Lakkaako, ihan oikeasti?
Nuoramoisten koulu
10
1432
Vastaukset
- Anonyymi
No mistähä myö se tiedettäs. Kannattaa lukasta pöytäkirjoja kunnan sivuilta eikä luoda epätietoisuutta täällä.
- Anonyymi
Hys nyt, sehän tässä on tarkoitus.
Sanotaan ny että lakkaa. Mitä voitin?
- Anonyymi
Hillaa.
- Anonyymi
Kait se lakkaa jos ei ole koululaisia ei muutamaa päätä varten kannata isoa koulua lämmittää ! Ei muuta kuin lapsien tekoon nuoret jotka olette viellä hedelmälisessä iässä !
- Anonyymi
Kyllä lakkaa kun haetaan lakkaa satamasta.
Mutta tulee ahdasta kun vertaa nykyistä vuokrakoulua ja rakenteilla olevaa päiväkotikoulua.... miksi pitää rakentaa minikoulu jossa varmasti tulee tilanpuute ja ahtaus.- Anonyymi
Et sitten ole seurannut politiikkaa.
Kun oltiin rakentamassa establishmentin suosikkia "sydänkoulua" niin budjettia oli toistakymmentä miljoonaa.
Kun taas valittiinkin kokonaan uusi paikka ja ei establishmentin suosikki vaihtoehto niin sitten ei enää resurssia löytynytkään.
Eli summasummarun; käytettävissä olevilla resursseilla ei tuo isompaa saanut rakennettua.
Nämä kaikki löytyy youtuben kokoustallenteilta.
- Anonyymi
Ai tää taas johtuu hänestä
- Anonyymi
Juu
- Anonyymi
No lopetetaanko se koulu? Oliko siinä poliittista kähmintää?
- Anonyymi
Lakkaa, muttei vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086