Taivas itkee tänään

Anonyymi

sitä jos minulla ei olisi enää sinua missään muodossa.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On jo siis itkenyt hyvän tovin kun ei ole toista.

      • Anonyymi

        Kirjoitin "missään muodossa". Mulla on ollut hänet jossain muodossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin "missään muodossa". Mulla on ollut hänet jossain muodossa.

        Tosi lohdullista lukea, et on jossain muodossa. Mulla on ollut tosi pitkään sellainen miehen kanssa ”jossain muodossa”. Ei kannata mollata en avaa yhtään se on kuitenkin mahdollista siihen olen jäänyt enkä siitä halua pois. Taivas ei itke. Joskus muut asiat kiusaavat ja väsyttävät hän tietää kyllä mistä kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi lohdullista lukea, et on jossain muodossa. Mulla on ollut tosi pitkään sellainen miehen kanssa ”jossain muodossa”. Ei kannata mollata en avaa yhtään se on kuitenkin mahdollista siihen olen jäänyt enkä siitä halua pois. Taivas ei itke. Joskus muut asiat kiusaavat ja väsyttävät hän tietää kyllä mistä kyse.

        No minä en mitään seksiä tarkoittanut tuossa tai suhdetta. Hän (mies) on vaan ollut jollain tapaa elämässäni.


    • Anonyymi

      Taivas itkee sateen kyyneleitä <3

      • Anonyymi

        Niinhän se tekee. Sen tuskan huudon melkein kuuli pahimmissa kuuroissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se tekee. Sen tuskan huudon melkein kuuli pahimmissa kuuroissa.

        Sateen jälkeen paistaa aurinko ja tulee sateenkaari. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sateen jälkeen paistaa aurinko ja tulee sateenkaari. :)

        Eipä ole tänään näkynyt sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole tänään näkynyt sellaista.

        Sellaista sattuu, jossain se aurinko sieltä meillekin paistaa! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista sattuu, jossain se aurinko sieltä meillekin paistaa! :)

        Älä ole noin optimistinen. Tämä on kuitenkin ikävä palsta. Olen surullinen. Liika positiivisuus ei toimi silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ole noin optimistinen. Tämä on kuitenkin ikävä palsta. Olen surullinen. Liika positiivisuus ei toimi silloin.

        Pilvet haihtuvat ja aurinko hymyilee meille! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pilvet haihtuvat ja aurinko hymyilee meille! :)

        Kuka sinä edes olet, kun noin väitä ja lupailet? En ole mies enkä A-nainee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sinä edes olet, kun noin väitä ja lupailet? En ole mies enkä A-nainee.

        Eikai sillä väliä ole. :) ihminen olen. :)


    • Anonyymi

      Missä muodossa minut haluaisit?

      • Anonyymi

        Monessakin. Lähinnä nyt sellaisessa ettei tarvitsisi peitellä miten tykkää.
        Mulla on vähän huono päivä tänään. Itkeskelen vähän väliä. Nytkin tulee taas..


    • Anonyymi

      Mitäs sä nyt taas siellä oikein kirjotat nainen? Onhan sulla mut. Ollu aina. Jollain tapaa. :)

      • Anonyymi

        No eihän ole aina ollut. En tarkoittanut mitään palstakirjoittelua tuossa aloituksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän ole aina ollut. En tarkoittanut mitään palstakirjoittelua tuossa aloituksessa.

        Onko hän poismennyt, vai joskus ollut fyysinen rakas, jotain taukoa erinäisissä kohtaamisissa?


    • Anonyymi

      Haalistuvat muistot eivät herätä kuin haikeutta korkeintaan, ja kyynelille löytyy maailmassa parempaakin käyttöä.

      • Anonyymi

        Olipa rumasti kirjoitettu jollekin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe