Torstai yksi

Anonyymi

Rakastan sua mies. Kivaa loppupäivää ihanimmalle. Oot rakkauteni.

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mua kukaan rakasta.

      • Anonyymi

        Sitten et ole hän.


    • Anonyymi

      En tarvitse rakkautta

      • Anonyymi

        Älä sitten omi näitä. Aloitus oli aika selkeästi miehelle. Eikö täti?


    • Anonyymi

      Minäkin rakastan sinua mies ❤

      • Anonyymi

        Ihanaa, olen kyllä nainen. Mutta saa mua naisetkin rakastaa en vaan halua sitä tietää irl. Ihanaa.


    • Anonyymi

      Jätä se varattu mies rauhaan!

      • Anonyymi

        Lupaan jättää, jos on varattu ja onnellisesti suhteessa. En jätä rauhaan nyt kun en tiedä onko varattu. En halua miestä joka rakastaa toista. En ole mikään Iumppu kuten sinä palsaIutka. Kelpuutan vain miehen, joka rakastaa mua. Voi se olla varattu nyt, mutta se varaus pitää purkaa vuokseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lupaan jättää, jos on varattu ja onnellisesti suhteessa. En jätä rauhaan nyt kun en tiedä onko varattu. En halua miestä joka rakastaa toista. En ole mikään Iumppu kuten sinä palsaIutka. Kelpuutan vain miehen, joka rakastaa mua. Voi se olla varattu nyt, mutta se varaus pitää purkaa vuokseni.

        Ylimielistä puhetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylimielistä puhetta.

        TUo trollaava nmies osaa kyllä tarttua harhaisten rouvien teksteihin ja oikein ärsyttämällä ärsyttää. No kai kun toinen oikein änkee mehiläispesään päätään. Jo ensimmäisestä huutomerkkikommentista huomasin, ettei järkevöityminen oikein etene


      • Anonyymi

        Eli näinkö se homma menee, että kun tarpeeksi yläluokkainen sairastuu paranoidiseen skitsofreniaan ja alkaa satuilla asioita, niin tästä hänen ajatusharhasta tulee kaikkien totuus? Näin se on ainakin ollut, toisille ehkä jo häpeällinen elämänvaihe, mutta se ei mitään korjaa kylläkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylimielistä puhetta.

        Rehellistä puhetta. Ei haittaa jos on varattu kunhan ei ole aidosti rakkaussuhteessa puolisoonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TUo trollaava nmies osaa kyllä tarttua harhaisten rouvien teksteihin ja oikein ärsyttämällä ärsyttää. No kai kun toinen oikein änkee mehiläispesään päätään. Jo ensimmäisestä huutomerkkikommentista huomasin, ettei järkevöityminen oikein etene

        Mene välillä vaikka ulos maalittamasta muita. Hus siitä noIIa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli näinkö se homma menee, että kun tarpeeksi yläluokkainen sairastuu paranoidiseen skitsofreniaan ja alkaa satuilla asioita, niin tästä hänen ajatusharhasta tulee kaikkien totuus? Näin se on ainakin ollut, toisille ehkä jo häpeällinen elämänvaihe, mutta se ei mitään korjaa kylläkään

        Suomessa ei ole ollut mitään ylä- ja alaluokkia moneen kymmeneen vuoteen. Mitä sinä mummo tällä päivystät aina. Mee jo mäkeen siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa ei ole ollut mitään ylä- ja alaluokkia moneen kymmeneen vuoteen. Mitä sinä mummo tällä päivystät aina. Mee jo mäkeen siitä.

        Miksi yrität maalittaa jotain naista ajattelemaan näin? Mieti vähän motiivejasi, kestääkö päivänvalon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene välillä vaikka ulos maalittamasta muita. Hus siitä noIIa.

        Itselleskö sanoit, no ihan varmasti! Yksin keskustelia ku olet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene välillä vaikka ulos maalittamasta muita. Hus siitä noIIa.

        Sanoo vainoharhainen ihminen, joka on syöttänyt vuosikaudet pajunköyttä ja aiheuttanut mittaamatonta vahinkoa monelle. Vaikka asiaa kuinka lähestyisi psyykkisen sairauden kautta, se ei mitätöi rikosoikeudellista vastuuta millään tavalla ja siinä on jo tosiasiallisen ilmoituksen ja toimenpiteiden paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselleskö sanoit, no ihan varmasti! Yksin keskustelia ku olet!

        Keskustelija. Tekijässä on aina j. Autoilija, kävelijä. istuja, maalittaja, keskustelija, sekoilija.
        Jäikö koulut käymättä kun litki vahtia muiden tekemisiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelija. Tekijässä on aina j. Autoilija, kävelijä. istuja, maalittaja, keskustelija, sekoilija.
        Jäikö koulut käymättä kun litki vahtia muiden tekemisiä?

        Korjaus: Litki= piti mutta litki toki enemmän viinaa palstaharha.


      • Anonyymi

        Et ole ja kommentti ei koskenut sinua


    • Anonyymi

      Kivaa torstaita yhdelle puolitutulle ihanalle naiselle! Tv. K mies

      • Anonyymi

        Kiitos rakas. Koska mennään naimisiin? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos rakas. Koska mennään naimisiin? :)

        Jos olet oikea nainen, mennään pian kihloihin. Tv. K mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet oikea nainen, mennään pian kihloihin. Tv. K mies

        Tietysti pitää olla oikea nainen ja oikea mies. Muu ei tule kysymykseenkään.
        Vain hän kelpaa.


    • Anonyymi

      Minä rakastan myös Miestä

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kivaa loppupäivää myös sulle. :)

      • Anonyymi

        Kiitos. Taitaakin olla sadetta ilmassa tänään. Rakastan yhtä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Taitaakin olla sadetta ilmassa tänään. Rakastan yhtä :)

        Sataa mutta se on vain hyväksi. Koivuissa on kohta lehtiä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sataa mutta se on vain hyväksi. Koivuissa on kohta lehtiä. :)

        Kesä tulee vauhdilla aina..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesä tulee vauhdilla aina..

        Niin se tulee ihan yks kaks. Onko tiedossa jotain kivaa kesällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se tulee ihan yks kaks. Onko tiedossa jotain kivaa kesällä?

        Ei niin mitään ilman häntä. Pelkkää tyhjää harmautta näköpiirissä.


    • Anonyymi

      Ja minä Sinua nainen! Mukavaa päivänjatkoa Sulle! Oot mun suurin, ikuinen ja ihanin rakkauteni!

      Jaksuja, my lovely! <3

      • Anonyymi

        En ole, oon eri nainen kuin toi :)


    • Anonyymi

      Kuule nainen, Rakastan sua paljon ja ikuisesti😘.... Mun sydän on sulanut sulle. 😘

      • Anonyymi

        Ikuisesti kertoo, että puhut vaan lämpimiksesi.


      • Anonyymi

        Miten sillä voit sitten rakastaa, kun sulanut? Ha-ha-haa!!! Soot vainaa si, jos sydäntä ei oo?


      • Anonyymi

        Sä olet sulaa vahaa, sen tiedän.


    • Anonyymi

      Outo viikko ollut. Käsittämättömältä tuntuvia asioita sattunut ja ihan peräjälkeen. En aio, naiseni, ottaa kuitenkaan niistäkään mitään stressiä. Asiat menee niin kuin niiden pitääkin mennä, kunhan itsekin on vähän mukana siinä.
      -torstai kaksi

      • Anonyymi

        Ai niin ja hyvää yötä, sitten kun menet nukkumaan.


      • Anonyymi

        Mielenkiintoista. Älä stressaakaan mistään. Hyvä periaate, vaikka en tiedä olenko juuri sun naisesi. Yhden miehen olen. Hyvää yötä sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista. Älä stressaakaan mistään. Hyvä periaate, vaikka en tiedä olenko juuri sun naisesi. Yhden miehen olen. Hyvää yötä sinulle.

        Kyllä kai tunnistaisit hänen tyylinsä kirjoittaa? Jos siis sellainen on tai siitä jotakin tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kai tunnistaisit hänen tyylinsä kirjoittaa? Jos siis sellainen on tai siitä jotakin tiedät.

        No en tunnista. En kai minä tänne kirjoittaisi, jos meillä muu kirjoitteluyhteys olisi.


    • Anonyymi

      Kiva olis olla rakkauden arvoinen, ongelmani tuntuu olevan, etten osaa vastaanottaa sellaista, josta olen jäänyt paitsi lähes koko elämän. Halu ei tunnu riittävän siihen, että sen kykenisin tavoittamaan. Tämän olen kohdallani kokenut monesti ja siksi Koen olevani kykenemätön ottamaan vastaan toisen rakkauden nälkää.

      Joku voisi kutsua sitä sitoutumiskammoksikin. Luottamuksen puutteeksi. Pettymykset, vastoinkäymiset, joita ei kykene käsittelemään itselle ymmärrettävästi ajaa itseä toiseen suuntaan kuin haluaisi. Kiusalliseksi sen tekee, kun loukkaa tahtomattaan naisia, joille ei haluaisi tuottaa pahaa mieltä.

      Tunnen itseni toisinaan kyvyttömäksi rakkauden edessä. Rakkauden nälkä on ilmeisen suuri, ehkä siksi pelkään vastaanottaa sitä, kun pelko pettyä itseen, kun en osaa käsitellä sitä arvostaen ja toista kunnioittaen on puutteellinen ja pelko pettää samalla toinen tuntuu liian suurelta.

      • Anonyymi

        Jos ei rakastu niin ei rakastu. Kyseessä voi olla joku sisäinen tunnelukko tai sitten et ole kohdannut sitä oikeaa vielä. Yksin on ihan hyvä elää, jos tunteita ei kehenkään syty. Suurin osa ei varmaan rakastu elämänsä aikana. Moni saa suhteesta muuta välittämistä, läheisyyttä, turvaa, seuraa.. jokainen tavallaan. Itse haluan rakkaussuhteen tai yksin, en mitään kaveriliittoa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe