita on naisvihaajat joukkoraiskaajat ihmiskauppa ja varastetun kuljetus sekä väärennökset piraatit eutanasiamurhaajat ja toisten maiden varastelu ja avaruus saaste teollisuus saaste ydinvoiman ympäristö tuhot ja säteilyt.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Tukkani?
        Siitä sopimuksesta ja Harpsundin soutelijoista tuossa kirjoitin. Nousiko sinulla siitä tukka pystyyn?

        Hyvä diili onkin saadaan väriä tylsyyteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja Borisin tukasta kirjoitit myös.
        Kun aina arvostelet muita, niin voisitpa kertoa sinäkin vastavuoroisesti omasta tukasta.
        Pääseevät muut arvostelemaan sinun tukkaasi.

        Nätti tukka. Onko värjätty vai aito.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Boris ei kai ole kristitty mutta on kallellaan Jeesuksen suuntaan.

        Kyllä hän kristitty on.
        Anglikaani, aikaisemmin katolinen.
        Juutalaisuutta hänestä löytyy niin kaukaa, että hänen isoäitinsä isä on ollut juutalainen.


    • Anonyymi

      Johnson on käynyt hyviä kouluja ja profiloi kielitaidollaan, Englantihan on maailmanvalta eikä Eurooppaa mutta Johnson haluaa näyttää koulutuksensa ja puhua esimerkiksi italiaa

      Tässä hän (ollessaan vielä ulkoministeri) kertoo italialaisille italiaksi että Englannin rajoituksista huolimatta, olette kaikki tervetulleita Englantiin Italiani siete tutti benvenuti (Johsnon)
      https://www.youtube.com/watch?v=YOvzKroe-4Q

      • Anonyymi

        Italia taas on kristittyjen entinen Evankeliumin pääomaa missä Jeesus on ollut ihan pääuskonto outoja Egyptin uhrimenoja arabiasta tullut sotkemaan.


    • Anonyymi

      Toivottavasti on Anderssonska ollut varovainen ettei kohtapuoliin ole raskaana, Boris se on sellainen velikulta että...

      • Odotatko jotain raamatullista ihmettä, että 55v ikäinen nainen tulisi raskaaksi.
        Tosin ikäistään nuorempi hän on olemukseltaan ja ulkonäöltään, mutta ne hormoonit ...


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Odotatko jotain raamatullista ihmettä, että 55v ikäinen nainen tulisi raskaaksi.
        Tosin ikäistään nuorempi hän on olemukseltaan ja ulkonäöltään, mutta ne hormoonit ...

        Miten sinä Tellukka oikein jaksat viikosta viikkoon, vuodesta toiseen, olla koko ajan morkkaamassa muitten ulkonäköä ja tarttelehtia ihan joka asiaan?

        Minkälainen on oma ulkonäkösi, miten omat hormoonisi toimivat?

        Olet vissiin sellainen nettiajan "juoruämmä"?

        Hanki elämä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinä Tellukka oikein jaksat viikosta viikkoon, vuodesta toiseen, olla koko ajan morkkaamassa muitten ulkonäköä ja tarttelehtia ihan joka asiaan?

        Minkälainen on oma ulkonäkösi, miten omat hormoonisi toimivat?

        Olet vissiin sellainen nettiajan "juoruämmä"?

        Hanki elämä!

        Enhän minä, hyvä ihminen, ole sinusta nähnyt edes kuvaa koskaan, luultavasti, että osaisin arvioida ulkonäköäsi.
        Olen 73v nainen. Mietipä siitä itse, että vieläkö minun hormoonini sallisivat minun tulla raskaaksi sen enempää kuin Magdalena Anderssoninkaan.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Enhän minä, hyvä ihminen, ole sinusta nähnyt edes kuvaa koskaan, luultavasti, että osaisin arvioida ulkonäköäsi.
        Olen 73v nainen. Mietipä siitä itse, että vieläkö minun hormoonini sallisivat minun tulla raskaaksi sen enempää kuin Magdalena Anderssoninkaan.

        Ei minun tarvitse, koska minä EN arvostele julkkisten ulkonäköä, - kuten sinä.
        En ihmettele heidän hormoonejakaan, kuten sinä. En ole koko ajan nälvimässä julkkiksia.

        Tasapuolisuuden nimissä kerro samoista asioista itsestäsi, mitä juoruilet muista!
        Olet ilkeä ja pahansuopa ihminen, kun olet aina nälvimässä, milloin tukkaa, miloin ulkonäköä, milloin hormoonejaan.

        Ei ne sinulle kuulu. Tosi juoruämmä vain olet.
        Sitäpaitsi käännät kaiken.
        Kun pyydetään kuvaa, niin sinä käännätkin kysymyksen toiseksi.
        Nyt tuli jo Magdaleena Anderssonkin mukaan.
        Mitäs hänessä arvostelet?

        Mutta pistää silmään kun yks vanha tantta koko ajan arvostelee muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun tarvitse, koska minä EN arvostele julkkisten ulkonäköä, - kuten sinä.
        En ihmettele heidän hormoonejakaan, kuten sinä. En ole koko ajan nälvimässä julkkiksia.

        Tasapuolisuuden nimissä kerro samoista asioista itsestäsi, mitä juoruilet muista!
        Olet ilkeä ja pahansuopa ihminen, kun olet aina nälvimässä, milloin tukkaa, miloin ulkonäköä, milloin hormoonejaan.

        Ei ne sinulle kuulu. Tosi juoruämmä vain olet.
        Sitäpaitsi käännät kaiken.
        Kun pyydetään kuvaa, niin sinä käännätkin kysymyksen toiseksi.
        Nyt tuli jo Magdaleena Anderssonkin mukaan.
        Mitäs hänessä arvostelet?

        Mutta pistää silmään kun yks vanha tantta koko ajan arvostelee muita.

        Kyllä tuo jaksaa olla kiinnostunut Tellukasta. Eikö vielä ole mennyt lanttuun, ettei hän ole sinusta kiinnostunut vaikka kuinka olet hänelle tyrkyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo jaksaa olla kiinnostunut Tellukasta. Eikö vielä ole mennyt lanttuun, ettei hän ole sinusta kiinnostunut vaikka kuinka olet hänelle tyrkyllä.

        Nähtävästi Tellukka itse laitoit ite tuon? Tällä kertaa ilman rekkaria, hämätäksesi.
        Tuommoisesta kun EI VAIN VOI kukaan olla kiinnostunut! Mahdoton tapaus.

        Kyse on siitä, että täällä on yks pahansuopa ja arvosteleva Tellukka, joka ei tee muuta kuin vaan on jallittamassa, saattaa olla 20 -30 kommenttia päivässä. Vuosikausia. Eikö ole muuta tekemistä.

        Haluan herättää huomion tällaiseen, ja siksi otan "härkää sarvista kiinni" ja saada hänet itse huomaamaan käytöksensä ja oppimaan, että ei toisista koko ajan saapuhua pahaa!
        Ja että hän on nettiriippuvainen, ei vain itse huomaa.

        Nyt lähden asioilleni, joten en tule vastaamaan Tellukan tuleviin ilkeisiin ja arvosteleviin kommentteihinsa.

        Kärsikää te muut!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nähtävästi Tellukka itse laitoit ite tuon? Tällä kertaa ilman rekkaria, hämätäksesi.
        Tuommoisesta kun EI VAIN VOI kukaan olla kiinnostunut! Mahdoton tapaus.

        Kyse on siitä, että täällä on yks pahansuopa ja arvosteleva Tellukka, joka ei tee muuta kuin vaan on jallittamassa, saattaa olla 20 -30 kommenttia päivässä. Vuosikausia. Eikö ole muuta tekemistä.

        Haluan herättää huomion tällaiseen, ja siksi otan "härkää sarvista kiinni" ja saada hänet itse huomaamaan käytöksensä ja oppimaan, että ei toisista koko ajan saapuhua pahaa!
        Ja että hän on nettiriippuvainen, ei vain itse huomaa.

        Nyt lähden asioilleni, joten en tule vastaamaan Tellukan tuleviin ilkeisiin ja arvosteleviin kommentteihinsa.

        Kärsikää te muut!

        """ja saada hänet itse huomaamaan käytöksensä ja oppimaan, että ei toisista koko ajan saapuhua pahaa!"""

        Ei sinulta ainakaan huumoria puutu, kun peilaa tuota lausettasi aikaisempia kommenttejasi vasten.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Odotatko jotain raamatullista ihmettä, että 55v ikäinen nainen tulisi raskaaksi.
        Tosin ikäistään nuorempi hän on olemukseltaan ja ulkonäöltään, mutta ne hormoonit ...

        50- vuotiaana voi vielä synnyttää kyllä siihen asti kuin menkat on jos on menkat 55- vuotiaana niin voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun tarvitse, koska minä EN arvostele julkkisten ulkonäköä, - kuten sinä.
        En ihmettele heidän hormoonejakaan, kuten sinä. En ole koko ajan nälvimässä julkkiksia.

        Tasapuolisuuden nimissä kerro samoista asioista itsestäsi, mitä juoruilet muista!
        Olet ilkeä ja pahansuopa ihminen, kun olet aina nälvimässä, milloin tukkaa, miloin ulkonäköä, milloin hormoonejaan.

        Ei ne sinulle kuulu. Tosi juoruämmä vain olet.
        Sitäpaitsi käännät kaiken.
        Kun pyydetään kuvaa, niin sinä käännätkin kysymyksen toiseksi.
        Nyt tuli jo Magdaleena Anderssonkin mukaan.
        Mitäs hänessä arvostelet?

        Mutta pistää silmään kun yks vanha tantta koko ajan arvostelee muita.

        Minkä ihminen ilkeydelleen voi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun tarvitse, koska minä EN arvostele julkkisten ulkonäköä, - kuten sinä.
        En ihmettele heidän hormoonejakaan, kuten sinä. En ole koko ajan nälvimässä julkkiksia.

        Tasapuolisuuden nimissä kerro samoista asioista itsestäsi, mitä juoruilet muista!
        Olet ilkeä ja pahansuopa ihminen, kun olet aina nälvimässä, milloin tukkaa, miloin ulkonäköä, milloin hormoonejaan.

        Ei ne sinulle kuulu. Tosi juoruämmä vain olet.
        Sitäpaitsi käännät kaiken.
        Kun pyydetään kuvaa, niin sinä käännätkin kysymyksen toiseksi.
        Nyt tuli jo Magdaleena Anderssonkin mukaan.
        Mitäs hänessä arvostelet?

        Mutta pistää silmään kun yks vanha tantta koko ajan arvostelee muita.

        Olisit vain aivan lyhyesti sanonut, että minä hyvä sinä paha.


    • Anonyymi

      Mitä mieltä olette pääministeri Johnsonin vierailuista ja turvatakuista
      ja siinä yhteydessä Niinistön "letkautuksesta" Putinin suuntaan:
      "Katsokaa peiliin !"

      • Anonyymi

        Liittymiskuvioon liittynee monia kommervenkkejä.
        Voi olla, että B. haluaa profiloitua myötämilisyydellään.
        Onhan tilanne historiallinen.
        Presidentti on viittauksessaan oikeassa, sillä itämaasta on tullut uhittelua, varoittelua pidempään ja tavallaan sieltä käsin on nollattu ystävyys ja avunanto.
        Ilman Ukrainan sotaa, tuskin sopimusta olisi harkittu - ainakaan vielä.
        Suomesta ei uhkauksia ole tehty, on vain päätetty.
        Sopimuksen sisältö ja konkretiaa vaikuttanee tulevaisuudessa suhteisiin.
        Norjan malli toimisi. Ehkä hihhulointi itämaassa laantuisi.
        Nuo Putinin johtamat Ukrainaa edeltäneet sodat ovat meillä jääneet vähälle huomiolle.
        Vaikka ne tapahtuivat 'siellä jossain' on tämä aika jatkumoa entisestä.
        Tämä aika kuvastaa, miten rumaa, piittamatonta venäläisten johtajien suhtautuminen on.
        Nuoret sotilasparat!
        Beng


      • Anonyymi

        Minä olen se joka leikillä heitin että toivottavsti Andersson ei tule raskaaksi kun Boriksen kera soutelee...Boriksella kun on oliko noin seitsemän lasta aiemmista "souteluistaan"...
        Ja nim. Tellukka sitä mielestäni tällä kertaa kyllä aivan asiallisesti kommentoi ja tarkensi että Anderssonilla tuskin on sitä pelkoa kun on sentään jo niinkin iäkäs..en nimittäin tiennyt häntä noinkin iäkkääksi.
        Mutta em. nim. ei Anderssonin ulkonäköä tms. kritisoinut, korkeintaan positiiviseen sävyyn todetessaan että hän näyttää ikäistään nuoremmalta, niin muuten minustakin ja siksi en hoksannutkaan hänen todellista ikäänsä.
        Niin että hän joka nyt pillastui nim. Tellukalle lapsellisesti ja ainakin tässä tapauksessa aivan aiheetta, katsokoot peiliin...


      • Anonyymi

        Herraa Jeesusta Kristusta kiittäkää. Pysymme kristittyinä ja meidän maassa ei uhrata elukoita MOLOKILLE.


    • Anonyymi

      Odotamme julkaisua
      SOTARIKOSVIDEO
      Sotarikos. Ennen julkaisematon video

    • Anonyymi

      Kyse on molempiin suuntiin annettavasta suojelusta me myös autamme heitä. Yritys saada aikaan rauhaa alkaa parhaiten siinä kun palauttaa elukoita uhraavat takaisin Egyptin aavikolle ja tehän tiedätte silmä silmästä lehmä lehmästä niin auto autosta pyörä pyörästä kello kellosta asunto asunnosta jutun....

    • Anonyymi

      Tekee mieli laulaa Jeesukselle rakkauslaulu oikein.

      • Anonyymi

        Jep, pitää laulaa rakkauslaulu oikein, ei saa laulaa sitä väärin!


    • Anonyymi

      Valkotukka oli tilattu lufi. Sillä ei päätösvaltaa?

    • Anonyymi

      BoJo:lla on 4 atomisukellusveneitä joilla se voi pistää Kaliningradin,Muurmannintukikohdat ,Kronstadtin sekä Sevastopolin pimmeeksi !

      Tjomnaja notsh

    • Anonyymi

      Joidenkin vanuhsten mielestä siviilien teurastukset ovat sotakuvia
      joka kuvaa kouluja käymättömän kyvyttömyyttä ymmärtää mediaa nykyisin

      Tästä seuraa myös palstan pitkäpiimäinen tylsämielinen lässynsössö

      • Anonyymi

        Miks sä lässynsössötät? Lähes kirjoitustaidoton koulujakäymätön lässynsössöttäjä olet ihan itse!


      • Anonyymi

        Kansanmurhasta on kysymys.


    • Anonyymi

      Kouluja käymätön ihmisnnen kyky abtstahida on hyvin rajoitettu ja siksi sössöytys khdistuu lähinnä henkilökohtaisiin asioihin harmaana huuruna jossa ei ole asiaa mutta joka ei ota loppuakseen vaan jatkuu jatkuu jat ....

      • Anonyymi

        Loistava ja sivistyneen oloinen kirjoitus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Loistava ja sivistyneen oloinen kirjoitus.

        No olihan siinä niin paljon sivistyssanoja, joista ei tällainen koulujakäymätön tollo ole koskaan kuullutkaan.


      • Anonyymi

        Tarkoitatko abstrahoida?
        Beng


    • Anonyymi

      Jos joku EU-maa ei puoltaisi Suomen, toisen EU-maan Nato-jäsenyyttä,
      se olisi todella kummallista (venäjämielistä)
      Pohjois-Makedoniastakin tuli Naton jäsen maaliskuussa 2020.

      • Anonyymi

        Toisen EU- maan...mutta kun esim. Turkki ei ole EU- maa...


      • Anonyymi

        Vain kymmenkunta vuotta Kreikka jarrutti Pohjois- Makedonian hakemuksen hyväksyntää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisen EU- maan...mutta kun esim. Turkki ei ole EU- maa...

        Toisen Nato-maan vastustuskin olisi outoa.


    • Anonyymi

      Kun kannatatus kotimaassaan on huonoa, pitää solmia suhteita muualle nostaakseen poliittista profiiliaan.

    • Anonyymi

      Minä luulin, että Boris Jeltsin on kuollut.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1605
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      837
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe