Taivas itkee tänään

Anonyymi

sitä jos minulla ei olisi enää sinua missään muodossa.

20

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On jo siis itkenyt hyvän tovin kun ei ole toista.

      • Anonyymi

        Kirjoitin "missään muodossa". Mulla on ollut hänet jossain muodossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin "missään muodossa". Mulla on ollut hänet jossain muodossa.

        Tosi lohdullista lukea, et on jossain muodossa. Mulla on ollut tosi pitkään sellainen miehen kanssa ”jossain muodossa”. Ei kannata mollata en avaa yhtään se on kuitenkin mahdollista siihen olen jäänyt enkä siitä halua pois. Taivas ei itke. Joskus muut asiat kiusaavat ja väsyttävät hän tietää kyllä mistä kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi lohdullista lukea, et on jossain muodossa. Mulla on ollut tosi pitkään sellainen miehen kanssa ”jossain muodossa”. Ei kannata mollata en avaa yhtään se on kuitenkin mahdollista siihen olen jäänyt enkä siitä halua pois. Taivas ei itke. Joskus muut asiat kiusaavat ja väsyttävät hän tietää kyllä mistä kyse.

        No minä en mitään seksiä tarkoittanut tuossa tai suhdetta. Hän (mies) on vaan ollut jollain tapaa elämässäni.


    • Anonyymi

      Taivas itkee sateen kyyneleitä <3

      • Anonyymi

        Niinhän se tekee. Sen tuskan huudon melkein kuuli pahimmissa kuuroissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se tekee. Sen tuskan huudon melkein kuuli pahimmissa kuuroissa.

        Sateen jälkeen paistaa aurinko ja tulee sateenkaari. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sateen jälkeen paistaa aurinko ja tulee sateenkaari. :)

        Eipä ole tänään näkynyt sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole tänään näkynyt sellaista.

        Sellaista sattuu, jossain se aurinko sieltä meillekin paistaa! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista sattuu, jossain se aurinko sieltä meillekin paistaa! :)

        Älä ole noin optimistinen. Tämä on kuitenkin ikävä palsta. Olen surullinen. Liika positiivisuus ei toimi silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ole noin optimistinen. Tämä on kuitenkin ikävä palsta. Olen surullinen. Liika positiivisuus ei toimi silloin.

        Pilvet haihtuvat ja aurinko hymyilee meille! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pilvet haihtuvat ja aurinko hymyilee meille! :)

        Kuka sinä edes olet, kun noin väitä ja lupailet? En ole mies enkä A-nainee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sinä edes olet, kun noin väitä ja lupailet? En ole mies enkä A-nainee.

        Eikai sillä väliä ole. :) ihminen olen. :)


    • Anonyymi

      Missä muodossa minut haluaisit?

      • Anonyymi

        Monessakin. Lähinnä nyt sellaisessa ettei tarvitsisi peitellä miten tykkää.
        Mulla on vähän huono päivä tänään. Itkeskelen vähän väliä. Nytkin tulee taas..


    • Anonyymi

      Mitäs sä nyt taas siellä oikein kirjotat nainen? Onhan sulla mut. Ollu aina. Jollain tapaa. :)

      • Anonyymi

        No eihän ole aina ollut. En tarkoittanut mitään palstakirjoittelua tuossa aloituksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän ole aina ollut. En tarkoittanut mitään palstakirjoittelua tuossa aloituksessa.

        Onko hän poismennyt, vai joskus ollut fyysinen rakas, jotain taukoa erinäisissä kohtaamisissa?


    • Anonyymi

      Haalistuvat muistot eivät herätä kuin haikeutta korkeintaan, ja kyynelille löytyy maailmassa parempaakin käyttöä.

      • Anonyymi

        Olipa rumasti kirjoitettu jollekin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe