Taivas itkee tänään

Anonyymi

sitä jos minulla ei olisi enää sinua missään muodossa.

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On jo siis itkenyt hyvän tovin kun ei ole toista.

• Anonyymi

Kirjoitin "missään muodossa". Mulla on ollut hänet jossain muodossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitin "missään muodossa". Mulla on ollut hänet jossain muodossa.

Tosi lohdullista lukea, et on jossain muodossa. Mulla on ollut tosi pitkään sellainen miehen kanssa ”jossain muodossa”. Ei kannata mollata en avaa yhtään se on kuitenkin mahdollista siihen olen jäänyt enkä siitä halua pois. Taivas ei itke. Joskus muut asiat kiusaavat ja väsyttävät hän tietää kyllä mistä kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi lohdullista lukea, et on jossain muodossa. Mulla on ollut tosi pitkään sellainen miehen kanssa ”jossain muodossa”. Ei kannata mollata en avaa yhtään se on kuitenkin mahdollista siihen olen jäänyt enkä siitä halua pois. Taivas ei itke. Joskus muut asiat kiusaavat ja väsyttävät hän tietää kyllä mistä kyse.

No minä en mitään seksiä tarkoittanut tuossa tai suhdetta. Hän (mies) on vaan ollut jollain tapaa elämässäni.

• Anonyymi

Taivas itkee sateen kyyneleitä <3

• Anonyymi

Niinhän se tekee. Sen tuskan huudon melkein kuuli pahimmissa kuuroissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se tekee. Sen tuskan huudon melkein kuuli pahimmissa kuuroissa.

Sateen jälkeen paistaa aurinko ja tulee sateenkaari. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sateen jälkeen paistaa aurinko ja tulee sateenkaari. :)

Eipä ole tänään näkynyt sellaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole tänään näkynyt sellaista.

Sellaista sattuu, jossain se aurinko sieltä meillekin paistaa! :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaista sattuu, jossain se aurinko sieltä meillekin paistaa! :)

Älä ole noin optimistinen. Tämä on kuitenkin ikävä palsta. Olen surullinen. Liika positiivisuus ei toimi silloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ole noin optimistinen. Tämä on kuitenkin ikävä palsta. Olen surullinen. Liika positiivisuus ei toimi silloin.

Pilvet haihtuvat ja aurinko hymyilee meille! :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pilvet haihtuvat ja aurinko hymyilee meille! :)

Kuka sinä edes olet, kun noin väitä ja lupailet? En ole mies enkä A-nainee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka sinä edes olet, kun noin väitä ja lupailet? En ole mies enkä A-nainee.

Eikai sillä väliä ole. :) ihminen olen. :)

• Anonyymi

Missä muodossa minut haluaisit?

• Anonyymi

Monessakin. Lähinnä nyt sellaisessa ettei tarvitsisi peitellä miten tykkää.
        Mulla on vähän huono päivä tänään. Itkeskelen vähän väliä. Nytkin tulee taas..

• Anonyymi

Mitäs sä nyt taas siellä oikein kirjotat nainen? Onhan sulla mut. Ollu aina. Jollain tapaa. :)

• Anonyymi

No eihän ole aina ollut. En tarkoittanut mitään palstakirjoittelua tuossa aloituksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eihän ole aina ollut. En tarkoittanut mitään palstakirjoittelua tuossa aloituksessa.

Onko hän poismennyt, vai joskus ollut fyysinen rakas, jotain taukoa erinäisissä kohtaamisissa?

• Anonyymi

Haalistuvat muistot eivät herätä kuin haikeutta korkeintaan, ja kyynelille löytyy maailmassa parempaakin käyttöä.

• Anonyymi

Olipa rumasti kirjoitettu jollekin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5097
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      24
      3446
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      32
      2771
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1800
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1576
    6. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1362
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      241
      1321
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1058
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      54
      945
    Aihe