Voi ville-pekkaa on ikävä näin sateisena kevätpäivänä.

Anonyymi

Lähdetkö kanssani laiturille heittelemään leipää, samalla kerrotaan toisillemme hulvattomia vitsejä ja nauretaan maha kippurassa, olemmehan niin älykkäitä vitsiniekkoja.
Sen jälkeen voisimme siirtyä grillikotaan paistamaan maissia, vaahtokarkkeja ja nyyttejä. No viiniä toki myös siemaillemme, ja kerrotaan lisää mielettömiä vitsejä.
Kukaan jaksa vitsailla kuitenkaan koko iltaa, joten siitä vaivihkaa siirrymme makuukammarin puolelle.. Otamme hitaasti vaatteet pois ja katselemme toisiamme. Sinä sanot "No mutta!"
Minä sanon " Mmmmh juuri niin kuin muistinkin.."
Siitä hyökäten kimppuusi kuin vesikauhuinen pesukarhu, ja ai että lempi leiskuu.
Se leiskuu siihen malliin että kyläpitäjällä luullaan mökin olevan tulessa, räiskettä pauketta ja intohimoisia huutoja yötä päivää.
Seitsemännen yön kohdalla olemme jo niin poikki ja hermoromahduksen partaalla, että ei sanaa enää suustaan saa..
Ja sinä lähdet omille teillesi, ja minä omille. Pieni hymy kasvoilla kuitenkin ;)
Se oli ihana mökkireissu se!

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No mutta! Viikonko sinä vain jaksat?

• Anonyymi

No hänen jaksamista vain ajattelen, itsehän olen sinnikäs ja hyvin HYVIN jaksava persoona kaikinpuolin.

• Anonyymi

Täh! Minäkin haluan mukaan!

• Anonyymi

Kyyyllä tämä on nyt hyvin esklusiivinen mielikuvitus mökkireissu tässä kohtaa, saat vielä traumoja jos mukaan lähdet. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyyyllä tämä on nyt hyvin esklusiivinen mielikuvitus mökkireissu tässä kohtaa, saat vielä traumoja jos mukaan lähdet. 😂

Älä höpötä siellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä höpötä siellä

Höpötänhän. Omituisia juttuja.

• Anonyymi

Ikäväinen ikävä on taas näin pikkutihkua ropisevana iltana. :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      75
      1430
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      248
      1322
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1106
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1088
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      795
    6. 65
      774
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      757
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      728
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      701
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      647
    Aihe