On tämä Pihlava vaan niin mukava ja turvallinen paikka asua❤🤦♂️
Pihlava, onnen tyyssija?
18
970
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä ettei jos nauttii kaltaisestaan seurasta eli narkomaaneista, pikkurikollisista ja surkeista tapauksista.
- Anonyymi
Olisikohan kevyttä sarkasmia aloituksessa?
- Anonyymi
tapon yritys taas pihlavassa. Missä siellä
- Anonyymi
Kymppärissäki tapahtui, jonkun vartijarotan pihassa iso hässäkkä ja useita kiinniottoja.
- Anonyymi
EL BIFFALA, epsanjankielellä.äksöniä kuin meksikossa, luodit viuhuu, aitaa kaatuu ja tanner tömisee kun gringot ottaa mittaa toisistaan pikku aineissa.Asuminen on halpaa, ja asujien henkikin on halpaa.Kaktus jack hallitsee huumemarkkinoita.
- Anonyymi
Raitistunut uskoon pimahtanut ex pirihuorako se siellä arvostelee?
- Anonyymi
Ihan rauhallista on jos et pyöri niissä nistiporukoissa. Seuransa voi valita.
- Anonyymi
Sama sääntö täällä Porin keskustassakin.
- Anonyymi
Pussihousu-Pasi ja Läskikuuppa-Tomppa ovat melkoisia psykoosiveijareita, unohtaa ei tietenkään saa myöskään Nappia, tuota maanista pillerikääpiötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pussihousu-Pasi ja Läskikuuppa-Tomppa ovat melkoisia psykoosiveijareita, unohtaa ei tietenkään saa myöskään Nappia, tuota maanista pillerikääpiötä.
Onko Tissi-Pasikin siellä yhden "miehen" jenginsä kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Tissi-Pasikin siellä yhden "miehen" jenginsä kanssa?
Tissiliivi ei uskaltais asua porin villissä-lännessä los piffalandiassa, läpiajo saattaa päihteessä onnistua jos vaimoke on kuskina ja pitää kädestä kiinni.
Perheen munat onkin tämä naisystävä, joka tarvittaessa laittaa Tisulin kylmän pesun jäljiltä pyykkinarulle kuivumaan, pippelistä pyykkipojalla killumaan tuuleen niin taas osaa käyttäytyä yhden päivän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama sääntö täällä Porin keskustassakin.
Täällä on melko rauhallista ja siistiä, vain muutama täyteenpaskannettu tuulipuku örisee penkeillä, niin ja niiden upeat naiset tietysti, nuo tasokkaat Hyacintit :D
- Anonyymi
Los Pihlangeles on just ihan mahtimesta, upeita vähännarkanneita naisia ja charmikkaita työttömiä miehiä pienessä pöllyssä.
- Anonyymi
Melkein 50 vuotta sitten kesälomamatkalla tapasin Pihlavassa kauniin nuoren naisen ja vietin hänen kanssaan pari päivää. Nyt ei kumpikaan meistä enää ole nuoria.
- Anonyymi
Lomamatka pihlavaan, kaikkea sitä saa lukea
- Anonyymi
Pihlavan K-kaupassa, "asiakkaat" laputtavat ostoksensa -100%:siksi juoksukaljoineen.
- Anonyymi
Hienoa, että liikunta on lisääntynyt nuorten keskuudessa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa, että liikunta on lisääntynyt nuorten keskuudessa..
Ja kela maksa, kun jaksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662