Lähdetkö kanssani laiturille heittelemään leipää, samalla kerrotaan toisillemme hulvattomia vitsejä ja nauretaan maha kippurassa, olemmehan niin älykkäitä vitsiniekkoja.
Sen jälkeen voisimme siirtyä grillikotaan paistamaan maissia, vaahtokarkkeja ja nyyttejä. No viiniä toki myös siemaillemme, ja kerrotaan lisää mielettömiä vitsejä.
Kukaan jaksa vitsailla kuitenkaan koko iltaa, joten siitä vaivihkaa siirrymme makuukammarin puolelle.. Otamme hitaasti vaatteet pois ja katselemme toisiamme. Sinä sanot "No mutta!"
Minä sanon " Mmmmh juuri niin kuin muistinkin.."
Siitä hyökäten kimppuusi kuin vesikauhuinen pesukarhu, ja ai että lempi leiskuu.
Se leiskuu siihen malliin että kyläpitäjällä luullaan mökin olevan tulessa, räiskettä pauketta ja intohimoisia huutoja yötä päivää.
Seitsemännen yön kohdalla olemme jo niin poikki ja hermoromahduksen partaalla, että ei sanaa enää suustaan saa..
Ja sinä lähdet omille teillesi, ja minä omille. Pieni hymy kasvoilla kuitenkin ;)
Se oli ihana mökkireissu se!
Voi ville-pekkaa on ikävä näin sateisena kevätpäivänä.
Anonyymi
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No mutta! Viikonko sinä vain jaksat?
- Anonyymi
No hänen jaksamista vain ajattelen, itsehän olen sinnikäs ja hyvin HYVIN jaksava persoona kaikinpuolin.
- Anonyymi
Täh! Minäkin haluan mukaan!
- Anonyymi
Kyyyllä tämä on nyt hyvin esklusiivinen mielikuvitus mökkireissu tässä kohtaa, saat vielä traumoja jos mukaan lähdet. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyyyllä tämä on nyt hyvin esklusiivinen mielikuvitus mökkireissu tässä kohtaa, saat vielä traumoja jos mukaan lähdet. 😂
Älä höpötä siellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä höpötä siellä
Höpötänhän. Omituisia juttuja.
- Anonyymi
Ikäväinen ikävä on taas näin pikkutihkua ropisevana iltana. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751390Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431289Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521086Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551068- 51775
- 65754
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62737Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39718Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44681- 30637