Taivas itkee tänään

Anonyymi

sitä jos minulla ei olisi enää sinua missään muodossa.

20

51

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On jo siis itkenyt hyvän tovin kun ei ole toista.

• Anonyymi

Kirjoitin "missään muodossa". Mulla on ollut hänet jossain muodossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitin "missään muodossa". Mulla on ollut hänet jossain muodossa.

Tosi lohdullista lukea, et on jossain muodossa. Mulla on ollut tosi pitkään sellainen miehen kanssa ”jossain muodossa”. Ei kannata mollata en avaa yhtään se on kuitenkin mahdollista siihen olen jäänyt enkä siitä halua pois. Taivas ei itke. Joskus muut asiat kiusaavat ja väsyttävät hän tietää kyllä mistä kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi lohdullista lukea, et on jossain muodossa. Mulla on ollut tosi pitkään sellainen miehen kanssa ”jossain muodossa”. Ei kannata mollata en avaa yhtään se on kuitenkin mahdollista siihen olen jäänyt enkä siitä halua pois. Taivas ei itke. Joskus muut asiat kiusaavat ja väsyttävät hän tietää kyllä mistä kyse.

No minä en mitään seksiä tarkoittanut tuossa tai suhdetta. Hän (mies) on vaan ollut jollain tapaa elämässäni.

• Anonyymi

Taivas itkee sateen kyyneleitä <3

• Anonyymi

Niinhän se tekee. Sen tuskan huudon melkein kuuli pahimmissa kuuroissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se tekee. Sen tuskan huudon melkein kuuli pahimmissa kuuroissa.

Sateen jälkeen paistaa aurinko ja tulee sateenkaari. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sateen jälkeen paistaa aurinko ja tulee sateenkaari. :)

Eipä ole tänään näkynyt sellaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole tänään näkynyt sellaista.

Sellaista sattuu, jossain se aurinko sieltä meillekin paistaa! :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaista sattuu, jossain se aurinko sieltä meillekin paistaa! :)

Älä ole noin optimistinen. Tämä on kuitenkin ikävä palsta. Olen surullinen. Liika positiivisuus ei toimi silloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ole noin optimistinen. Tämä on kuitenkin ikävä palsta. Olen surullinen. Liika positiivisuus ei toimi silloin.

Pilvet haihtuvat ja aurinko hymyilee meille! :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pilvet haihtuvat ja aurinko hymyilee meille! :)

Kuka sinä edes olet, kun noin väitä ja lupailet? En ole mies enkä A-nainee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka sinä edes olet, kun noin väitä ja lupailet? En ole mies enkä A-nainee.

Eikai sillä väliä ole. :) ihminen olen. :)

• Anonyymi

Missä muodossa minut haluaisit?

• Anonyymi

Monessakin. Lähinnä nyt sellaisessa ettei tarvitsisi peitellä miten tykkää.
        Mulla on vähän huono päivä tänään. Itkeskelen vähän väliä. Nytkin tulee taas..

• Anonyymi

Mitäs sä nyt taas siellä oikein kirjotat nainen? Onhan sulla mut. Ollu aina. Jollain tapaa. :)

• Anonyymi

No eihän ole aina ollut. En tarkoittanut mitään palstakirjoittelua tuossa aloituksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eihän ole aina ollut. En tarkoittanut mitään palstakirjoittelua tuossa aloituksessa.

Onko hän poismennyt, vai joskus ollut fyysinen rakas, jotain taukoa erinäisissä kohtaamisissa?

• Anonyymi

Haalistuvat muistot eivät herätä kuin haikeutta korkeintaan, ja kyynelille löytyy maailmassa parempaakin käyttöä.

• Anonyymi

Olipa rumasti kirjoitettu jollekin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      238
      3609
    2. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      57
      3313
    3. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      89
      2807
    4. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      41
      2615
    5. Työvoimatoimisto

Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve
      Työttömyys
      97
      2312
    6. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      33
      1999
    7. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      100
      1995
    8. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      42
      1865
    9. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      103
      1775
    10. Mietin sua liikaa

Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli
      Ikävä
      69
      1113
    Aihe