Ihan vaan sellasta

Kysyn. Haluaisitko herätä Maisa Torpan näköisen naisen vierestä aamulla? Illallahan näky oli ihan eri..
2785
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 27

Vanhimmat

Kyllä nousee välittömästi niskakarvat pystyyn aloittajan kaltaisten naisten takia. Toisten ihmisten arvostelu ei tee sinusta viehättävämpää, päinvastoin. Jos olet noin tyytymätön itseesi niin tee asialle jotain, ihan itse. smh sivusta.

Äänestä
  • Miksi ajattelet että nainen olisi aloituksen kirjoittanut?

Äänestä

• Ja mitä tarkoitat sanavalinnoilla ”ihan itse”?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi ajattelet että nainen olisi aloituksen kirjoittanut?

Koska tämä kuuluu vahvasti heikko itsetuntoisten naisten repertuaariin, ottaa silmätikuksi joku kyseenalainen julkisuushahmo saadakseen edes vähän kannatusta taakseen.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Koska tämä kuuluu vahvasti heikko itsetuntoisten naisten repertuaariin, ottaa silmätikuksi joku kyseenalainen julkisuushahmo saadakseen edes vähän kannatusta taakseen.

Nyt en ihan ymmärtänyt.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi ajattelet että nainen olisi aloituksen kirjoittanut?

Mietin ihan samaa, karvat nousee pystyyn tuosta keinotekoisesta naisvihan tuottamisesta teennäisen suivaantumisen eli jonkin värikynävärittelyn, mustamaalailun ym kautta muka naisten asialla ja pah

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kannatusta minkä asian taakse :D Täältäkö sitä siis haetaan? Vsikutat itse siltä, että yrität vääntää jostakin henkilöstä kyseenalaisen julkisuushahmon ja kaikessa ylemmyydessäsi kuvittelet, ettei tuota muka huomaa, et ole terve

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kannatusta minkä asian taakse :D Täältäkö sitä siis haetaan? Vsikutat itse siltä, että yrität vääntää jostakin henkilöstä kyseenalaisen julkisuushahmon ja kaikessa ylemmyydessäsi kuvittelet, ettei tuota muka huomaa, et ole terve

Mitä sinäkin siellä taas analysoit poterossasi, terve sitä ja tätä. Ketään kiinnosta mitä sinä avohoitotapaus pidät terveenä, palsta vienyt viimeisetkin todellisuudentajun rippeesi

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mietin ihan samaa, karvat nousee pystyyn tuosta keinotekoisesta naisvihan tuottamisesta teennäisen suivaantumisen eli jonkin värikynävärittelyn, mustamaalailun ym kautta muka naisten asialla ja pah

Ole nyt jo hiljaa. Olet niin sekaisin kuin voi pieni vanhapiika vaan olla

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinäkin siellä taas analysoit poterossasi, terve sitä ja tätä. Ketään kiinnosta mitä sinä avohoitotapaus pidät terveenä, palsta vienyt viimeisetkin todellisuudentajun rippeesi

Etköhän juuri itse siinä prosessoi omaa kykyäsi erottaa tosia ja epätosia ja kaiken lisäksi juuri tämä palsta taitaa olla pääsyy tähän todellisuudentajun menettämiseen. Muiden solvaaminen avohoitopotilaiksi ei yhtään paranna vaikutelmaa ja ihan kommentoimattakin olisit voinut olla jos viisas olisit.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ole nyt jo hiljaa. Olet niin sekaisin kuin voi pieni vanhapiika vaan olla

Miten se vanhapiikuus liittyy sekaisin olemiseen? ihan hyvin olen pärjännyt asian kanssa, enkä esimerkiksi satuillut palstalle vihaa suoltaessani miten rakastava kumppani huomio jatkuvasti pienillä huomionosoituksilla. Mietin tuota visuaaliselta kannalta ja huvitti kovasti, eukko kiukkuaa vihapäässä ja ukko silittelee vieressä ja miettii minkä jättipotin on juuri voittanut

Äänestä

Haluan herätä kaipaamani naisen vierestä ainoastaan. Kenenkä tahansa muun vierestä herääminen olisi pelottavaa.

Äänestä

Miksi aloittaja henkilöit vierestä heräämisen juuri häneen? Miksi ei vaikka "usein lööpeissä esiintyvän blondin" (menemättä nyt muihin yksityiskohtaisiin avuihin ja ominaisuuksiin) ?

Äänestä
  • Onhan se hyvä että aloitetaja on täsmentänyt. Niitä blondeja kun on erilaisia. Susanna Laineesta Tuksuun ja Maisa jossakin siinä välillä.

Äänestä

Torttua kaipaan mä vain

Äänestä

En.

Äänestä

Ei ole yhtään mun makuun se nainen. En.

𝕵𝖆𝖘𝖚

Äänestä

Nähnyt hänet muistaakseni eräällä lennolla, on kaunis nainen kyllä.;)

Äänestä

Luonne merkkaa enemmän, en haluaisi. Huomannut myös, että meikillä saa paljon pahaa aikaan. Huijata voi monella tapaa ja sellaisilla on monesti, joku keppi mielessä, porkkanan jälkeen.

Äänestä
  • Elämäntavat vaikuttaa herkän ihmisen olemukseen ja ulkonäköön. Älä ole yksinkertainen.

Äänestä

• Tai olosuhteet.

Äänestä

• Tässä on ymmärretty aloituksen ajatus. Minä haluan ainakin illalla jo tietää minkä näköisen naisen vierestä herään. T. Aloittaja (m)

Äänestä

Ihmettelen kovasti illalla siinä on parrakas mies 🤔

Äänestä

EN EN .

Äänestä

Kaikkea hyvää Maisalle.

Äänestä

Tallissa pressujen keskeltä kohmelossa noustessa tyhjien purkkien lisäksi näkee silikonituubeja ja vauhtilankoja ihan kyllin.

Äänestä

Joskus joutuu heräämään milloin kenenkin vierestä nii kuin pakolaiset siskonpedeiltään. Eihän se herääminen tarkoita että olisi joku läheinen suhde.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Kysyn. Haluaisitko herätä Maisa Torpan näköisen naisen vierestä aamulla? Illallahan näky oli ihan eri..

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu