Taivas itkee tänään

Anonyymi

sitä jos minulla ei olisi enää sinua missään muodossa.

20

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On jo siis itkenyt hyvän tovin kun ei ole toista.

• Anonyymi

Kirjoitin "missään muodossa". Mulla on ollut hänet jossain muodossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitin "missään muodossa". Mulla on ollut hänet jossain muodossa.

Tosi lohdullista lukea, et on jossain muodossa. Mulla on ollut tosi pitkään sellainen miehen kanssa ”jossain muodossa”. Ei kannata mollata en avaa yhtään se on kuitenkin mahdollista siihen olen jäänyt enkä siitä halua pois. Taivas ei itke. Joskus muut asiat kiusaavat ja väsyttävät hän tietää kyllä mistä kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi lohdullista lukea, et on jossain muodossa. Mulla on ollut tosi pitkään sellainen miehen kanssa ”jossain muodossa”. Ei kannata mollata en avaa yhtään se on kuitenkin mahdollista siihen olen jäänyt enkä siitä halua pois. Taivas ei itke. Joskus muut asiat kiusaavat ja väsyttävät hän tietää kyllä mistä kyse.

No minä en mitään seksiä tarkoittanut tuossa tai suhdetta. Hän (mies) on vaan ollut jollain tapaa elämässäni.

• Anonyymi

Taivas itkee sateen kyyneleitä <3

• Anonyymi

Niinhän se tekee. Sen tuskan huudon melkein kuuli pahimmissa kuuroissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se tekee. Sen tuskan huudon melkein kuuli pahimmissa kuuroissa.

Sateen jälkeen paistaa aurinko ja tulee sateenkaari. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sateen jälkeen paistaa aurinko ja tulee sateenkaari. :)

Eipä ole tänään näkynyt sellaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole tänään näkynyt sellaista.

Sellaista sattuu, jossain se aurinko sieltä meillekin paistaa! :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaista sattuu, jossain se aurinko sieltä meillekin paistaa! :)

Älä ole noin optimistinen. Tämä on kuitenkin ikävä palsta. Olen surullinen. Liika positiivisuus ei toimi silloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ole noin optimistinen. Tämä on kuitenkin ikävä palsta. Olen surullinen. Liika positiivisuus ei toimi silloin.

Pilvet haihtuvat ja aurinko hymyilee meille! :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pilvet haihtuvat ja aurinko hymyilee meille! :)

Kuka sinä edes olet, kun noin väitä ja lupailet? En ole mies enkä A-nainee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka sinä edes olet, kun noin väitä ja lupailet? En ole mies enkä A-nainee.

Eikai sillä väliä ole. :) ihminen olen. :)

• Anonyymi

Missä muodossa minut haluaisit?

• Anonyymi

Monessakin. Lähinnä nyt sellaisessa ettei tarvitsisi peitellä miten tykkää.
        Mulla on vähän huono päivä tänään. Itkeskelen vähän väliä. Nytkin tulee taas..

• Anonyymi

Mitäs sä nyt taas siellä oikein kirjotat nainen? Onhan sulla mut. Ollu aina. Jollain tapaa. :)

• Anonyymi

No eihän ole aina ollut. En tarkoittanut mitään palstakirjoittelua tuossa aloituksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eihän ole aina ollut. En tarkoittanut mitään palstakirjoittelua tuossa aloituksessa.

Onko hän poismennyt, vai joskus ollut fyysinen rakas, jotain taukoa erinäisissä kohtaamisissa?

• Anonyymi

Haalistuvat muistot eivät herätä kuin haikeutta korkeintaan, ja kyynelille löytyy maailmassa parempaakin käyttöä.

• Anonyymi

Olipa rumasti kirjoitettu jollekin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      225
      3666
    2. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      62
      2274
    3. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      3
      1867
    4. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      41
      1743
    5. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      65
      1633
    6. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      105
      1377
    7. Tuntuuko sinusta mies

että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti
      Ikävä
      22
      1255
    8. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      8
      1189
    9. Rakastan sitä

kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa
      Ikävä
      51
      1084
    10. Jokaisella tytöllä on supervoimansa

Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan
      Sinkut
      199
      1010
    Aihe