sitä jos minulla ei olisi enää sinua missään muodossa.
Taivas itkee tänään
20
87
Vastaukset
- Anonyymi
On jo siis itkenyt hyvän tovin kun ei ole toista.
- Anonyymi
Kirjoitin "missään muodossa". Mulla on ollut hänet jossain muodossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitin "missään muodossa". Mulla on ollut hänet jossain muodossa.
Tosi lohdullista lukea, et on jossain muodossa. Mulla on ollut tosi pitkään sellainen miehen kanssa ”jossain muodossa”. Ei kannata mollata en avaa yhtään se on kuitenkin mahdollista siihen olen jäänyt enkä siitä halua pois. Taivas ei itke. Joskus muut asiat kiusaavat ja väsyttävät hän tietää kyllä mistä kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi lohdullista lukea, et on jossain muodossa. Mulla on ollut tosi pitkään sellainen miehen kanssa ”jossain muodossa”. Ei kannata mollata en avaa yhtään se on kuitenkin mahdollista siihen olen jäänyt enkä siitä halua pois. Taivas ei itke. Joskus muut asiat kiusaavat ja väsyttävät hän tietää kyllä mistä kyse.
No minä en mitään seksiä tarkoittanut tuossa tai suhdetta. Hän (mies) on vaan ollut jollain tapaa elämässäni.
- Anonyymi
Taivas itkee sateen kyyneleitä <3
- Anonyymi
Niinhän se tekee. Sen tuskan huudon melkein kuuli pahimmissa kuuroissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se tekee. Sen tuskan huudon melkein kuuli pahimmissa kuuroissa.
Sateen jälkeen paistaa aurinko ja tulee sateenkaari. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sateen jälkeen paistaa aurinko ja tulee sateenkaari. :)
Eipä ole tänään näkynyt sellaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole tänään näkynyt sellaista.
Sellaista sattuu, jossain se aurinko sieltä meillekin paistaa! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaista sattuu, jossain se aurinko sieltä meillekin paistaa! :)
Älä ole noin optimistinen. Tämä on kuitenkin ikävä palsta. Olen surullinen. Liika positiivisuus ei toimi silloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ole noin optimistinen. Tämä on kuitenkin ikävä palsta. Olen surullinen. Liika positiivisuus ei toimi silloin.
Pilvet haihtuvat ja aurinko hymyilee meille! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilvet haihtuvat ja aurinko hymyilee meille! :)
Kuka sinä edes olet, kun noin väitä ja lupailet? En ole mies enkä A-nainee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sinä edes olet, kun noin väitä ja lupailet? En ole mies enkä A-nainee.
Eikai sillä väliä ole. :) ihminen olen. :)
- Anonyymi
Missä muodossa minut haluaisit?
- Anonyymi
Monessakin. Lähinnä nyt sellaisessa ettei tarvitsisi peitellä miten tykkää.
Mulla on vähän huono päivä tänään. Itkeskelen vähän väliä. Nytkin tulee taas..
- Anonyymi
Mitäs sä nyt taas siellä oikein kirjotat nainen? Onhan sulla mut. Ollu aina. Jollain tapaa. :)
- Anonyymi
No eihän ole aina ollut. En tarkoittanut mitään palstakirjoittelua tuossa aloituksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän ole aina ollut. En tarkoittanut mitään palstakirjoittelua tuossa aloituksessa.
Onko hän poismennyt, vai joskus ollut fyysinen rakas, jotain taukoa erinäisissä kohtaamisissa?
- Anonyymi
Haalistuvat muistot eivät herätä kuin haikeutta korkeintaan, ja kyynelille löytyy maailmassa parempaakin käyttöä.
- Anonyymi
Olipa rumasti kirjoitettu jollekin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481