Ihan vaan sellasta

Anonyymi

Kysyn. Haluaisitko herätä Maisa Torpan näköisen naisen vierestä aamulla? Illallahan näky oli ihan eri..

27

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä nousee välittömästi niskakarvat pystyyn aloittajan kaltaisten naisten takia. Toisten ihmisten arvostelu ei tee sinusta viehättävämpää, päinvastoin. Jos olet noin tyytymätön itseesi niin tee asialle jotain, ihan itse. smh sivusta.

• Anonyymi

Miksi ajattelet että nainen olisi aloituksen kirjoittanut?

• Anonyymi

Ja mitä tarkoitat sanavalinnoilla ”ihan itse”?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska tämä kuuluu vahvasti heikko itsetuntoisten naisten repertuaariin, ottaa silmätikuksi joku kyseenalainen julkisuushahmo saadakseen edes vähän kannatusta taakseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska tämä kuuluu vahvasti heikko itsetuntoisten naisten repertuaariin, ottaa silmätikuksi joku kyseenalainen julkisuushahmo saadakseen edes vähän kannatusta taakseen.

Nyt en ihan ymmärtänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietin ihan samaa, karvat nousee pystyyn tuosta keinotekoisesta naisvihan tuottamisesta teennäisen suivaantumisen eli jonkin värikynävärittelyn, mustamaalailun ym kautta muka naisten asialla ja pah

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannatusta minkä asian taakse :D Täältäkö sitä siis haetaan? Vsikutat itse siltä, että yrität vääntää jostakin henkilöstä kyseenalaisen julkisuushahmon ja kaikessa ylemmyydessäsi kuvittelet, ettei tuota muka huomaa, et ole terve

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannatusta minkä asian taakse :D Täältäkö sitä siis haetaan? Vsikutat itse siltä, että yrität vääntää jostakin henkilöstä kyseenalaisen julkisuushahmon ja kaikessa ylemmyydessäsi kuvittelet, ettei tuota muka huomaa, et ole terve

Mitä sinäkin siellä taas analysoit poterossasi, terve sitä ja tätä. Ketään kiinnosta mitä sinä avohoitotapaus pidät terveenä, palsta vienyt viimeisetkin todellisuudentajun rippeesi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietin ihan samaa, karvat nousee pystyyn tuosta keinotekoisesta naisvihan tuottamisesta teennäisen suivaantumisen eli jonkin värikynävärittelyn, mustamaalailun ym kautta muka naisten asialla ja pah

Ole nyt jo hiljaa. Olet niin sekaisin kuin voi pieni vanhapiika vaan olla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinäkin siellä taas analysoit poterossasi, terve sitä ja tätä. Ketään kiinnosta mitä sinä avohoitotapaus pidät terveenä, palsta vienyt viimeisetkin todellisuudentajun rippeesi

Etköhän juuri itse siinä prosessoi omaa kykyäsi erottaa tosia ja epätosia ja kaiken lisäksi juuri tämä palsta taitaa olla pääsyy tähän todellisuudentajun menettämiseen. Muiden solvaaminen avohoitopotilaiksi ei yhtään paranna vaikutelmaa ja ihan kommentoimattakin olisit voinut olla jos viisas olisit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole nyt jo hiljaa. Olet niin sekaisin kuin voi pieni vanhapiika vaan olla

Miten se vanhapiikuus liittyy sekaisin olemiseen? ihan hyvin olen pärjännyt asian kanssa, enkä esimerkiksi satuillut palstalle vihaa suoltaessani miten rakastava kumppani huomio jatkuvasti pienillä huomionosoituksilla. Mietin tuota visuaaliselta kannalta ja huvitti kovasti, eukko kiukkuaa vihapäässä ja ukko silittelee vieressä ja miettii minkä jättipotin on juuri voittanut

• Anonyymi

Haluan herätä kaipaamani naisen vierestä ainoastaan. Kenenkä tahansa muun vierestä herääminen olisi pelottavaa.

• Anonyymi

Miksi aloittaja henkilöit vierestä heräämisen juuri häneen? Miksi ei vaikka "usein lööpeissä esiintyvän blondin" (menemättä nyt muihin yksityiskohtaisiin avuihin ja ominaisuuksiin) ?

• Anonyymi

Onhan se hyvä että aloitetaja on täsmentänyt. Niitä blondeja kun on erilaisia. Susanna Laineesta Tuksuun ja Maisa jossakin siinä välillä.

• Anonyymi

Torttua kaipaan mä vain

• Anonyymi

En.

• Anonyymi

Ei ole yhtään mun makuun se nainen. En.

𝕵𝖆𝖘𝖚

• Anonyymi

Nähnyt hänet muistaakseni eräällä lennolla, on kaunis nainen kyllä.;)

• Anonyymi

Luonne merkkaa enemmän, en haluaisi. Huomannut myös, että meikillä saa paljon pahaa aikaan. Huijata voi monella tapaa ja sellaisilla on monesti, joku keppi mielessä, porkkanan jälkeen.

• Anonyymi

Elämäntavat vaikuttaa herkän ihmisen olemukseen ja ulkonäköön. Älä ole yksinkertainen.

• Anonyymi

Tai olosuhteet.

• Anonyymi

Tässä on ymmärretty aloituksen ajatus. Minä haluan ainakin illalla jo tietää minkä näköisen naisen vierestä herään. T. Aloittaja (m)

• Anonyymi

Ihmettelen kovasti illalla siinä on parrakas mies 🤔

• Anonyymi

EN EN .

• Anonyymi

Kaikkea hyvää Maisalle.

• Anonyymi

Tallissa pressujen keskeltä kohmelossa noustessa tyhjien purkkien lisäksi näkee silikonituubeja ja vauhtilankoja ihan kyllin.

• Anonyymi

Joskus joutuu heräämään milloin kenenkin vierestä nii kuin pakolaiset siskonpedeiltään. Eihän se herääminen tarkoita että olisi joku läheinen suhde.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      82
      6345
    2. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      289
      5440
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      98
      4131
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      52
      2890
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      26
      2832
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      120
      2083
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      47
      2030
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      99
      1767
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      72
      1291
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      159
      1151
    Aihe