Miten tämä kaikki tulee menemään... Miten kaiken kuuluu mennä? Kaveritasolla vaan vai vai halutaanko me molemmat jotain enemmän...
Voi luoja miten
16
650
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mun haluamisilla oo tähänkään asti ollut merkitystä, niin tuskin on vastedeskään.
- Anonyymi
Niimpä samat sanat
- Anonyymi
Ihan vaan kavereina, harmi jos oletit muuta. Sydämmeni kuuluu toiselle.
- Anonyymi
Ehkä se onkin parempi niin.
- Anonyymi
Haluaisin mielelläni jotain enemmän ihanan E naisen kanssa. T: J
- Anonyymi
Elä Jani haaveilekkaan
- Anonyymi
Aloittaja ei ole E
- Anonyymi
Tiedän mitä haluan ja tahdon, mutta täällä en sitä julki tuo.
- Anonyymi
Kaveritasolla en haluaisi mennä, kun olen jo rakastunut sinuun.
- Anonyymi
Rakastan sinua mies. Emme tule olemaan missään tekemisissä kaveritasolla. Haluan enemmän.
- Anonyymi
Harmi.
- Anonyymi
Kyllä toivoisin Hänestä enemmän ( puolison itselleni loppuelämäksi) mutta kaveritasolla voidaan tutustua.
- Anonyymi
Miten voisi edetä tutustumisen kanssa? Itsellä aivot alkaa sutimaan ja kuski hyppää kyydistä aina kun olen hänen kanssaan kahden. Jännitän ehkä liikaa.
- Anonyymi
Hän on varattu jo toiselle😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on varattu jo toiselle😆
Höpöhöpö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422653Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601977- 401707
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321566Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772