Taivas itkee tänään

Anonyymi

sitä jos minulla ei olisi enää sinua missään muodossa.

20

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On jo siis itkenyt hyvän tovin kun ei ole toista.

• Anonyymi

Kirjoitin "missään muodossa". Mulla on ollut hänet jossain muodossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitin "missään muodossa". Mulla on ollut hänet jossain muodossa.

Tosi lohdullista lukea, et on jossain muodossa. Mulla on ollut tosi pitkään sellainen miehen kanssa ”jossain muodossa”. Ei kannata mollata en avaa yhtään se on kuitenkin mahdollista siihen olen jäänyt enkä siitä halua pois. Taivas ei itke. Joskus muut asiat kiusaavat ja väsyttävät hän tietää kyllä mistä kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi lohdullista lukea, et on jossain muodossa. Mulla on ollut tosi pitkään sellainen miehen kanssa ”jossain muodossa”. Ei kannata mollata en avaa yhtään se on kuitenkin mahdollista siihen olen jäänyt enkä siitä halua pois. Taivas ei itke. Joskus muut asiat kiusaavat ja väsyttävät hän tietää kyllä mistä kyse.

No minä en mitään seksiä tarkoittanut tuossa tai suhdetta. Hän (mies) on vaan ollut jollain tapaa elämässäni.

• Anonyymi

Taivas itkee sateen kyyneleitä <3

• Anonyymi

Niinhän se tekee. Sen tuskan huudon melkein kuuli pahimmissa kuuroissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se tekee. Sen tuskan huudon melkein kuuli pahimmissa kuuroissa.

Sateen jälkeen paistaa aurinko ja tulee sateenkaari. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sateen jälkeen paistaa aurinko ja tulee sateenkaari. :)

Eipä ole tänään näkynyt sellaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole tänään näkynyt sellaista.

Sellaista sattuu, jossain se aurinko sieltä meillekin paistaa! :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaista sattuu, jossain se aurinko sieltä meillekin paistaa! :)

Älä ole noin optimistinen. Tämä on kuitenkin ikävä palsta. Olen surullinen. Liika positiivisuus ei toimi silloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ole noin optimistinen. Tämä on kuitenkin ikävä palsta. Olen surullinen. Liika positiivisuus ei toimi silloin.

Pilvet haihtuvat ja aurinko hymyilee meille! :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pilvet haihtuvat ja aurinko hymyilee meille! :)

Kuka sinä edes olet, kun noin väitä ja lupailet? En ole mies enkä A-nainee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka sinä edes olet, kun noin väitä ja lupailet? En ole mies enkä A-nainee.

Eikai sillä väliä ole. :) ihminen olen. :)

• Anonyymi

Missä muodossa minut haluaisit?

• Anonyymi

Monessakin. Lähinnä nyt sellaisessa ettei tarvitsisi peitellä miten tykkää.
        Mulla on vähän huono päivä tänään. Itkeskelen vähän väliä. Nytkin tulee taas..

• Anonyymi

Mitäs sä nyt taas siellä oikein kirjotat nainen? Onhan sulla mut. Ollu aina. Jollain tapaa. :)

• Anonyymi

No eihän ole aina ollut. En tarkoittanut mitään palstakirjoittelua tuossa aloituksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eihän ole aina ollut. En tarkoittanut mitään palstakirjoittelua tuossa aloituksessa.

Onko hän poismennyt, vai joskus ollut fyysinen rakas, jotain taukoa erinäisissä kohtaamisissa?

• Anonyymi

Haalistuvat muistot eivät herätä kuin haikeutta korkeintaan, ja kyynelille löytyy maailmassa parempaakin käyttöä.

• Anonyymi

Olipa rumasti kirjoitettu jollekin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      158
      4966
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3616
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      35
      2607
    4. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      40
      2268
    5. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      96
      2159
    6. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      29
      2067
    7. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      66
      2050
    8. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      87
      2013
    9. Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?

Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet
      Sinkut
      21
      1516
    10. Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin

Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään
      Maailman menoa
      106
      1430
    Aihe