Näytät käytöksellä ja puheilla

Anonyymi

ettet ole kiinnostunut. Päästän irti vaikka se sattuu nyt näin paljon. Ehkä unohdan sinut siten kokonaan joskus. En otakaan yhteyttä vaikka aiemmin tänne niin kirjoittelin. Osoitat etten ole sinulle tärkeä. Olkoot.

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ok.

      • Anonyymi

        Toivon sulle onnellista elämää. Ansaitset sen. Olet paras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon sulle onnellista elämää. Ansaitset sen. Olet paras.

        Älä turhaan toivo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä turhaan toivo.

        Toivonpas. Tietysti toivon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivonpas. Tietysti toivon.

        No ota itekki yhteyttä. Turha loukkaantua jos ei ite tee mitään. Jos sua se ihminen kiinnostaa ja on tärkeä sulle.


    • Anonyymi

      Laittakaa aina onko aloitus tarkoitettu naiselle vai miehelle, kiitos.

      • Anonyymi

        Kukaan tee päätelmiä näiden viestien perustella. Silloin nimettömän viestin kirjoittajan sukupuolella ei ole väliä.


      • Anonyymi

        Aloitus on miehelle ja jos sattuisi lukemaan niin voi helposti arvata olevan hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan tee päätelmiä näiden viestien perustella. Silloin nimettömän viestin kirjoittajan sukupuolella ei ole väliä.

        Älä kerro mitä muut tekevät täällä kun et heistä mitään tiedä. Sinä et voi tietää vaikka joillain olisi täältä alkanut suhde meneillään. Sinä et tiedä kuin itsesi. Älä kirjoittele muiden puolesta jatkuvasti. Opettele elämään oma elämäsi ja anna muiden elää omansa.


    • Anonyymi

      No nyt ne on laittaneet lopullisen äänitteen pyörimään. Ei siellä ole enää ihmisiä. Vain tyhjiä ääniä.

      • Anonyymi

        No hankipa joku lääkitys niin eiköhän ne äänet hiljene hetkesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hankipa joku lääkitys niin eiköhän ne äänet hiljene hetkesi.

        Olisiko sinulla tarjota jotain sopevaa tolle miehelle? kun niin usein noista lääkkkkeistä jutustelet, niin olet varmaan farmaseutti. t ratkaisukeskeinen terapeutti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko sinulla tarjota jotain sopevaa tolle miehelle? kun niin usein noista lääkkkkeistä jutustelet, niin olet varmaan farmaseutti. t ratkaisukeskeinen terapeutti

        Kuvitteletko olevasi jotenkin hauska. Muista kun käyt täällä pitämässä hauskaa ja kiusaamassa muita, että moni on ihan tosissaan. En ole kiinnostunut sinun tai hänen sukupuolesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvitteletko olevasi jotenkin hauska. Muista kun käyt täällä pitämässä hauskaa ja kiusaamassa muita, että moni on ihan tosissaan. En ole kiinnostunut sinun tai hänen sukupuolesta

        En kyllä havainnut sitten minkäänlaista lähimmäisen rakkautta niin tässä kuin muissa vastaavissa kommenteissasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä havainnut sitten minkäänlaista lähimmäisen rakkautta niin tässä kuin muissa vastaavissa kommenteissasi.

        En jaksa teitä leikkijöitä ja turhakkeita nyt enää. Elän elämäni kamalampia hetkiä tunnemielessä ja nämä vtun troIIit tulee leikkimään siihen. Painukaa mun puolesta vtuun ja pysykää siellä.


    • Anonyymi

      Mitä menettää kun noin itsekäs ihminen ei ota yhteyttä? Varmaan säästyy paljolta tulevaisuudessa. Miettisin aloittaja vähän

      • Anonyymi

        Kyllä minä mietin näitä päivittäin enkä usko että hän minussa mitään menettää. Itsekäs en ole vaikka se saattaa anonyymipalstalla siltä vaikuttaa. Kukaan ei menetä minussa mitään, se on totta. Viihdyn yksin enkä jaksa täälläkään enää jauhaa kenenkään kanssa. Hyvästi.


    • Anonyymi

      Mulla vois olla paremmat lääkkeet....oon konitohtori.

      • Anonyymi

        Sinä et ole hauska. Sinä luulet niin, mutta et sinä ole.


    • Anonyymi

      Miksi et itse ota yhteyttä? Kai sulla se puhelin toimii

      • Anonyymi

        Et ole antanut mulle numeroasi. Mulla on 2 toimivaa puhelinta kyllä.


    • Anonyymi

      Livenä pitäis nämä asiat keskustella

      • Anonyymi

        Niin mutta kun ei keskustella.


    • Anonyymi

      Mulla on samat fiilikset yhden tuttavan suhteen. Parempi mun jo uskoa ett hän ei oikeasti pitänyt mua ystävänään, en ollut tarpeeksi tärkeä ja musta ei enää edes ole mitään hyötyäkään, joten heitti mut pois. Nyt hänellä on niitä tarpeeksi hienoja ja tärkeitä, täydellisiä henkilöitä, joilla on jopa arvokkaita suhteita kyseisellä paikkakunnalla, hyödyllisiä joka tavalla. Aiemmin mulle muka kertoi ettei arvota ihmisiä statuksen tai tittelien mukaan, paljastuikin ett ne merkitseekin tosi tosi paljon hänen tasoille nirppanokalle. Kumma ett yleensä kelpuutti munlaisen alemman luokan roskan seurakseen yhdessä vaiheessa, taisi olla epätoivoinen silloin, myöhemmin kyllä teki selväksi sitten etten todellakaan kelpaa hänenlaiselle, ylemmän luokan edustajalle edes juttuseuraksi. Enpä ole ainoa, joita on pistänyt sivuun, käyttää vaan toisia hyödyksi, heittää pois, kun ei tarvitse enää, pitää muita ihmisiä kertakäyttötavaroina, pelkkinä roskina, paitsi niitä, joilla on suhteita ja hyvä asema siellä pikkupaikkakunnalla.

      • Anonyymi

        Siinä vasta purkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä vasta purkaus.

        Johonkin sitä pitää höyryjä päästellä. Eniten vituttaa, kun tuin noin turhaa ihmistä pari vuotta, olin jopa oikeasti huolissani hänestä, paljastui ett on pahemmanluokan dramaqueen, ei sillä oikeasti mitään ollut hätänä, kunhan haki vaan huomiota. Ei tarvi tuollasta enempää tsempata tai tukea, ei häneltä ole tukea herunut takasinpäin, eikä ole tsempannut mua millään tavalla. Kusetettu olo jäänyt tuostakin henkilöstä☹️


    • Anonyymi

      Olet maailman tärkein ihminen! <3

    • Anonyymi

      Kyllä olen edelleen kiinnostunut sinusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe