Taivas itkee tänään

Anonyymi

sitä jos minulla ei olisi enää sinua missään muodossa.

20

79

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On jo siis itkenyt hyvän tovin kun ei ole toista.

• Anonyymi

Kirjoitin "missään muodossa". Mulla on ollut hänet jossain muodossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitin "missään muodossa". Mulla on ollut hänet jossain muodossa.

Tosi lohdullista lukea, et on jossain muodossa. Mulla on ollut tosi pitkään sellainen miehen kanssa ”jossain muodossa”. Ei kannata mollata en avaa yhtään se on kuitenkin mahdollista siihen olen jäänyt enkä siitä halua pois. Taivas ei itke. Joskus muut asiat kiusaavat ja väsyttävät hän tietää kyllä mistä kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi lohdullista lukea, et on jossain muodossa. Mulla on ollut tosi pitkään sellainen miehen kanssa ”jossain muodossa”. Ei kannata mollata en avaa yhtään se on kuitenkin mahdollista siihen olen jäänyt enkä siitä halua pois. Taivas ei itke. Joskus muut asiat kiusaavat ja väsyttävät hän tietää kyllä mistä kyse.

No minä en mitään seksiä tarkoittanut tuossa tai suhdetta. Hän (mies) on vaan ollut jollain tapaa elämässäni.

• Anonyymi

Taivas itkee sateen kyyneleitä <3

• Anonyymi

Niinhän se tekee. Sen tuskan huudon melkein kuuli pahimmissa kuuroissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se tekee. Sen tuskan huudon melkein kuuli pahimmissa kuuroissa.

Sateen jälkeen paistaa aurinko ja tulee sateenkaari. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sateen jälkeen paistaa aurinko ja tulee sateenkaari. :)

Eipä ole tänään näkynyt sellaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole tänään näkynyt sellaista.

Sellaista sattuu, jossain se aurinko sieltä meillekin paistaa! :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaista sattuu, jossain se aurinko sieltä meillekin paistaa! :)

Älä ole noin optimistinen. Tämä on kuitenkin ikävä palsta. Olen surullinen. Liika positiivisuus ei toimi silloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ole noin optimistinen. Tämä on kuitenkin ikävä palsta. Olen surullinen. Liika positiivisuus ei toimi silloin.

Pilvet haihtuvat ja aurinko hymyilee meille! :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pilvet haihtuvat ja aurinko hymyilee meille! :)

Kuka sinä edes olet, kun noin väitä ja lupailet? En ole mies enkä A-nainee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka sinä edes olet, kun noin väitä ja lupailet? En ole mies enkä A-nainee.

Eikai sillä väliä ole. :) ihminen olen. :)

• Anonyymi

Missä muodossa minut haluaisit?

• Anonyymi

Monessakin. Lähinnä nyt sellaisessa ettei tarvitsisi peitellä miten tykkää.
        Mulla on vähän huono päivä tänään. Itkeskelen vähän väliä. Nytkin tulee taas..

• Anonyymi

Mitäs sä nyt taas siellä oikein kirjotat nainen? Onhan sulla mut. Ollu aina. Jollain tapaa. :)

• Anonyymi

No eihän ole aina ollut. En tarkoittanut mitään palstakirjoittelua tuossa aloituksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eihän ole aina ollut. En tarkoittanut mitään palstakirjoittelua tuossa aloituksessa.

Onko hän poismennyt, vai joskus ollut fyysinen rakas, jotain taukoa erinäisissä kohtaamisissa?

• Anonyymi

Haalistuvat muistot eivät herätä kuin haikeutta korkeintaan, ja kyynelille löytyy maailmassa parempaakin käyttöä.

• Anonyymi

Olipa rumasti kirjoitettu jollekin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      167
      2293
    2. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      58
      1295
    3. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1177
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1137
    5. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1049
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      1048
    7. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      998
    8. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      94
      989
    9. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      975
    10. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      972
    Aihe