Saksan kansleri tunnusti että Venäjästä tulee yksi maailman keskuksista.
Sholtz sanoo, että Venäjästä muodostuu yksi monipolaarisista maailman keskuksista, joka jo nyt muotoutuu.
Ajattelun taipuisuutta näytti saksalainen kansleri Olaf Sholtz. Alle kuukausi sitten hän kertoi, ettei Venäjä saisi voittaa Ukrainan tilanteessa. Eli hän antoi Venäjälle häviäjän roolin. Mutta eilen sama Sholtz kertoi, että Venäjästä tulee multipolaarisen maailman keskus, joka jo muodostuu. Muut maailman polaarit ovat USA, Kiina, EU ja osa Aasian maista kuten Etelä-Korea, Japani, Vietnam, Indonesia, Malaysia, Filippiinit ja Intia.
Читайте на WWW.KP.RU: https://www.kp.ru/daily/27391/4585907/
Venäjästä yksi maailman keskuksista
4
168
Vastaukset
- Anonyymi
Venäjä hajoaa pieniin osiin ja kehitysmaa elämä jatkuu.
- Anonyymi
Tuo on varmaankin jonkinlainen kiero vitsi? Venäjä on ajanut itsensä tilanteeseen, jossa se eristetään koko maailmasta eikä kukaan tällä planeetalla halua olla enää tekemisissä tuollaisen maan kanssa. Tai no onhan Venäjä maailman johtava raakuuden, barbaarisuuden, naapurien tuhoamisen, sotilaiden tekemien raakuuksien ja raiskaudsten sekä sotilaiden tekemien ryötelyiden jne keskus. Venäjä on hylki ja roistovaltio, joka on ihan itse omalla toiminnallaan ajanut itsensä eristyksiin koko maailmasta.
- Anonyymi
Saksan nykyinen kansleri on vanha STASIn kätyri. Hän puhuu paljon muutakin typerää.
- Anonyymi
Venäjän tulisi uudistua! Miten se voi kuvitella että barbaarinen hävitys- ja ryöstöretki kirkastaa venäjän imagoa ja vähentää russofobiaa!
Miksi Venäjä ei muutu avoimen demokraattiseksi, rakenna yhteistyötä Eurooppaan ja länteen, nyt se on sensijaan katkaissut itse kaikki suhteensa joka taholle toiminnallaan ja eristää itsensä itse! Eivätkö asiat olleet suhteellisen hyvin! Venäjä olisi voinut myös iloita Ukrainan kehityksestä parempaa päin sensijaan että alkoi tuhota naapurimaataan raunioiksi!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595